Gjest kjipelars Skrevet 10. mai 2003 #21 Del Skrevet 10. mai 2003 He he mange morsomme svar.... Poenget er at hvis hun gjør det ferdig med munnen er det slutt for mitt vedkommende og hun får ingenting. Dessuten synes jeg å komme i munnen er noe sært. Liker det ikke.. Vil jo gjerne ligge med henne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. mai 2003 #22 Del Skrevet 10. mai 2003 Sandman skrev: Dette er tragisk. Hun har altså til hensikt å SVELGE?? Den dama bør du kvitte deg med Gapskratter!!! Du kan nå få sagt d.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyenbryn Camilla Skrevet 10. mai 2003 #23 Del Skrevet 10. mai 2003 Er hun blondine da? Kom til å tenke på denne: Vet dere forskjellen på en mygg og en blondine? -Myggen slutter å suge når du slår den :ler: Nå er du blond selv da, om det er deg på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2003 #24 Del Skrevet 10. mai 2003 Selvironi er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 10. mai 2003 #25 Del Skrevet 10. mai 2003 Kanskje hun ikke syns det er godt med deg inni seg, slik at hun vil forkorte pinen???????????????????? Ellers - nyt det med et smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mai 2003 #26 Del Skrevet 10. mai 2003 Herregud, er det ingen som skjønner at dette innlegget er en spøk!!!!!!!!!!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #27 Del Skrevet 10. mai 2003 Herregud' date=' er det ingen som skjønner at dette innlegget er en spøk!!!!!!!!!!!! :-?[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #28 Del Skrevet 10. mai 2003 He he mange morsomme svar.... Poenget er at hvis hun gjør det ferdig med munnen er det slutt for mitt vedkommende og hun får ingenting. Dessuten synes jeg å komme i munnen er noe sært. Liker det ikke.. Vil jo gjerne ligge med henne også... kommunikasjon - hørt om det? Det betyr å snakke med hverandre ....prøv det da ...si hva du ønsker ...spør om ikke hun vil det samme ...sier hun nei - vel ...hm ..da er det kankje et lite problem på gang ...men da vet du det nå ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mai 2003 #29 Del Skrevet 10. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #30 Del Skrevet 10. mai 2003 Care! Vi skal ikke starte med synkronsvømming da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #31 Del Skrevet 10. mai 2003 Tenk om det ikke er en spøk da? At han virkelig sliter med dette? Eller kanskje jeg er litt for snill og lettlurt? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjipelars Skrevet 10. mai 2003 #32 Del Skrevet 10. mai 2003 Joda,, virgo har faktisk rett. Hun ønsker også at jeg skal gjennomføre samleie etterpå og det er det jeg sliter med. Ellers fortalte jeg en kamerat at jeg ikke likte å komme i munnen hennes og han sa jeg burde mentalundersøkes :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mai 2003 #33 Del Skrevet 10. mai 2003 Care! Vi skal ikke starte med synkronsvømming da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. mai 2003 #34 Del Skrevet 11. mai 2003 Selvironi er viktig! TAKK Lea, noen som skjønte det! -Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #35 Del Skrevet 11. mai 2003 Se - vi kan utvikle det videre: Ny gren: Synkronhopping!! Utrolig bra! :D Til TulleLars: kanskje du bør få deg en kjæreste du kan kommunisere med? Da får du samtidig se at en kjæreste kan brukes til annet enn sex (el. suging for ditt vedkommende da), eks snakke sammen om ting og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #36 Del Skrevet 11. mai 2003 Nå er du blond selv da, om det er deg på bildet Nå ble sikker Xeyes veldig forundret. Hun har ikke merket at hun er blond før nå!! Det er bra at noen ordner opp her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #37 Del Skrevet 11. mai 2003 Tipper kjæresten din ikke stopper fordi hun ønsker å "pine" deg litt med det som er deilig. Kansje hun rett og slett tror at du ikke virkelig mener at du vil hun skal slutte.. Vi jenter blir ofte oppfordret til å erte mannen litt.. men jeg er enig med deg.. det kan bli for mye. Dersom en mann lar meg komme for tidlig er sexen liksom over litt for fort.. Prøv å snakke med henne ja.. fortell henne hvor deilig det er.. men at du faktisk mener det når du viser henne at hun må stoppe. Men si det på en fin måte.. ellers blir det slutt på suginga.. og det var vel ikke hensikten.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #38 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg leser det du skriver :o Du har et luksus problem Hvis den dama blir ledig så ring meg er du snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 14. mai 2003 #39 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg synes faktisk synd på deg jeg! Skjønner jo godt at du vil ha mus også! Selv hadde jeg blitt fornærmet om det var blitt bedre å bli sugd av meg, enn å ha seg i musa mi...Det er jo det som skal være godsaker, eller? Jeg suger også samboern min, han elsker det, også at jeg suger til han kommer. Men jeg svelger ikke, spytter ut. Han skjønner det veldig godt, problemet her, er at HAN ikke hæler å kysse meg etterpå! Hehe... Snakk med dama di, si at hun gjerne kan suge deg og at du syns det er godt, men at du vil komme i henne, fordi det er det du liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 15. mai 2003 #40 Del Skrevet 15. mai 2003 Skjønner dama, jeg... Liker å gjøre det der sjøl Er lite som er så gøy, og samtidig så opphissende, som rett før typen holder på å komme når jeg suger ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå