Gå til innhold

Pietismen er kristendommens verste fiende!

-zloty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Lagde ikke Jesusen demses Vin av amforer med vann?

Et av miraklene til og med...

Som de sier på sørlandet: Me vett det, men me liger det ikkje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krf...skal begynne å pirke borti ting de ikke har greie på, bare fordi det høres religiøst fint ut å gjøre det!

Jeg drikker når jeg vil, uansett hvor mye omveier de vil lage for meg. Og selv om alkohol hadde vært mye mer tilgjengelig enn idag, så hadde jeg ikke drukket hver dag for det! Jeg innser at alkoholismen kan potensielt bre om seg blandt svakere mennesker :wink: , men målet må da være å drikke svakere alkohol enn sterkere! Hvis jeg går på polet for å kjøpe et par-tre pærecider, så tar jeg jo med en flaske rom gjerne når jeg først er innom! Og det med at ungdommen drikker så mye av rusbrusen...vil man drikke så får man tak i drikke. Da jeg var tenåring hadde vi bare hjemmebrent, og rusbrus hadde gitt mye mer kontroll! Forbanna folk som stikker hodet i sanden og ikke innser realitetene..

Idioti satt i system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrommX

Nå er det da slik at introduksjonen til alkohol i ungdomstiden, er for meg helt greit så lenge det ikke går ut over noen annet enn den det gjelder.

Jeg synes at ungdommen skal selv bestemme hva de drikker og når !.

Det fikk jeg gjøre når jeg var ung, og det skal mine yngre brødre og søstre få fortsette med. Likheten her er viktigere enn vi tror.

Så forbud, kontroll og mindre tilgjengelighet vil bare gjøre en ting, mer metanol til folket og mer gauking av HB.

Vil KRF ha det slik, så får de gjennomslag for sine vedtak. Jesus sa : Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke KrF har nok å gjøre, og derfor tar de gang på gang opp slike tåpelige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...