Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1621 Skrevet 17. oktober 2008 Med vater faktisk! Det må ha vært litt av et syn! Bra han har skjerpa seg nå da! Håper det går greit med mormorbesøk og at dere får gode nyheter! Var den alternative bordplasseringa misomannen lagde grei forresten? Kan tenke det er uvant å gå uten ring! Skal dere ha ringutveksling i kirka?
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1622 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe, ja tro meg.. det var litt av ett syn!! men han var veldig flink da nødløsnings bordplanen var veldig bra ett par justeringer, men ellers veldig bra håper mormor besøk går bra jeg også prøver å tenke positivt!! men, har mine tvil... vi skal ha ringpåsettelse i kirken, samtidig som vi sier løfter! : "jeg gir deg denne ring som ett tegn på min kjærlighet og troskap"! veldig flott
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1623 Skrevet 17. oktober 2008 Høres koselig ut! Tror ikke jeg skal si noe annet enn "ja" jeg, ser ikke for meg at jeg hadde klart det!
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #1624 Skrevet 17. oktober 2008 Med vater Jaja.. er man mann så er man mann
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1625 Skrevet 17. oktober 2008 hehe, her skal det gjøre skikkelig han er nå søt da :rødme: vi(ehm..les jeg) bestemte tidlig at vi skulle si noe mer enn bare ja. Så det blir løfter når vi setter på ringer og så kommer vi til å si ekteskapsløftene høyt! blir noe "jeg tar deg..etc.." får se hvor mye folk hører
Gjest madam_mim Skrevet 17. oktober 2008 #1626 Skrevet 17. oktober 2008 :dåne: tøffinger - jeg hadde mer enn nok med å si ja
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1627 Skrevet 17. oktober 2008 :dåne: tøffinger - jeg hadde mer enn nok med å si ja Mimsen hvordan står det til med fruen?? får nå se hvor mye jeg klarer å si, tror nok det bare er kjære som hører meg!! men det er jo også poenget.. vil ikke rope det!! skal få noen til å filme, så får håpe de får det med da.. hehe..
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1629 Skrevet 17. oktober 2008 det blir så flott håper å få se bilder fra dagen deres
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1630 Skrevet 17. oktober 2008 Bare innom med haugevis med fredags til misoen!
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1631 Skrevet 17. oktober 2008 Bare innom med haugevis med fredags til misoen! Nååååh :rødme: søtnosen min
Gjest madam_mim Skrevet 17. oktober 2008 #1632 Skrevet 17. oktober 2008 Mimsen hvordan står det til med fruen?? får nå se hvor mye jeg klarer å si, tror nok det bare er kjære som hører meg!! men det er jo også poenget.. vil ikke rope det!! skal få noen til å filme, så får håpe de får det med da.. hehe.. Fruen nyter å være frue Gled deg - livet er herlig som gift :rødme: Jeg fryder meg hver gang jeg kan si jeg er gift, og hver gang jeg kan bruke mitt nye etternavn Idag når vi skulle kjøpe nytt kamera fikk jeg gjort begge deler Seriøst, jeg var så nervøs når vi skulle si "ja" - og i tillegg var jeg hes som en kråke Jeg var utrolig glad der og da - og i ettertid - for at jeg lot meg overtale til å ta kortversjonen Men - det skal være sagt - når langversjonen med løfter er lagt opp skikkelig er det ingenting som er vakrere :dåne: Selv om jeg foretrekker den på engelsk Det blir kanskje litt kunstig...eller?? :klø:
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #1634 Skrevet 17. oktober 2008 I do diddeli doooo :skratte: :dåne: hahaha, utrolig morsomt å si det i kirken :dåne: vi spiller wii!!!!!!!!!!!!!!!!!! :skya:
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #1635 Skrevet 17. oktober 2008 Oi, den kom idag med andre ord!! Hva slags spill har dere da? Wii er morro!
DDuck Skrevet 17. oktober 2008 #1636 Skrevet 17. oktober 2008 Miso har ikke tid å henge med oss når Wii'en er kommet
Gjest Miso Skrevet 18. oktober 2008 #1637 Skrevet 18. oktober 2008 jo da har alltid tid til dere vi har bare wii sports enn så lenge, men har bestilt en kontroll til og ett spill med den så vi får se hvordan dette går nå har vi tatt av oss ringene og lagt dem i esken sin igjen, har tatt vare på den i disse årene syns den var så fiin.. å så kom den til nytte igjen ringene skal leveres til gullsmed idag for å bli gravert og pusset det betyr at det nærmer seg så skal vi oppover til mamma gleder meg ikke!! men må finne ut om de kommer nedover til bryllupet glad kjære skal være med, liker ikke å dra opp alene!! kommer inn med referat når jeg kommer hjem imorgen!! send meg tanker da kjempeglad i dere, husk det ps, dere er viktigere enn wii
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 #1638 Skrevet 18. oktober 2008 Skal sende masse positive tanker jeg! Lykke til, håper det går bra!!
Muffin! Skrevet 18. oktober 2008 #1639 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Tenker på deg, Miso. Så rart det må være å gå uten ring nå. Føles kanskje litt nakent. Men det høres jo kjemperomantisk ut å si løfter i kirken. :rødme: for at vi er viktigere enn wii! (Da er vi ganske viktige, for wii er gøy!) :strix: I dag er det fire uker til du blir fru! :bolledeig: Endret 18. oktober 2008 av Muffin!
cypress Skrevet 18. oktober 2008 #1640 Skrevet 18. oktober 2008 Miso-vennen, masse lykke til hos moren din i dag!!! Håper virkelig det går bra!!! Skal tenke på deg!!! Forresten godt å høre vi er viktigere enn Wii!! Ellers hadde jeg blitt litt Vi har PlayStation 3, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan Kjære klarte å overtale meg til å være med og spleise på den, for det er jo bare han som bruker den!! Det eneste jeg spiller på den er Sing Star, og det blir jo ikke akkurat ofte... Sitter ikke hjemme alene og synger liksom...
Fremhevede innlegg