LilleEkorn Skrevet 17. september 2008 #1101 Skrevet 17. september 2008 LilleEkorn Du er virkelig en reddende engel Skal gi deg beskjed, men jeg vil gjerne se bilder av bruder du har pyntet ja :jepp: Når flytter du til østfold, og hvor i østfold?? Da syns jeg vi må treffes, hvis du vil da Tror virkelig jeg skal kalle deg EngelEkornFru jeg :klemmer: selvfølgelig skal du få se buketten, sender deg PM med en gang Ikke noe problem! Og jeg kan godt være en liten ekornengel Har sendt deg en PM jeg! Og det er ikke noe problem å komme til fredrikstad, og ikke noe problem å få til prøvetime Og buketten var virkelig nydelig!!
Disco Biscuit Skrevet 17. september 2008 #1102 Skrevet 17. september 2008 Hei Hei Liten stund siden jeg har vært innom her nå... Så leit å lese om teite smikedamer, dumme dame altså! Men godt at du fikk gitt beskjed Flink du er Du finner nok helt sikkert en annen til å ordne håret ditt også Og så ser det jo ut til at snille Ekornfruen kan hjelpe deg med sminken! Håper det ordner seg
Muffin! Skrevet 17. september 2008 #1103 Skrevet 17. september 2008 Kjolen var jo kjempefin! Skjønner godt at du gleder deg til å ha på den, ja. Å ikke bekymre seg høres ut som en bra plan. Dinedama kan vel trå til hvis det blir krise?
DDuck Skrevet 17. september 2008 #1104 Skrevet 17. september 2008 Med håret? :klø: Ja visst Hadde det bare vært litt nærmere...
Dions Skrevet 17. september 2008 #1105 Skrevet 17. september 2008 Må bare innom å legge et lite avtrykk i boka di! Gifter meg samme dag som deg - bare i Oslo.. Så får helt sommerfugler i magen når jeg ser signaturen din Ha en fantastisk dag!
Mazilla Skrevet 17. september 2008 #1106 Skrevet 17. september 2008 Fysj for ei likegyldig megge den sminkedama var da! Det ordner seg helt sikkert med både frisør og sminke! Det er jo ikke akkurat høysesong for bryllup når dere gifter dere, og i denne sammenhengen kan jo det være en fordel!
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1107 Skrevet 18. september 2008 Hei alle sammen takk for alle koselige hilsner i boka mi igår og tirsdag!! var så sliten igår at når jeg kom hjem tok vi en kjapp ryddings men ellers var jeg veeeeeldig sløv Det ordner seg nok med sminken og håret, er faktisk overraskende rolig.. noe som er litt skummelt igrunn.. Men jeg vet at det ordner seg, for snille Ekornfru er min reddende engel Ellers går det ganske greit på bryllupsfronten, igår fikk jeg ferdig ett ganske bra forslag til bordplasseringen.. ble ganske fornøyd og selv kjære sa at den så veldig bra ut.. han er minimalt interessert for tiden å bruker heller tiden sin til å spille på pcn, enn å ta ett lite tak i planleggingen.. det er liksom ikke all verdens med tid igjen mannfolk!! Blir litt irritert på han, liker ikke å mase på han og det er det jeg føler at det blir.. mas mas mas.. men er det ingen skjerpings iløpet av uka får jeg høre med han hva som skjer...
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1108 Skrevet 18. september 2008 Må bare innom å legge et lite avtrykk i boka di! Gifter meg samme dag som deg - bare i Oslo.. Så får helt sommerfugler i magen når jeg ser signaturen din Ha en fantastisk dag! Hei Dions så koselig at du er innom boka mi, velkommen skal du være Tenk nå er det under to mnd til vi gifter oss, må si at du også gifter deg på en veeeldig flott dag :strix: Hvordan ligger du an med planlegging?? ha en strålende dag videre
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1109 Skrevet 18. september 2008 (endret) FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - røde kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf - (skrive ut bildeliste) Trompet i kirken Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) - blomster i kirken Lage prøve bukett selv! (kirke og brudepiker) Kake: møte med leverandør 24 september - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole - slør - sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett, (bh?) truse. - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd- Brudgom: - antrekk - undertøy - sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - strømper - jakker - sko - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen. Annen info: -Invitasjon SENDT 23 juli 08 - Svarkort SENDT 23 juli 08 - Bordkort Kommer : 58/60 Kommer ikke : 5 - Kirkeprogram - bestilles i oktober - Veibeskrivelse - lagde selv - Meny ferdig bestemt - bestille i oktober - møte med lokalet 10 september ang bordplassering og meny - Takkekort - prate med fotograf - Info om gjester - på begynt, må innhente bilder. bestille frisør bestille sminke - bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT Lokalet: - må kjøpe- - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Ordne bordplan og bordkort - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - filming? - kjøpe videokamera? øve hardt på brudevalsen - velpleie noen dager før - avslappning - få godkjent ting til kirken av prest - sjekke alle bestillinger - tilpasse kjolen - time 1 oktober! - generalprøve Endret 18. september 2008 av Miso
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1111 Skrevet 18. september 2008 ja, den gjør det... selv om det er litt for mye grønt og rødt der.. men det kommer seg sakte men, sikkert sitter å ser på ebay nå, på stilige glass man kan gravere navn og dato på tenkte det hadde vært veldig stilig å ha to glass og champis ventende i bilden som skal kjøres oss til fotografering Skal vise dem til kjære å høre hva han sier
DDuck Skrevet 18. september 2008 #1112 Skrevet 18. september 2008 Får dere ikke to champisglass hvis dere registrerer gaveliste hos tilbords eller glassmagasinet? :klø:
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1113 Skrevet 18. september 2008 Får vi de på dagen da? gravert med bryllupsdato og navn?? :klø:
DDuck Skrevet 18. september 2008 #1114 Skrevet 18. september 2008 Jeg mener dere får de den dagen dere oppretter ønskeliste, men inte graverad.. men dere kan jo alltids ta de med til en eller annen plass der de graverer glass og få det gjort der
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1115 Skrevet 18. september 2008 Vi har liste hos glassmagasinet, men vi registrerte den på nettet!! :klø: har jeg bomma fælt så den ikke er lagt ut eller?? ups :klø: kanskje jeg skal ta en tur ned å snakke med dem idag!!
DDuck Skrevet 18. september 2008 #1116 Skrevet 18. september 2008 Gjør det Jeg er ikke sikker på om det er på begge plassene man får det, men jeg vet at det er ihvertfall på en av de
Gjest Miso Skrevet 18. september 2008 #1117 Skrevet 18. september 2008 må sjekke får ta det før treningen idag!! Skal innom Kid å bytte gardin også, mye jeg skal rekke før 17:00!!
LilleEkorn Skrevet 18. september 2008 #1118 Skrevet 18. september 2008 (endret) sitter å ser på ebay nå, på stilige glass man kan gravere navn og dato på tenkte det hadde vært veldig stilig å ha to glass og champis ventende i bilden som skal kjøres oss til fotografering Skal vise dem til kjære å høre hva han sier Sånne har vi!! Fikk av kjæres bror og kjæresten hans. De kjøpte de i USA i sommer, og de er sååå fine!! Vi fikk også kakespade og kniv i samme serie. De kjøpte det her : www.thingsremembered.com Vi hadde de med når vi tok bilder, og spratt en flaske champagne og tok bilder, og vi tok også bilder av glasssene sammen med buketten min. Tror det ble veldig fine bilder!! Endret 18. september 2008 av LilleEkorn
Mazilla Skrevet 19. september 2008 #1119 Skrevet 19. september 2008 Fikk du ordna alt du skulle i går? Går det bra med treninga? Håper du får en fin fredag! Planer for helga forresten?
Aja Skrevet 19. september 2008 #1120 Skrevet 19. september 2008 Innom og ønsker deg en fin fredag og en fantastisk helg
Fremhevede innlegg