Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Er nok en stund til det blir :gravid:-bok herfra! Har enda noen år igjen å studere, og etter det så er det jo en fordel å ha vært litt i jobb før man går ut i permisjon.. :sjenert: Så på den måten har det ingen hast for oss, men samtidig vil vi jo ha smått før hans foreldre er for gamle (faren er 62 nå..) til å ha glede av å være besteforeldre! Så det er ikke lett dette her! Men er nok ihvertfall 2-3-4 år til! (Med mindre jeg finner ut at det får holde med utdannelse etter dette året, og begynner i jobb til sommeren/høsten! :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke lett dette, det er mye man skal ta hensyn til når man planlegger å få barn. Jeg vil gjerne ha barn en dag og det vil kjære også! Vil gjerne at foreldrene hans skal få oppleve å være besteforeldre! Men akkurat nå har vi nok med oss selv, bare være oss to :rødme: høres kanskje egoistisk ut, men vil gjerne ha kjære litt mer for meg selv først, for i det øyeblikket det kommer en liten en så endrer jo ting seg!! Blir koselig når det kommer en, og inntil da har jeg en liten niese å skjemme bort :) litt ekstra borskjemming er lov når man både er tante og fadder :jepp:

kanskje vi ender opp med å ha :gravid: dagbok samtidig :fnise: det hadde jo vært litt moro da :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja man vet jo aldri! :lur:

Vi har også lyst til å være bare oss to en stund til først! Det er da ikke egoistisk å si det? Hvis det er det, så er jeg gjerne egoistisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke egoistisk, det er jo bra :) tror det beste man kan gi barn er ett godt forhold mellom foreldrene!! vet ihvertfall at jeg vil ha kjære for meg selv enda litt til, er ikke klar til å dele han men noen helt enda :rødme:

nå skal jeg ta en tur ned i postkassa for å se om det har kommet noen svarkort til oss :) lov å håpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for :troest::)

burde jo ikke bli lei meg for jeg hadde ikke akkurat regnet med å finne postkassa full, men er så skuffende når det føles som at folk ikke tar det alvorlig.. vil ikke ha sånne i bryllupet mitt, som glemmer invitasjonene.. garantert noen som har rotet den bort :sukk:

:kjefte::sur::frustrert::angry::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener! Forstår ikke at det går an å glemme å svare! :roll:

Hvor mange er det som ikke har svart? Hvis det er noen som bor i nærheten av barteby kan jeg godt snike meg ut med :slår: i kveld altså! Hvis du synes det er litt drøyt, kan jeg ihvertfall forklare noen :regler: og si folk et alvorsord! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... det der med :slår: hørtes ikke dumt ut :lur:

det er vel en ca ti stykker som ikke har svart!! og noen av dem er familie, det syns jeg er det verste!! men kjære sier at vi får gi dem imorgen også, i tilfelle noen sender den idag!! oppga jo også en mailadresse som de kunne bruke, men heller ikke den blir brukt!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære ringte akkurat, en av hans kamerater hadde ringt han og sagt at han kommer!! så var det dette med telefonen da :sukk: jaja, svarkort er tydeligvis ikke så stilig som vi tenkte det, men fikk jo svar fra en da.. har sendt avgårde noen tekstemeldiner til venninner som ikke har svart, gidder ikke å vente til onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo da, det er sant det.. :sukk: men når vi har brukt penger på svarkort hadde det vært fint om folk brukte dem.. en mailadresse er like lett som sms.. vi ville ikke ha det på telefon, derfor oppga vi heller ikke ett telefon nummer!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det enkleste for folk rett og slett er å ringe eller sende sms? :klø: Det er den eneste mulige tenkelige forklaringen, spør du meg! Men uansett så er det frekt å ikke svare på en av de måtene dere har lagt opp til! :enig:

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig er det sånn, at de har glemt den i løpet av sommeren å så sender en sms fordi det er enklest. Selv om det var akkurat sånn vi ikke ville ha det!! men men, får jo ikke gjort noe med det :sukk: syns svarkortene var kule jeg!! men men, er vel ikke alle som vet hva som er kult på bryllupsfronten :lur:

Nå skal jeg slappe av med en cognac og roe ned alt!! imorgen er det jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du vet, det er ikke alle som er like oppdatert på bryllupsfronten som oss! :blush:

Cognac på en helt alminnelig mandag? Det holder jeg med deg i! :enig: Du vet å kose deg, og det er en fin egenskap! :jepp:

Burde kanskje hatt en selv for å jage bort forkjølelsen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kånjakk???? :sjokk:

:spy:

Enig! :fnise: Jeg tenkte bare at det kanskje funka for å jage bort forkjølelsen? :klø: Ville aldri tatt meg en for å kose meg! :fnise: Men miso er voksen skjønner du dina! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bare det er godt :sjenert: men det er ikke all cognac som er god :opplyser: Braastad XO og Martell V.S.O.P er de jeg syns er best!! bor sammen med en cognac elsker så det er vanskelig å ikke bli påvirka :fnise: men det er glimrende mot forkjølelse :jepp:

Idag er en dritt dag når det gjelder det h..... bryllupet :kjefte: Nå er jeg virkelig lei!! Liten interesse fra mamma, lite tilbake melding fra gjester og en som presterte å si at hun hadde glemt det :kjefte: å i tillegg fikk jeg mail fra kirkekontoret idag om hvilken prest vi får, var ikke den vi ønsket eller som vi allerede har pratet med!! å som jeg såå gjerne ville ha :sukk: men ett kvinnemenneske som er satt inn som vikar :kjefte: hadde jeg visst det jeg vet i dag hadde jeg IKKE valgt domkriken, så lite ivaretatt som jeg føler at vi er blitt er ikke hyggelig :riste: jeg ville så gjerne ha han vi allerede har pratet med, han var både morsomt og koselig å fikk oss virkelig til å slappe av og var interessert i våre tanker rundt sermonien!! :trist::trist:

nå har jeg faktisk mest lyst til å stikke avgårde å gifte meg :sukk: tar med meg Misomannen å kommer til Barteby så har vi sermonien der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...