Gå til innhold

Ungkaren

aimee

Anbefalte innlegg

Hva synes vi?

Jeg synes Ungkaren er søt, så langt. Synes et par av damene på 40 var utrolig vakre og at jentene på 20 virka som teite fjortiser i forhold til dem. Tror han ender med en av de yngste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliky

Han ender sikkert opp med en av de yngre, men det hadde vært utrolig morsomt om det blir en av de eldre!! De to eldre med mørkt langt hår var jo kjempeflotte! Hun unge silikonberta med enorme bryster så jo bare dum ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg jobbet i kveld så fikke ikke med meg kveldens episode. Noen som vet om tvnorge sender den i reprise ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han gliste bredt da han så de yngre jentene....

Det så ut som om han nesten skulle til å sikle. ;)

Tror nok han ender med en av de yngre jeg også, selv om mange av de eldre virket som flotte damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Åh, jeg jobbet i kveld så fikke ikke med meg kveldens episode. Noen som vet om tvnorge sender den i reprise ??

Tror det går i reprise lørdag 19.30

Håper han velger en av de eldre damene, det hadde vært så laaaaang nese til disse yngre dollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama

"Det er ikke passende for en dame på 40 å date en mann på 30"

Sa ikke en av de tøttene det i reklamen?

det er så mange fantastiske mennesker i denne verdenen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På klippene fra den neste eisoden virket det jo som om han hadde problemer med å kommunisere med de yngre jentene, og han sa noe sånt som at kanksje modne damer var noe for han. Hvis han ender opp med ei av de yngre vil jeg tippe på at de er de på 25-27 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for hans skyld at han plukker en av jentene på 25-27, hvis han går for en av "de yngre". Hun ene (var det Anita hun het?) så jo kjempeflott ut, ikke en dag over 30. Dessuten snurrer det jo litt mer oppi skallen til de rundt 40.

Hu derre med puppa og sminkeburkaen virka heeelt fjern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med ja. Håper virkelig han velger en av de eldre, han virka jo mye mer moden enn mange av de unge. Er spent på om det blir noen ordentlig fighter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg synes konseptet var noe særlig, jeg. Noen av førtiåringene virket mildt sagt pinlig desperate, og enkelte av de yngste virket temmelig "blåst" (hvor blir det av de normale menneskene? :ler: ). Men det skaper jo god tv...

Ble forresten litt pinlig berørt da en av de "eldre" damene tok ungkaren til side for å gi ham diktet sitt. Jeg får hull i tennene av sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk heller ikke sett det, men skl få med meg reprisen! Etter å ha blitt pinlig hekta på The Bachelor da alle sesongene gikk maraton på tv Norge på dagtid, gleder jeg meg til norsk igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt synd i ungkaren,jeg.

Dette virker som et tullete konsept, laget for showet sin del.

Mye mulig at han er klar til å stifte familie/få barn, noe som er ganske sannsynlig i hans alder (sa han ikke det også?) -og så ender han opp med noe som foreløpig virker som en spøk. De kunne funnet noen rundt hans egen alder, syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Mye mulig at han er klar til å stifte familie/få barn, noe som er ganske sannsynlig i hans alder (sa han ikke det også?) -og så ender han opp med noe som foreløpig virker som en spøk. De kunne funnet noen rundt hans egen alder, syns nå jeg.

Hvis han vil ha barn velger han vel ikke å interessere seg for en av de aller eldste.

Og hva med jentene og damene, har noen barn fra før? Det er jo også noe han må ta stilling til om han vil være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lilleulv

Det var litt av noen jenter i 20-åra de hadde funnet også da. fy f*** for noen bimboer!!! synes et par av de var direkte usjarmerende...

stakkars ungkar, ingen mellomting for han. enten 40 eller 20-år gammelt nek :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig, selv om jeg skjønner hans første tanke om å bare pakke tingene sine og dra. ..

Ser ut som de har funnet noen bra damer blandt de på 40, og foreløpig av de under 20 som har åpnet kjeften, har det ikke virket mest lovende..

Men det kan jo være at noen av de under 20 som ikke foreløpig har åpnet munnen, er vettuge de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av førtiåringene virket mildt sagt pinlig desperate, og enkelte av de yngste virket temmelig "blåst" (hvor blir det av de normale menneskene? :ler: ).

De normale menneskene melder seg ikke på Ungkaren. ;)

Jeg tror og håper at kanskje en eller to av de yngre er ok, ellers kan det jo ende opp som det vanligvis gjør at det ikke blir noe langvarig forhold ut av det.

Jeg tenkte også på det at det kanskje virket som han hadde lyst til å etablere seg, få barn og sånn, og da er jo alle de eldre utelukket. Det går selvsagt an for mange å få barn når man er over 38, men jeg ville ikke satset på det, spesielt ikke når han har flere å velge mellom.

Men som sagt synes jeg absolutt at flere av de eldre damene virket som bra damer, mens flere av de yngre virket som bimboer.

Endret av Lady Lovelace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hallo???? E de som er i 20-årene plutselig blitt bimbo fordi dem kler seg pent og liknende? Virke som folk er missunelig på de, kun fordi de fleste var pene!!

ps... Han velger nok ikke ei som er 40 da han skal ha barn engang å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...