Gjest Tui Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja leser litt for fort jeg også av og til. Skjønner at setningen kan misforståes. Syns det er så mange egoister rundt omkring som bedrar partnere med faste elskere, derfor syns jeg hun som angrer her, er en engel i forhold. No hard feelings. Ønsker deg og alle andre en fin kveld. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 13. mai 2003 #22 Del Skrevet 13. mai 2003 Du sier at det ikke finnes større dritt menneske enn deg. Det gjør det absolutt. Det finnes de som ikke sier i fra til partneren sin! Du fortalte hva du hadde gjort, og det står det respekt av!! :D Du har det kjett nå, det er et tegn på fungerende samvittighet. Men kjæresten din har det sikker værre enn deg. Ikke prøv og gjør deg selv til offeret i denne situasjonen, det er det nemmelig kjæresten din som er. Du har gjort en feil, OK det er menneskelig. Men ikke tråkk i samme fella en gang til. Ønsker dere lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #23 Del Skrevet 13. mai 2003 Meg igjen..(den utro j....) jeg prøver absolutt ikke å gjøre meg selv til offer i denne situasjonen, Bommpy. Og jeg er veldig klar over at min kjære har det utrolig jævlig for tiden. Likevel er jeg glad for at jeg fortalte det. Da blir ikke resten av forholdet vårt basert på en løgn iallefall.. Jeg var forberedt på at han ville bryte med meg, men det ville han altså ikke (heldigvis..) Vi har bare snakket om utroskapen en gang etter den gangen jeg fortalte det. Jeg vet at han tenker på det flere ganger i løpet av dagen. Lurer på om det er noe han har gjort feil..om han kunne forhindret det på noen måte.. Jeg har fortalt at det selvfølgelig ikke er han det er noe galt med. At dette kun ligger på meg. At han i heletatt tenker tanken..at jeg var utro kan være hans feil..gjør meg så vondt. Han som er så vidunderlig. Denne feilen kommer jeg iallefall aldri til å gjøre igjen. Dagene går tilsynelatende normalt selv om vi begge sliter med tankene våre for tiden. Ting ser ut til å ordne seg, men jeg vet at dette kommer til å henge med oss for alltid. Takk til dere som har svart meg, forresten. Det har faktisk vært til stor hjelp, og det setter jeg veldig pris på. Dere har også gitt meg noen tankevekkere... Stor klem fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #24 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg synes mange av dere her inne er så raske til å dømme andre menneskers feil. Jeg har nå vert i et fast forhold i seks år. For et år siden kunne jeg aldri se for meg selv utro. Så oppsto en veeeeeldig tung periode i forholdet..Vi kranglet og snakket ikke særlig bra sammen et halvt års tid... Jeg ble av alt dette negative betatt av en kolega av meg, veldig positiv fyr som jeg aldri har sett sur... Det å få oppmerksomhet på en positiv måte var bare helt nydelig, og førte til at vi havnet til sengs to ganger. I ettertid følte jeg meg som en dritt...selvfølgelig....men jeg hadde mine grunner. Det har vert veldig frem og tilbake med meg og min samboer, og jeg vet at vi begge har skyld i det. I allefall jeg bestemte meg for å rydde opp i dette, og fortalte hva som hadde skjedd, dette er nå fire måneder siden, og vi har det bedre ennn noen sinne. Jeg vil ikke akurat forsvare utroskap, det er det verste jeg har opplevd følelsesmessig, for jeg har altid elsket samboeren min, og aldri ønsket å såre han. Selvfølgelig skal man fortelle. Skal et forhold fungere må man være 100% erlige. Ikke vær så pripne, ikke døm andre, ALLE kan havne i en slik situasjon, kan jeg SÅ KAN ALLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #25 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er dessuten stooor forskjell på å tabbe seg ut et par ganger, og å være fast utro over laaang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. mai 2003 #26 Del Skrevet 14. mai 2003 Gjest skrev: Ikke vær så pripne, ikke døm andre, ALLE kan havne i en slik situasjon, kan jeg SÅ KAN ALLE Her tror jeg du tar feil. Man "havner" faktisk ikke i en situasjon - man tar et VALG. Er helt enig at alle kan komme i i en situasjon hvor man må ta det valget - utro eller ikke - men det er uansett "ditt eget valg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #27 Del Skrevet 14. mai 2003 Helt enig med siste LilleBille her...... Man tar et valg, og det får man leve med. :blunke: Den største forskjellen på kvinner og menn er vel at vi kvinner velger å lette vårt hjerte etter utroskapen, mens DET gjør IKKE menn!!!!!!!!!!!! :-? Hm, noe å tenke på..... Men den mest fornuftige uttalelsen her inne kom rett over meg her fra LB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå