Nikki Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei. Jeg sitter her og funderer på hvor nære fristen har deres gjester svart? Vi har satt fristen til 30 juni så det er jo fortsatt en stund til, men har ikke hørt fra noen enda.. Bortsett fra våre nære venner og noen tanter og onkler som har tatt det for gitt at vi visste ta de kommer... Så jeg bare lurer på om hvor nære fristen har dere begynt å få svar...??? :-? Kanskje litt vanskelig formulert, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Mennesker er ganske trege! Vi fikk de fleste svarene rett før og rett etter fristen, hjelper ikke at invitasjonen hadde ligget der i to måneder! Du skal nok se at de begynner å komme om en stund! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Vi fikk faktisk de aller fleste svarene noen uker før fristen, og også noen etter fristen. De aller fleste er heldigvis flinke til å svare, noen tar det som en selvfølge at de kommer, mens andre svarte ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Noen svarte nesten med en gang, men den siste uke ringte telefonen i et sett. Nå er det 1 uke siden fristen gikk ut, og enda 6-7 som ikke har svart. Vi er litt usikre på om det betyr at de ikke kommer, eller om de har oversett svardatoen å allikevel kommer til å dukke opp. Vil det være frekt å enten ringe dem eller få noen til å hinte litt om svarfristen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg ville ringt dem. Dere må jo få sagt i fra til dem som skal lage maten og slikt og det er jo en grunn til at man setter en svarfrist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Vi fikk faktisk inn siste svaret den dagen fristen var :D Men de fleste kom i de siste ukene før fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Skal vi se her. Svigermor svarte før invitasjonen kom. Det samme gjorde naboene vi har god kontakt med - og våre nærmeste venner. De bekjente vi møter i ny og ne svarte så snart vi møtte dem etter invitasjonen var sendt ut. De vi har lite kontakt med (spes kaffegjester) drøyde med å svare til de siste dagene. Invitasjonene ble sendt i februar/mars, med frist 2. mai og bryllupet er 14. juni. Vi fikk ett svar på middagsinvitasjonene to dager etter fristen og ett svar på kaffeinvitasjonen 7 dager over fristen. Det er fortsatt 3 par som har valgt å ikke svare i det hele tatt. Vi har lite kontakt, men jeg ville gjerne ha sett dem igjen. Ikke noe overraskende at disse personene er uforskammede nok til å ikke gidde å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta5 Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei ! Vi satte fristen til 1.mai og sendte ut invitasjonene i midten av mars. De fleste svarene kom med en gang og siste uken før fristen gikk ut kom de andre. To stykker har vi faktisk måttet ringe til, noe som burde være unødvendig. Synes det er ganske uhøflig å ikke klare å svare innen fristen :evil: Det er jo lenge til deres frist går ut, så ingen grunn til panikk ennå ! Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 10. mai 2003 #9 Del Skrevet 10. mai 2003 Vi har fått 36 svar, og da er det bare 5-6 stk igjen.... og svarfristen er 1. juli. Så dette ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #10 Del Skrevet 10. mai 2003 Vi fikk noen svar samme dag de fikk invitasjonen, og noen drøyde til et par dager etter fristen. Den mest ekstreme var tanta mi m/mann som etter ganske mye "pushing etter svar" sa nei takk fire dager før bryllupet... (Akkurat det syns jeg var veldig frekt - vi måtte "true" med at vi måtte betale for dem selv om de ikke kom, da først fant de ut at det ble for langt - snaue 3 timer å kjøre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 10. mai 2003 #11 Del Skrevet 10. mai 2003 Den mest ekstreme var tanta mi m/mann som etter ganske mye "pushing etter svar" sa nei takk fire dager før bryllupet... (Akkurat det syns jeg var veldig frekt - vi måtte "true" med at vi måtte betale for dem selv om de ikke kom, da først fant de ut at det ble for langt - snaue 3 timer å kjøre...) Helt UTROLIG at folk greier å oppføre seg slik!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2003 #12 Del Skrevet 10. mai 2003 Vi sendte ut invitasjoner i slutten av april, med svarfrist 1.juli. Vi har fått noen svar, men det mangler fortsatt mange enda. Men vi har god tid, og regner med at de fleste kommer itl å svare rett før fristen går ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 10. mai 2003 #13 Del Skrevet 10. mai 2003 Hmm... vi gifter oss 28. juni, sende ut invitasjonene i starten av mars, med svarfrist innen utgangen av mai. Jeg tror over halvparten (mellom 50 og 60 inviterte) svarte i løpet av de første par ukene. Så stod det realtivt stille lenge, men nå de siste par ukene har vi fått alle svarene, bortsett fra tre stk. (Hun ene har sagt ja med litt forbehold, men lovde å svare innen fristen.) Det må vi tydeligvis være godt fornøyde med, når jeg ser på enkelte andre svar her... Men det vi er mest fornøyde med er at det kun er 3-4 stk. som ikke kan komme. (Og den ene er en senil bestemor som vi aldri hadde forventa... og en som bor i utlandet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 11. mai 2003 #14 Del Skrevet 11. mai 2003 Vi hadde svartfrist på fredag (9. mai), og det er fortsatt en del som ikke har svart..... irriterende å måtte ringe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 11. mai 2003 #15 Del Skrevet 11. mai 2003 Vi hadde svartfrist på fredag (9. mai)' date=' og det er fortsatt en del som ikke har svart..... irriterende å måtte ringe dem.[/quote'] Vent en uke, så vil du sikkert ha fått alle svarene. Vi mangler nå kun 2 svar og de svarene var det ikke så overraskende at vi ikke fikk. Jeg ville ha blitt overrasket om vi hadde fått svar, for å si det slik. Siste tilbakemelding fikk vi 7 dager etter fristen (vi hadde frist 3. mai). Husk at det er ganske så mye som skjer nå i mai ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 12. mai 2003 Takk for alle svar. Ser ut som vi kommer til å få alle svar like før fristen. En del vet vi komer pga at døtrene skal være brudepiker og noen sier seg selv må komme slik som forloverne og toastmaster samt foreldre. Igjen tusen takk for svarene dere har gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå