Gjest Tang Lung Skrevet 6. april 2008 #1 Del Skrevet 6. april 2008 Han ble vel 83 år ? Husker han fra Ben Hur , Planet of the Apes....han spilte også i El Cid med Loren , handler visst om krig i Spania eller noe sånt.... Tro om Clint Eastwood ble inspirert av Heston.....Eastwoods tøffhet er jo mer eller mindre en imitasjon av Heston *he he* Han dukket opp i Friends også...lol RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. april 2008 #2 Del Skrevet 6. april 2008 RIP, Charlton Heston. Jeg var dypt uenig i hans politiske overbevisninger, men han var en flott skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 6. april 2008 #3 Del Skrevet 6. april 2008 Je synes det er trist når mennesker dør, men uten han tror jeg for eksempel at USA kan bli et litt bedre sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. april 2008 #4 Del Skrevet 6. april 2008 Veldig trist, til tross for at jeg verken likte ham som skuespiller eller person (mao: politiske meninger). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. april 2008 #5 Del Skrevet 6. april 2008 Veldig trist, til tross for at jeg verken likte ham som skuespiller eller person (mao: politiske meninger). Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 7. april 2008 #6 Del Skrevet 7. april 2008 "From my cold, dead hands" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. april 2008 #7 Del Skrevet 7. april 2008 "From my cold, dead hands" Jeg tenkte det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 7. april 2008 #8 Del Skrevet 7. april 2008 "From my cold, dead hands" Er ikke så trist alikevel, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirri Skrevet 7. april 2008 #9 Del Skrevet 7. april 2008 Je synes det er trist når mennesker dør, men uten han tror jeg for eksempel at USA kan bli et litt bedre sted. Så enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 14. april 2008 #10 Del Skrevet 14. april 2008 Folk som dreper , ikke våpen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 14. april 2008 #11 Del Skrevet 14. april 2008 Er ikke så trist alikevel, jeg! Enig, har ikke følt et snev av sympati for den mannen etter Bowling for Columbine. Spiller ingen rolle om han var en flink skuespiller eller ikke, når man har sånne meninger. Verden er et bedre sted uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå