Gjest kjipelars Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Er en gutt på 23 år som nettopp er blitt sammen med ei jente på 20. Vi har det veldig fint sammen men når hun suger meg vil hun ikke slutte når det er like før jeg kommer. Må bestandig rive meg løs.. Synes dette er vanskelig... Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Dette er tragisk. Hun har altså til hensikt å SVELGE?? Den dama bør du kvitte deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva er problemet ditt? Vil du ikke at det skal gå for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Ta det opp med henne..Forklar henne hva du liker eller noe..Du trenger jo ikke si at du ikke liker at hun gjør ditt eller datt, men kan jo heller fortelle om ting du liker bedre at hun gjør i de forskjellige situasjonene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Trodde dette var alle menns drøm jeg.......... Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Er en gutt på 23 år som nettopp er blitt sammen med ei jente på 20. Vi har det veldig fint sammen men når hun suger meg vil hun ikke slutte når det er like før jeg kommer. Må bestandig rive meg løs.. Synes dette er vanskelig... Hva skal jeg gjøre??? Det er ikke du som også går under navnet "tullelars" vel (tenkte meg det, ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Skikkelig synd på deg må jeg si... Vil vel mer karakterisere dette som et luksusproblem?? Hvis det blir for ille kan du gjerne sende henne i min retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 Det jeg tror "kjipelars" prøver å si er at han vil ha seg litt fittings i tillegg til suginga før han spruter.. Hvis det er det som er tilfelle kan du vel bare si at du har lyst til å variere litt, fordi du synes det er så deilig og at du vil holde deg lengst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 9. mai 2003 #9 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva er problemet? La henne suge seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. mai 2003 #10 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja, hva pokker er problemet???? Du er heldig som får deg noe, skal jeg si deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 9. mai 2003 #11 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja, hva pokker er problemet???? Du er heldig som får deg noe, skal jeg si deg! Det har du jammen ta meg rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 9. mai 2003 #12 Del Skrevet 9. mai 2003 stiller meg i rekken av misunnelige ... ... du kan da ikke klage - tenk på oss som ikke får noe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #13 Del Skrevet 9. mai 2003 kanskje hun vil sluke hele deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 9. mai 2003 #14 Del Skrevet 9. mai 2003 når hun suger meg vil hun ikke slutte når det er like før jeg kommer. Går ut fra at problemet ditt er at du vil ha p ikken inn i f itta før det går for deg. Hvis det er slik kan du si fra om at det er det du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mai 2003 #15 Del Skrevet 9. mai 2003 Man må vise handlekraft. Nytter ikke å la dama sette premisser for da blir det aldri noen god sex. Først, hold i håret hennes, da styrer du huet hennes mye bedre og hun kan bevege seg i den hastigheten du finner riktigst. Noen damer forstår ikke dette her helt, da kan man bruke den andre hånden å gi henne et litte "klapp" som gjør at hun tar hintet. Til slutt, når dama har vært flink å fortjener litt påskjønnelse kan man vise hvor flink hun har vært. W Det får hun som regel i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #16 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvordan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 9. mai 2003 #17 Del Skrevet 9. mai 2003 Må bare si at min samboer fikk hakeslipp når han fikk lese dette!!!!!!!!!!! Hva fa.... er problemet, er det ikke godt da? Det blir alltids nok fitte.. det skal jeg bare si deg!!!!! en dag vil hun ikke mer.. hva da? :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #18 Del Skrevet 10. mai 2003 Skjønner ikke problemet i det hele tatt. merkeligste jeg har hørt :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #19 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er jo bare TulleLars som spøker med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. mai 2003 #20 Del Skrevet 10. mai 2003 Er hun blondine da? Kom til å tenke på denne: Vet dere forskjellen på en mygg og en blondine? -Myggen slutter å suge når du slår den :ler: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå