Sandman Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Denne var ikke verst... I stillhet har jeg sett på andre på min alder og tenkt at selvfølgelig ser ikke jeg så gammel ut. Jeg er sikker på at dere har gjort det samme, og vil sette pris på denne lille historien: Mens jeg satt på venterommet for min første timeavtale til en ny tannlege, la jeg merke til hennes diplom som hang på veggen, der stod hennes fulle navn oppført. Plutselig husker jeg en slank nydelig lita jente med det samme navnet som hadde gått på gymnaset samtidig som meg for omtrent 20 år siden. Da jeg fikk se henne, slo jeg dette fra meg. Denne tykkfalne gråhårete skrukkete kvinnen med de grove rynkene i ansiktet så alt for gammel ut til å ha vært min medelev. Etter at hun hadde undersøkt tennene mine, spurte jeg om hun hadde gått på den lokale skolen. "Ja," svarte hun. "Når gikk du ut?" spurte jeg. "I 83", svarte hun "Da gikk du i min klasse," forklarte jeg. Hun så litt nærmere på meg før hun spurte: "Hva var det du underviste i?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 God helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 For en bra start på helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg lo godt, helt til det gikk opp for meg at jeg også gikk ut i -83..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #6 Del Skrevet 10. mai 2003 Ikke le Chiquita!!!! *Dra seg inn i rosehekken for å drukne sorgene med ei kanne Pærebrus og en sekk Bamsemums* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #7 Del Skrevet 10. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 10. mai 2003 #8 Del Skrevet 10. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 10. mai 2003 #9 Del Skrevet 10. mai 2003 Ha ha, den var ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. mai 2003 #10 Del Skrevet 10. mai 2003 vanvittig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 11. mai 2003 #11 Del Skrevet 11. mai 2003 Den var jo bare bra da. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 11. mai 2003 #12 Del Skrevet 11. mai 2003 Veldig bra.... Godt å få le litt skikkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mai 2003 #13 Del Skrevet 12. mai 2003 Virkelig til ettertanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #14 Del Skrevet 12. mai 2003 Jepp Tusenfryd... Men hva i alle dager skal vi gjøre med alle dem som ler av oss som gikk ut i '83? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mai 2003 #15 Del Skrevet 12. mai 2003 Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå