Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skulle kommet hit å fått dminke :klemmer: Jeg skulle hørt på deg og prøvd og prøvd og prøvd heeeeelt til du ble fornøyd :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:strix: 2 måneder igjen! :strix:

Jeg skal ha prøvesminking idag kl 12:00, har akkurat printet ut bilder av kjolen min for å vise henne så hun kan matche farger eventuelt!!

Det slo meg at jeg virkelig elsker kjolen min :strix: :strix: :strix:

:fnise:

Gleder meg til å ha den på meg en heeel dag så alle kan se den :strix: :strix:

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett kjolen din! Er det link til den noe sted her i boka? :)

Så synd at prøvesminkingen gikk dårlig. Hun må jo høre på deg, og gjøre som du vil! Det blir nok orden på dette også, skal du se. :kose:

Skrevet

Hei Muffin :)

Kan sende deg bildet av kjolen, den ligger ikke her ute. Hvis du har en mail adresse så kan jeg sende deg bilder av den :)

jo da, håper at dette ordner seg også.. merker bare at jeg er så følsom for tiden, så hadde vært såå mye bedre hvis sånne ting bare klaffa.. er faktisk fristet til å gjøre det selv!! :sukk: gruer meg skikkelig til å snakke med dama imorgen.. er ikke noe flink til å ta sånne samtaler, liker ikke å gjøre sånt i det hele tatt.. Får ikke sove pga det heller, sitter med varm melk og katta på fanget mens tårene bare triller... :trist:

ikke meningen å hele tiden være negativ og trist, har bare ikke mange andre å snakke om dette med..

Skrevet

Det går så bra hvis du bare snakker med henne vennen :kose:

Skrevet

Takk :kose: håper det.. kollegaen til kjære hadde reist rundt i går å lett etter sminkør som jeg kunne bruke istedet, hehe.. selv arbeidsplassen til kjære er involvert :fnise: Knakk helt sammen i natt, men krøp inn i armen til min kjære gutt hvor jeg sovnet ved halv fire tiden i natt.. vekket han så han kunne holde rundt meg til jeg sovnet.. det er snille kjæresten min det :rødme:

gruer meg til å snakke med henne, men skal følge magefølelsen og prøve å få frem det jeg vil si.. er ikke noe flink til sånt, men er glad kjære skal være med!! Så er det filmklubben etter på, så jeg har noe koselig å se frem til etterpå :)

Skrevet

Åpner ikke før 16, så vi tar det på vei til filmklubben... er mest fristet til å finne noen andre.. får se hva utfallet blir...

Skrevet

Det er jo bra for sminkedama å få høre det også, sånn at ho har sjanse til å bli bedre! Om ikke du velger ho til slutt, så kommer det jo flere i fremtida... Sånn sett burde ho jo sette pris på kritiske tilbakemeldinger! :jepp:

Det går sikkert greit! Og hvis ikke, så finn en annen! :fnise:

Misoen må jo bli fornøyd! :kose:

Skrevet

Hallo Miso!!

Lenge siden jeg har fått tid til å være innom her nå! Huff ble du ikke fornøyd med makeupen..ikke bra. Men helt seriøst, jeg er utdannet makeupartist og i november bor jeg i østfold, så jeg stiller gjerne opp! Ikke noe problem! det vil jeg gjerne gjøre for deg Miso,bare gi meg beskjed. Du kan jo få se bilder av bruder jeg har pyntet tidligere om du vil! Misoen skal bli superlekker på bryllupsdagen!!

Også vil jeg gjerne se buketten din, om jeg får?

Skrevet
Hei Muffin :)

Kan sende deg bildet av kjolen, den ligger ikke her ute. Hvis du har en mail adresse så kan jeg sende deg bilder av den :)

jo da, håper at dette ordner seg også.. merker bare at jeg er så følsom for tiden, så hadde vært såå mye bedre hvis sånne ting bare klaffa.. er faktisk fristet til å gjøre det selv!! :sukk: gruer meg skikkelig til å snakke med dama imorgen.. er ikke noe flink til å ta sånne samtaler, liker ikke å gjøre sånt i det hele tatt.. Får ikke sove pga det heller, sitter med varm melk og katta på fanget mens tårene bare triller... :trist:

ikke meningen å hele tiden være negativ og trist, har bare ikke mange andre å snakke om dette med..

Har sendt deg PM nå. :)

Det er lov å være litt trist innimellom. Er det ikke det denne boken er til da? Dele gleder og sorger i tida fram mot den store dagen? Vi er her for å juble og trøste.

:kose:

Gikk det bra når du snakket med henne eller? Hvis ikke så har du jo LilleEkorn! :strix:

Skrevet

Ekornservice AS! :fnise: Kunne fort blitt en fast leverandør av tjenester til BUBB! Dog ikke innen sminke... :sjenert:

Skrevet

Å her var det litt dumt siden sist, men fantastisk med ekornservice da !!! :jepp:

Så utrolig greie dere er her inne !!

Brudebuketten var kjempefiin Miso :klemmer:

Skrevet

Fikk dere snakka med sminkedama i går? Åssen gikk det?

Er det filmklubb hver uke forresten? Høres koselig ut å ha en fast aktivitet med mann + venner! :Nikke:

Skrevet

Kjære jentene mine :klemmer:

Da er det onsdag og jeg spiser litt frokost før jeg drar å trener for så jobb. der uten data, så dagen blir lang uten KG :sukk:

Fikk snakket med dama igår, var såå nervøs når kjære kom hjem så han spiste litt så dro vi så å si med en gang for å bli ferdig med det.. Gikk inn og fortalte på en hyggelig måte at jeg ikke var fornøyd med prøvesminkingen og at det ikke var sånn jeg hadde sett det for meg.. Hun sa faktisk ingenting.. eller, det er ikke helt sant.. hun sa "ja ha.." "ja" og når jeg fortalte at jeg hadde bestemt meg for å finne noen andre sa hun "ok"! Så det var vel ikke sååå viktig for henne da :sukk: kjære satt i bilen, ba han om det.. fant ut at jeg måtte gjøre dette alene, men var veldig godt å komme tilbake til bilen å få en klem :) Men saken er nå at jeg 1 mnd og 29 dager står uten frisør og sminkør!!!!! :dåne: :sjokk: det var nemlig samarbeid mellom frisøren og sminkøren å når jeg kuttet ut den ene føltes det feil å bruke frisøren! Men når jeg hadde gjort det føltes det faktisk veldig rikitig!! Prøver å ikke la meg stresse av det, har fått mange tips om andre frisører som er veldig flinke og ikke minst koselige :) Så søsteren min kommer på mandag for å ha en liten "turbo brudedag" :fnise: så da blir det rundt å høre med frisører!! Prøver å ikke tenke på at det er under 2 mnd igjen, da kommer stresset bare!!! så planene er å ikke bekymre meg før etter mandag!! få se hvordan den planen går... Er tross alt brud!!!

Ellers gikk det fint igår, ble hjemme fordi jeg var så sliten og utkjørt etter natta i forveien, men i natt sovnet jeg på kjæres arm mens jeg hørte på en beroligende cd!! det funket så jeg føler med mye bedre idag :) :)

Filmklubben gikk veldig bra, ble bare tre nye medlemmer!! men filmen som ble vist var kanskje litt i særeste laget også.. Lars Von Triers "Fem Beinspenn" Spesiell film kan man si... :klø:

Var ute å tok en kakao og bolle med de to som driver det, hun ene er også en kollega av meg :) så det var en veldig koselig avslutning på kvelden :)

Skrevet (endret)
Hallo Miso!!

Lenge siden jeg har fått tid til å være innom her nå! Huff ble du ikke fornøyd med makeupen..ikke bra. Men helt seriøst, jeg er utdannet makeupartist og i november bor jeg i østfold, så jeg stiller gjerne opp! Ikke noe problem! det vil jeg gjerne gjøre for deg Miso,bare gi meg beskjed. Du kan jo få se bilder av bruder jeg har pyntet tidligere om du vil! Misoen skal bli superlekker på bryllupsdagen!!

Også vil jeg gjerne se buketten din, om jeg får?

LilleEkorn :kose::klemmer::klem::smilyblomst::hug:

Du er virkelig en reddende engel :hug: Skal gi deg beskjed, men jeg vil gjerne se bilder av bruder du har pyntet ja :jepp: :jepp: Når flytter du til østfold, og hvor i østfold?? Da syns jeg vi må treffes, hvis du vil da :sjenert:

Tror virkelig jeg skal kalle deg EngelEkornFru jeg :klemmer: :klemmer:

selvfølgelig skal du få se buketten, sender deg PM med en gang :)

Endret av Miso
Skrevet

Går det ann å bry seg så lite?? :hakeslepp: Nei å nei...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...