Gjest Miso Skrevet 23. oktober 2008 #1681 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er her!!! Så bra at alt gikk fint i går;) Må jo ha blitt den muskedama du nå MaiL merker at jeg trener 3 ganger i uka!! men trodde ikke det ble såå stor forandring siden sist jeg var der!! sydamen sa at det var bra jeg fikk prøvd det så hun oppdaget det nå å ikke når jeg kommer å skal hente kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2008 #1682 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg telte også de røde, og det er nesten ingen..! Morgengave er vanskelig altså! Han godeste vil helst ha noe gøy, feks fjernstyrt helikopter e.l., men jeg vil heller finne på noe varig som han kan ha for bestandig! Har du det fint i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. oktober 2008 #1683 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei Mazzimor jo da, jeg har det bra har nok en stressende dag, men sånn er det vel fremover tror jeg mye å gjøre! driver å lager en fotobok til kjære, med bilder av oss diktet han skrev til meg for mange år siden.. bestiller den når den er ferdig og hvis jeg får den i tide så blir det antagelig morgengave! kommer ikke på noe annet! han har liksom ikke noen ønsker eller hobbyer som går an.. tenkte på forsterker, men den koster 10 000 å det har jeg absolutt ikke råd til får tenke litt mer på det!! håper fotoboka blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #1684 Del Skrevet 24. oktober 2008 god morgen alle sammen trøøøøøøtt skal tildigere på jobb idag og før det skal jeg innom legen å hente en respet!! huff, liker ikke å stå opp tidlig!!! veeeldig glad det er helg Ikveld blir det en rolig kveld med kjære :rødme: lenge siden vi har hatt litt tid på en fredag så den skal utnyttes med litt god mat og vin Får nyte litt tid med han ikveld, for imorgen skal kjære drikkes ut så da ser jeg han ikke før søndag!! blir rart å ikke ha han ved siden av meg søndagmorgen!! hååper ikke han har skjønt noenting av lureriet!! blir så moro å se reaksjonen når gutta henter han på senteret nei, får vel ta en å så stikke inn mot byen for å hente resepten! Så drar jeg på jobb, dukker opp da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #1685 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg liker heller ikke å stå opp tidlig, spesielt ikke i dag som jeg trodde jeg hadde fri! Må en tur på skolen, men aner ikke hvor jeg skal møte.. Høres kjempekoselig ut med en romantisk kveld!! Vi skal ha lasagne og rødvin i kveld, og det har jeg gleda meg til hele uka! Vet du mye av opplegget for utdrikningslaget hans? Så spennende! Han må vel vente at det skjer snart, men det kan jo være han tror det blir neste uke ellerno! Ha en kjempefin dag, misomin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #1686 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg liker heller ikke å stå opp tidlig, spesielt ikke i dag som jeg trodde jeg hadde fri! Må en tur på skolen, men aner ikke hvor jeg skal møte.. Høres kjempekoselig ut med en romantisk kveld!! Vi skal ha lasagne og rødvin i kveld, og det har jeg gleda meg til hele uka! Vet du mye av opplegget for utdrikningslaget hans? Så spennende! Han må vel vente at det skjer snart, men det kan jo være han tror det blir neste uke ellerno! Ha en kjempefin dag, misomin! Mazzimor fant du ut hvor du skulle være?? håper det!! du kan jo ikke vandre rundt i korridorene hele dagen heller!! Ja, håper det blir en koselig kveld slutter tidligere idag så da skal jeg hente pakke på posten, gjesteboka jeg bestilte har kommet å så skal jeg rydde litt hjemme siden gutta skal låne leiligheten ett par timer imorgen! Tenkte jeg skulle lage litt boller også, se hva jeg rekker! Vet at de skal hente han på senteret 11:30, har lurt hantil å tro at vi skal treffe ett vennepar å ta en kaffe! han tror det er de vi er i filmklubben sammen med og han og hun ene skal diskutere nettsiden til filmklubben så tror han at vi skal se etter kofferter etterpå Etter at de har hentet han skal de kjøre gokart så blir det en tur opp til oss, før de drar til Lazerworld høres skikkelig kult ut etterpå drar de til speiderhytta i Råde, forloveren hans er leder for speider`n. Der skal de ha noen leker, utfordringer osv å de blir der til søndag! det er det jeg vet er vel sikkert ett par ting jeg ikke vet om :dåne: søs og lille niesen min skal være sammen med meg imorgen og blir hos meg til samboeren drar. Han skal være med på utdrikningslaget, men reiser hjem lørdag kveld!! gleder meg til å høre referat fra kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #1687 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vandra "bare" rundt i korridorene i en halvtimes tid! Spennende med utdrikningslag! "Gruer" meg egentlig mer til han godestes enn mitt eget jeg, for jeg synes gutter noen ganger finner på litt ekstreme ting! Høres ut som de har funnet på et bra opplegg for misomannen! Koselig at du får noen til å holde deg med selskap imens..! Så gøy med gjestebok også! Blir gøy å høre om den er sånn som på bildet! Men det er den sikkert, du bestilte fra ei norsk side, gjorde du ikke? Litt smånervøs for om skoa mine er like fine som på bildet jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2008 #1688 Del Skrevet 24. oktober 2008 Syns forloveren hans har klart å lage ett opplegg som passer kjære veldig bra, er jo det som er meningen Kjære ville ikke ha utdritningslag, og det sa han veldig klart i fra om. Men nå er ikke forloveren hans overhodet typen til å finne på noe sånt! Så jeg tar egentlig det veldig med ro!! var noe diskusjoner om de skulle på strippeklubb!! likte ikke heeeelt det, må jo innrømme det!! men jeg stoler jo på kjære, men som du sa så har gutter en tendens kanskje til å dra det litt langt!! Det blir ihvertfall ingen strippeklubb, det er absolutt ikke noe kjære ville gjort!! han er ikke typen, med mindre det er privat striping i heimen Håper bare han får en like fin dag som det jeg gjorde Er veldig spent på gjesteboka, ja vi bestilte den fra en norsk side!! svindyr :dåne: så den bør være bra! kjære ville ha den på norsk, noe jeg var enig i.. så da gikk det ikke å bestille fra ebay!! men vi får se!! skal vise bildet når jeg får den Åh, spent på skoene dine du må vise bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2008 #1689 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fordi at du er den du er Så morro med utdrikningslag da Dem kommer nok til å stor kose seg Har du middagstips til meg?? Ælen kommer hjem snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. oktober 2008 #1690 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så bra fotograferingen gikk så fint. Godt å være trygg på fotografen, og det ble sikkert flotte bilder. :rødme: Så gøy med utdrikningslag for din kjære! Det hørtes jo ut som de har et bra opplegg. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #1691 Del Skrevet 24. oktober 2008 Her får du i bøtter og spann, fordi du heter miso og er et fint menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. oktober 2008 #1692 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fordi at du er den du er Så morro med utdrikningslag da Dem kommer nok til å stor kose seg Har du middagstips til meg?? Ælen kommer hjem snart... Litt sent med middagstips, eller kanskje det er litt tidlig men kyllingsalat? Så bra fotograferingen gikk så fint. Godt å være trygg på fotografen, og det ble sikkert flotte bilder. :rødme: Så gøy med utdrikningslag for din kjære! Det hørtes jo ut som de har et bra opplegg. God helg! ja, tror det blir bra, spent på å se reaksjonene hans, men blir rart å ikke ha han her!! liker ikke å være borte fra han men det blir nok moro Her får du i bøtter og spann, fordi du heter miso og er et fint menneske! åh, Mazzi :rødme: det er du som er ett fantastisk menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. oktober 2008 #1693 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da er det natt og det er ikke lenge siden søs dro!! hatt en koselig dag og kveld sammen med henne og niesen spist deilig kyllingsalat, vært på kjolejakt, sett film og spilt wii veldig koselig Idag ble altså kjære drukket ut håper han har det koselig og får en flott dag av det jeg vet så har han det bra men jeg savner han veldig.. selv om det bare er for en natt.. vi har jo garantert godt av det, men er så rart at han ikke er her.. Men, det blir godt å få han hjem en eller annen gang i løpet av morgendagen gutten min :rødme: om tre uker er jeg gift med verdens beste kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2008 #1694 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har fått kjære hjem han var rimlig sliten og veeldig trøtt etter lite søvn så han stupte rett til sengs!! men han hadde hatt det kjempekoselig, akkurat sånn han ville ha det det var veldig godt å høre Men det var såååååå godt å få han hjem, å vite at han er hjemme jeg elsker skatten min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2008 #1695 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi fikk forresten gjesteboka på fredag :dåne: den var myyyyyyyye finere enn jeg hadde trodd :dåne: gjestebok er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. oktober 2008 #1696 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Så jeldig du var som fikk en fin gjestebok da :danser: ... det gjorde ikke jeg... Endret 26. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2008 #1697 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så jeldig du var som fikk en fin gjestebok da :danser: ... det gjorde ikke jeg... hvor bestilte du den fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. oktober 2008 #1698 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bestilte på ebay... Det var jo den gjesteboka jeg bestillte når de sendte meg ringputer to ganger Den er veldig fin å se på og sånt, men den var helt dum inni... Det var ikke blanke ark der folk kunne skrive hilsner, men listet opp sånn: Guest:__________ Greeting:________________ og sånn var det fylt ut med sikker 25 linjer på hver side i hele boka... Jeg kan sikkert ha 1000 gjester for å fylle ut alle linjene... Og det var så dårlig plass å skrive hilsen på at det er vel plass til å skrive "bra bryllup" omtrent og ikke noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. oktober 2008 #1699 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så bra at din kjære koste seg i utdrikningslaget sitt! Skjønner at du syns det er godt å få han hjem igjen. Er så tomt å legge seg alene. for fiiiin gjestebok! (hvor bestilte du den fra?) Tenk, nå er det under tre uker til dagen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. oktober 2008 #1700 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da er det mandag og jeg har kommet meg hjem etter en times trening, har dusjet og sitter nå med en stor posjon tunfisk salat foran meg nam nam Nå kommer jeg til å ligge i hardtrening de siste ukene før bryllupet og kommer til å være enda strenger med hva jeg spiser!! så får jeg heller skeie litt ut på bryllupsreisen Idag skal jeg gjøre mer på fotoboka til kjære begynner å nærme seg noe, men har enda en del igjen! så her gjelder det å jobbe så mye sommulig når jeg har tid sånn at den kommer frem i tide!! Muffin, gjesteboka kjøpte jeg på kortbutkken.no! ble veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg