Gå til innhold

meg=utro jævel...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har vært utro jeg.. fortalte det til kjæresten ikke så lenge etter. Han sier han tilgir meg..at han ikke vil miste meg...men hvordan kan han fortsette å leve med meg når jeg har gjort noe slikt etter åtte år?? Kan ikke finnes større drittmenneske enn meg, likevel vil denne herlige mannen som jeg elsker (ja, jeg elsker ham!!!!) ha meg etter det jeg gjorde... kan dette gå da???????

-anonym for øyeblikket.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vega

Å gjøre feil er en del av det å være menneske. :wink:

Kanskje han ser at du oppriktig angrer - for du vil helt sikkert ikke utsette ham for det samme en gang til..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har vært ærlig å fortalt han om det, gitt han muligheten til å selv bestemme om han mener forholdet deres har en fremtid eller ikke. Det står det respekt av!

Du er heldig, VELDIG HELDIG som har en partner som elsker deg så mye at han kan tilgi deg dette sidespranget.

Spørsmålet nå er om du har lært og kan gi han den tilliten han virkelig fortjener og ikke såre han igjen?

Kan du det, er det håp om at tiden kan lege alle sår og dere kan ha en fremtid sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan kan han fortsette å leve med meg når jeg har gjort noe slikt etter åtte år??

Godt spørsmål... Jeg vil tro du har en omfattende jobb foran deg med å gjenoppbygge tilliten hans til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo selv tilgitt kjæresten min, men jeg skal love deg det ble bråk den første tiden.

Siden så har vi jobbet sammen om å bygge opp tillit, er nok litt berg og dalbane enda, men jeg er for glad i ham til å miste ham.

Du bør vise at du er til å stole på, er du ute på byen alene så send en uanfektet liten mel. til ham, bare sånn at han vet at du tenker på ham. Små ting i hverdagen gjør at tilliten KAN bygges opp! Men husk at selv om han har sagt at han ikke vil miste deg og at han tilgir deg, så kommer han til å gå å tenke på dette lenge. Selv om han sier det motsatte.

Prøv å vise at det er ham du elsker, men ikke gjør det overdrevent. Bare gjør hverdagslivet til et bra sted å være og vis ham den oppmerksomheten han fortjener!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har lært av dine feil da...Snill gutt du har. Ikke sår han flere ganger da!

Men for å så min mening, så synes jeg du har oppført deg utrolig dumt, utroskap er noe av det verste som finnes!

Gjør deg fortjent til tilliten hans nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at du ikke burde fortalt han det....

Liksom som din straff burde du måtte hatt den dårlige samvittigheten inni deg...

Ellers synes jeg det er noe som kan hende med alle mennesker..så du er absolutt ikke noe drittmenneske... et drittmenneske hadde ikke hatt dårlig samvittighet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Meg igjen (den utro jævelen..)

CeNedra; mulig jeg ikke skulle fortalt det. Mange mener at man "straffer" kjæresten mer ved å fortelle det. Man bør heller sitte alene med den dårlige samvittigheten og det han ikke vet har han ikke vondt av?!

Jeg vet jo at jeg på en måte påførte ham dobbel smerte da jeg ikke bare var utro, men også fortalte det til ham. Jeg var full av blåflekker og hadde hoven leppe da jeg kom hjem til kjæresten, så han så jo veldig godt at noe hadde hendt... dessuten kan han lese meg ganske godt likevel, så før eller siden hadde sannheten kommet fram. Jeg foretrakk at den kom fram før..

sexysadie; "Kom over det!!!" bare sånn uten videre??? lettere sagt enn gjort.. må nok ta tiden til hjelp der..

Hypsnos; Du virker sterk som har klart å tilgi noe sånt... håper dere har det bra nå da. Lykke til..

Til alle som har svart..; Jeg har lært av denne feilen og kommer aldri til gjøre noe slikt igjen. Selvfølgelig må jeg nå bruke tid til å vise at han kan stole på meg (og å vise at jeg kan stole på meg...) det blir nok vanskelig.

Jeg vet jeg er heldig som har en mann som elsker meg så mye at han er villig til å tilgi..hmm..vet ikke hva mer jeg skal si..

hilsen meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du sier det ikke finnes større drittmenneske enn deg........

Kan DET være årsaken til at du er utro...at selvtilliten din er så på bånn???????

Og da vil det nok skje igjen.........

Grunnen til at han tilga deg, er nok at han selv har sine svin på skogen.......

Så dere er vel skuls nå.........eller......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du sier det ikke finnes større drittmenneske enn deg........

Kan DET være årsaken til at du er utro...at selvtilliten din er så på bånn???????

Og da vil det nok skje igjen.........

Grunnen til at han tilga deg, er nok at han selv har sine svin på skogen.......

Så dere er vel skuls nå.........eller......?

Det der med drittmenneske ja... det mente jeg på grunn av det jeg hadde gjort. Ikke sånn generelt. Jeg har kanskje ikke verdens beste selvtillit, men jeg kommer ikke til å være utro igjen på grunn av det, og har heller ikke vært utro på grunn av det!!

Og- er det eneste grunnen til at noen kan tilgi utroskap- at man selv har sine svin på skogen??? Det tror jeg virkelig ikke. Dessuten kan man ikke bli "skuls" på dette området..

hilsen meg ( " den utro jævelen")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig at du fortalte han det jeg. Partneren har krav på å få vite om det. Å ikke si noe er feigt. Så vis deg tilliten verdig og vær snill kot mannen din i fremtiden. Jeg hater utroskap men skjønner at det i en gitt situasjon kan skje. men skjer det flere ganger er det riktig å betegne seg som en dritt.

Lykke til videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil tilgi. Vil du ha han? Kan DU klare å leve videre sammen med han etter det du har gjort?

Han vil tilgi, men han kommer aldri til å glemme.

Du har store oppgaver foran deg. Jeg oppfordrer deg til å jobbe med deg selv og det du har gjort. På den måten kan du stille opp for din kjære når han trenger det. Jeg har selv tilgitt utroskap, men har måttet slite med det så og si alene i 4 år fordi han ikke hadde konfrontert seg selv med ugjerningen. Han ville jeg skulle hate han like mye som han selv gjorde. Han mente han fortjente en straff og at han ikke hadde rett til å unnskylde det han hadde gjort - fordi ingenting kan unnskylde det. Ikke la din mann gå gjennom det jeg har gjort. Du må hjelpe han. Klarer du hjelpe han, vil han igjen respektere deg. Jo mindre du kan gi han støtte, jo mindre og mindre respekt får han for deg.

Utroskap gir så mye mer skade enn hva man skulle tro. Du har en stor og lang jobb foran deg - sammen må dere klare å overkomme det. Si ja takk til hans tilgivelse om dette er mannen i ditt liv. Men da må du også vite hva du begir deg ut på.

Du må tilgi deg selv for det du har gjort - men glem det aldri for da kan det skje igjen...

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns du er tøff og rettferdig. Har ikke vært utro selv men blitt bedratt.

Selvom du risikerte å miste han du elsker, fortalte du sannheten.

Det er normalt å feile i livet, bare man lærer av feilene og tar konsekvensene. Han har tatt en avgjørelse og da er det bare å sørge for at dette ikke skjer igjen.

Lykke til.

Jeg forsvarer ikke utroskap men må bare legge til at hvis folk flest hadde vært som deg hadde verden blitt et bedre sted å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris deg lykkelig for at mannen din elsker deg og vil ha deg til tross for det du har gjort. Heldige deg :D Gå ikke rundt og hat deg selv, og ikke forvent at han også skal hate deg.

Gjort er gjort; i morgen har du blanke ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsvarer ikke utroskap men må bare legge til at hvis folk flest hadde vært som deg hadde verden blitt et bedre sted å leve.

Eller: verden hadde blitt et bedre sted å leve uten slike folk som deg? Sorry, ble bare litt provosert av din uttalelse, spesielt siden du selv har vært den utro parten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig at du angrer og mener selv at du har lært av dine feil. Berømmer mannen din som har tatt det så fint, hils og si det til han! Har selv vært utro helt i begynnelsen av forholdet. Da var jeg full av anger og lovet meg selv, at det aldri skulle gjenta seg. Lot være å fortelle det til min mann (livredd for å miste han, selvfølgelig) Ville jo selv ALDRI godtatt utroskap! Var utro helt mot slutten av forholdet. Med den forskjellen at denne gangen angret jeg ikke litt heller! Høres kanskje rart ut, men det måtte en slik handling til for å bevise meg selv, hva jeg egentlig følte for min mann, og det valget jeg til slutt tok! Så, to perioder utro på mange år er IKKE mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som ble provosert her.

Jeg tror det stod tydelig at jeg ikke har vært utro men at jeg selv har blitt bedratt.

Jeg har opplevd noe av det værste sviket, defor setter jeg pris på mennesker som angrer og som tar sannheten på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops :oops:

Unnskylder Tui! Sånn går det når jeg leser litt for fort og lar meg provosere :oops:

Nå må jeg bare si meg enig i din uttalelse, for det er jeg virkelig (når jeg skjønte hva du mente :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...