Gjest lureline Skrevet 10. april 2008 #1 Del Skrevet 10. april 2008 Noen som husker hva tegnefilmen om mennesket sin utvikling heter? Gikk på tv i min ungdom, og det er ikke så lenge siden jeg så den igjen. Introen viser mennesket sin utvikling fra ape til menneske. Hovedpersonen er en gammel mann med langt hvitt skjegg og noen yngre menn som vi følger gjennom de ulike tidsperiodene (steinalder, bronsealder...osv.) Skulle gjerne hatt denne på dvd eller video fordi jeg tenker å bruke den i skolesammenheng. Blir veldig glad om noen kan svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirri Skrevet 10. april 2008 #2 Del Skrevet 10. april 2008 Det var en gang et menneske. Den samlingen kan du kjøpe på platbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 10. april 2008 #3 Del Skrevet 10. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 14. april 2008 #4 Del Skrevet 14. april 2008 Det ble laget en sci fi spin off....den het "Det var en gang i framtida" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå