Gå til innhold

skal slankeopereres (gastric bypass)


pussikatt

Anbefalte innlegg

har tatt operasjon i Brasil, 24.08.09, det kostet meg 30.000kr, familien min bor der...veit om klinikken i Gjøvik som det koste 75.000kr.

har gått ned 12kg til nå, har ikke hatt noe problemer med spissing...no "dumping" til nå...

jeg skal ringte gjøvik for å bestille operasjon igår, skal opereres allerede om 4 uker. koster 98000 der. men verdt d å slippe ventetiden i det offentlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Fortsetter under...

På 11.4.2008 den 17.28, pussikatt skrev:

jeg skal slankeopereres om noen uker og lurer på om det er noen her inne som har vært igjennom det eller skal snart?

 

hva gjorde dere før operasjonen? pulver eller mat? hva synes du var best? Flytende mat etter operasjonen- hvordan ordnet du med det? hva smaker greit? når du skulle spise mosamat kjøpte du babymat på glass eller moste du selv? kan man spise babygrøt?

 

ikke minst hvordan gikk overgangen til vanlig mat? er det noe dere ikke tåler etterpå?

 

angrer dere? hvordan har resultatet vært? hvor fort kan man begynne og trene igjen etter operasjonen? smerter?

 

håper noen kan svare meg for er litt nervøs

Var du først på rehab på Ringerike? Hvis det, vil du si at et rahab opphold har noe for seg, eller er det bortkastet og sinker prosessen med operasjon - hvis man uansett bør gå for det? 

Anonymkode: 9df0e...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...