Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg drar snart til Spania og skal være der i 14 dager. Det er bare en ting jeg gruer meg til.. HØYE HÆLER! Jeg er ikke så høy og derfor elsker dem og kommer til å gå i høye heler hver kveld, hele kvelden. Så.. hvordan gjør man høye hæler godt å gå i?? Jeg får vondt etter 30 m. Ofte vondt under foten ved tærne, og spesielt bak på helen. Noen som kjenner seg igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 10. april 2008 #2 Del Skrevet 10. april 2008 Kjøp kvalitet. Manolos er for eksempel kjempegode å gå i. Det finnes også innleggsputer du kan kjøpe, slik at tåputene dine får hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Del Skrevet 10. april 2008 helt enig. Billig sko, vonde å gå i. Dyre sko, no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. april 2008 #4 Del Skrevet 10. april 2008 Er enig i at billige sko ofte er vondt å gå i.. Velger man sko med mykere såler hjelper det en god del. Den beste skoen som gir mye høyde og fortsatt kan være gode å gå i er kilehæler. De er jo ikke like elegante, men jeg har sett en del tøffe og søte varianter i år! Disse geléputene hjelper ikke en dritt synes jeg.. da tenker jeg på de fra Scholl i gelé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yougogirl Skrevet 10. april 2008 #5 Del Skrevet 10. april 2008 Helt klart verdt å legge litt penger i gode sko m hæler. Kjøpte meg et par dyre m 10 cm høy hæl for et par år siden, og de er kjempe gode å gå i. Prøvde et par billigere, men de klarte jeg ikke å ha på foten lenge. Det er lettere å gå pent når skoen sitter godt, og hælen er plassert riktig. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Shopaholic_* Skrevet 10. april 2008 #6 Del Skrevet 10. april 2008 Nettopp kjøpt 2 par med høye hæler som virkr gode. Det er viktig at du får vekta på hælen og IKKE på tærne for ellers blir det garant vondt etter ei stund. De parene jeg kjøpte er også merket med at de har demping i hælen, noe som skal gi 50% midr støt/ mindre belastning ("Tomaris" og "Caprice"). En annen sak er at jeg ville tatt høyde for at føtterne kan bli litt opphovnet. Har opplevd at sko som passer umerkrt hjemme blir trange og ubrukelige i varmere strøk, fordi jeg har lett for å hovne opp i beina når det er varmt- og at alle er større i beina om kvelden enn om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 10. april 2008 #7 Del Skrevet 10. april 2008 Dette er vel kjent problem for de fleste jenter jeg vil anbefale deg å kjøpe et par bøyelige og tynne ballerinasko som du har ha i veske (uten å ta stor plass). Så drar du ut i pensko, og hjem i komfortable sko. Så slipper reisefølge å høre deg klage hver kveld (det gjør så vondt i føttene mine) Det gjør hvertfall jeg God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Del Skrevet 10. april 2008 Det var jo faktisk så dumt Det er 3 km til sentrum så jeg har goood til til å få vondt i føttene !! Hehe:) Er det noe jeg kan putte bak helen min i skoen? Utenom plaster.. har veldig små føtter så jeg må "stuffe" dem med papir foran i skoen.. da får jeg ofte vondt bak på helen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #9 Del Skrevet 11. april 2008 Som gutt har jeg ingen erfaring, men jeg ville bare skrive at det finnes så utrolig mange fine flate sko for damer. Så mange ballerinas og så mange "office-lignende" sko som er stilige, feminine og som er mye finere enn klassiske høye hæler. At man ikke er veldig høy er i alle fall ingen grunn til å bruke høye hæler. Man ser jo at du ikke er veldig høy uansett. Og hva gjør egentlig det når man er jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 11. april 2008 #10 Del Skrevet 11. april 2008 3 km og du pleier å få vondt? Ta taxi... Jeg elsker høye hæler og passer alltid på å kjøpe noen som er gode, jeg har flere høyhælte sko som er som tøfler å gå i. Men så kan jeg også gå i høye hæler, det har litt å si det også, har mye med å svinge med hoftene å gjøre. Bruk tiden i varmere strøk til å se på de lokale damene som svinger seg rundt på høye hæler, der har vi norske noe å lære, det er nemlig grusomt å se stivbeinte norske jenter stampe rundt på dårlige høye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #11 Del Skrevet 11. april 2008 jeg kjøpte meg ett par til 1100 for kort tid siden, og de er veldig høye og utrolig vonde! Kan det være fordi de er for store? Sviiiir syyykt, under foten, ved tærne!! Får ikke vekten på hælen i så høye heler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
recursion Skrevet 25. juni 2008 #12 Del Skrevet 25. juni 2008 jeg kjøpte meg ett par til 1100 for kort tid siden, og de er veldig høye og utrolig vonde! Kan det være fordi de er for store? Sviiiir syyykt, under foten, ved tærne!! Får ikke vekten på hælen i så høye heler.. Det er godt å gå i høye sandaler. Føttene blir så luftige og slipper sure tær. Gutter liker å se jenter i høye sko, tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oleidole Skrevet 17. september 2008 #13 Del Skrevet 17. september 2008 Det er merkelig-at menn svarer på skospørsmål til kvinner. Pkt 1:Bruk ALDRI nye sko-før du har smørt dem. Pkt 2:Er det lakksko,myk dem opp bak ihælen. Pkt 3:Ta med en tolmodig mann og bærepose-så velger du selv hvem du kaster-først. NB!Menn elsker kvinner m hæler. Lykke til -Tor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå