Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Gjest Siripiri
:fnise: ja her har det vært laaaaang ventetid på internett.. De er ikke akkurat raske på slike plasser som dette :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: ja her har det vært laaaaang ventetid på internett.. De er ikke akkurat raske på slike plasser som dette :)

hvilken leverandør brukte dere?? siden det tok så lang tid??

Duste internett folk :sur:

skikkelig duste :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Sikker ingen som dere har. Tror de heter Signal nå, det er en lokal leverandør. Ingen andre som vil så langt ut av byen og legge slikt så :fnise: Også er det det eneste tilbudet vi har med fiber så da må man jo nesten ta det :sjenert:

Absolutt ikke det beste tilbudet men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme det :jepp: :juhu:

Åh, så søt du er :) vi har savnet deg også, godt å ha deg tilbake :jepp:

Det fine er jo at hvis du har internett hjemme så kan man stikke innom KG på kveldstid :lur: jeg gjør i hvertfall, er man avhengi så er man avhengi :lur::jepp:

Jepp, jeg har gode muligheter for å stikke innom her! :juhu: Nå sitter jeg i skyggen på terrassen og snylter på naboenes trådløse nett.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker ingen som dere har. Tror de heter Signal nå, det er en lokal leverandør. Ingen andre som vil så langt ut av byen og legge slikt så :fnise: Også er det det eneste tilbudet vi har med fiber så da må man jo nesten ta det :sjenert:

Absolutt ikke det beste tilbudet men men :)

Nei de har jeg ikke hørt om!! :klø:

Jepp, jeg har gode muligheter for å stikke innom her! :juhu: Nå sitter jeg i skyggen på terrassen og snylter på naboenes trådløse nett.. :lur:

Luringen :lur:

hehe, skikkelig luring :lur: fint at man kan bruke naboene til noe :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du gjøre i helgen? :)

kommer litt an på været!! vi driver å maler kjøkkenet, så der må første strøket males i løpet av helgen, antagelig idag. Og så er det vel på tide med en tur til svigers.. er ikke noe flinke til å besøke dem og så bor de 15 min unna!! blir sikkert hyggelig :) hååper at vi skal få vært ute å padlet litt, gjorde det i går kveld og det var sååå deilig :jepp: Håper å bruke lørdagen til det, dra ut tidlig og være på vannet hele dagen i sola, deilig deilig :jepp:

Benytte det fine været mens det enda er :sol:

Og så skal jeg bare kooose meg masse med kjære :rødme: :rødme:

hva med deg, hva skal du i helgen? :)

..igår fikk ett vennepar av oss en nydelig liten datter :-D og for ett par uker siden fikk ett annet vennepar sitt andre barn, en liten gutt :) ..har litt lyst på barn merker jeg.. vanskelig å ikke ha det når alle rundt meg plopper ut med småttiser.. Men syns det er koselig å kunne låne,men levere tilbake også da :lur: få skjønnhets søvnen mener jeg :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hørtes jo ut som en grei helg :Nikke:

Jeg skal til hjemplassen til Ælen så skal vi på bryggedans på lørdag :) blir sikkert morsomt... så skal jeg prøve å utnytte det fine været å bli litt brun iløpet av helgen også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hørtes jo ut som en grei helg :Nikke:

Jeg skal til hjemplassen til Ælen så skal vi på bryggedans på lørdag :) blir sikkert morsomt... så skal jeg prøve å utnytte det fine været å bli litt brun iløpet av helgen også :lur:

Hehe, greit å bruke sola når vi har den ja :lur: tenkte at å være på vannet i sola bør gi noe farge i hvertfall :lur:

Høres utrolig koselig og moro ut med bryggedans :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sol og vann skal vel være en god kombinasjon? :klø:

litt farlig tror jeg, i og med at sola reflekterer i vannet.. lett å bli solbrent, så her skal det smøres med solkrem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok lurt :)

Jeg blir jo varm når jeg sitter i sola så jeg blir rød som en hummer, men det er bare for at jeg blir så varm... så alle tror jeg er solbrent hele tiden, men med en gang jeg får kjølt meg ned så er jeg sånn vanlig igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok lurt :)

Jeg blir jo varm når jeg sitter i sola så jeg blir rød som en hummer, men det er bare for at jeg blir så varm... så alle tror jeg er solbrent hele tiden, men med en gang jeg får kjølt meg ned så er jeg sånn vanlig igjen...

Blir du brun da?? Jeg blir solbrent å så blir jeg litt brun etterpå, men syns liksom jeg kan bli skikkelig brun og fin så jeg har en bra farge og godt grunnlag til november. Da kan jeg kanskje ta ett par ganger sol før bryllupet og være brun til den store dagen :jepp: Håper ihvertfall det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir litt brun.. men det tar litt tid før jeg blir brun ute i normal som, mens i solarium så går det kjempefort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja jeg blir litt brun.. men det tar litt tid før jeg blir brun ute i normal som, mens i solarium så går det kjempefort :jepp:

Heldig du er.. tar evigheter med meg :sukk: antagelig fordi jeg er så lys i huden.. arg :sur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en pappa som er så mørk at på sommeren tror folk han er utlending :fnise:

Så jeg har nok fått noen gode gener derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Heldig du er.. tar evigheter med meg :sukk: antagelig fordi jeg er så lys i huden.. arg :sur::fnise:

Bare vent, hvis du en gang får et skikkelig grunnlag og slir veldig brun, så kommer det seg neste gang. Jeg brukte aldri å bli brun før, men så en sommer tok jeg sol ca tre ganger i uka, så da ble jeg jo veldig brun :briller:

Og etter da så skal det ingenting til før jeg blir brun igjen! Selv etter en hel vinter UTEN :sol: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, hvis du en gang får et skikkelig grunnlag og slir veldig brun, så kommer det seg neste gang. Jeg brukte aldri å bli brun før, men så en sommer tok jeg sol ca tre ganger i uka, så da ble jeg jo veldig brun :briller:

Og etter da så skal det ingenting til før jeg blir brun igjen! Selv etter en hel vinter UTEN :sol: :-D

:juhu: :juhu: det lover veldig bra :jepp: da blir det om å gjøre å være mest mulig ute i sola :jepp: satse på at sola blir værende :)

Hva skal du i helgen da Siripiri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...