Gjest sunshine-t Skrevet 25. september 2003 #141 Del Skrevet 25. september 2003 nå vet vi når begravelsen er, så vi skal nedover til uken. littlå blir ikke med. hun blir hos svigers. like greit det. det er jo ikke sånn sett noe familie til hun. og hun er jo såpass liten i tillegg,så. eller har jeg ryddet i dag til min kjære søster kommer i morgen!! gleder meg såååå mye!!!!!har ikke sett henne siden i sommer!!! virker som kjempelenge siden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. september 2003 #142 Del Skrevet 25. september 2003 nå legger jeg meg tror jeg... er litt trøtt, vært en lang dag... blir enda lengre i morgen.. nattinatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. september 2003 #143 Del Skrevet 27. september 2003 sitter her med min kjære søster og drikker itt vin. hun er i tlf med sin kjære mann nå da. så da gadd ikke jeg vente på henne.. klisspratet..hehehe!!! har fått hikke nå!!! sinnsykt irriterendes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. september 2003 #144 Del Skrevet 27. september 2003 Natta,Sunshine-t. Håper du vil leke med meg en annen dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. september 2003 #145 Del Skrevet 27. september 2003 hehe barbie! seff kan vi leke en annen dag!! man feks! passer det bra da?hehe!!! nå skal vi ut på byn. hun sitter som vanlig i tlf med sin kjære.. klissete greier... skulle ikke trodd de var gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 27. september 2003 #146 Del Skrevet 27. september 2003 Hei på deg! Stikker bare innom for å si hei! :D Så koselig med besøk da...! Ha en kjekk aften på byen! Klem, Dina PS! Lykke til med jobbjakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 29. september 2003 #147 Del Skrevet 29. september 2003 så koselig av deg dina! alltid kjekt med litt besøk! :D jo jeg holder fremdeles på med jobbsøking og gir ikke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. oktober 2003 #148 Del Skrevet 2. oktober 2003 Så er barneselskapet over for denne gang. joda! helt bra! littlå fikk en stor muffins alene som var dekket med krem. skulle sett det synet!!!! stappa innpå og greier. fulle trynet av krem og gulvet og bordet var jo dekkt med smuler!!! heheh!!! så nå må jeg finne frem støvsugeren.. det var en del voksne og flere barn, så volumet var jo sånn passe høyt kan man si!hehe!!! nå må jeg nesten bake mer boller, for folkene her på KG hiver seg over bollene, kringla og alt. det er mer sjokoladekake igjen. tror jeg skal gjemme den unna til familieselskapet i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #149 Del Skrevet 6. oktober 2003 jaja, da har vi vært sørover og hatt mange små selskaper for littlå. og hun fikk mye fint jaffal!!! tenkte jeg skulle legge inn en liste etterpå. nå må jeg ned i kjelleren og hente opp oljeradiatroen, for her er det kaldt!!!! og så må jeg gi littlå litt mat. så snakkes vi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #150 Del Skrevet 6. oktober 2003 nå planelegger vi et nytt rogalandstreff i november. og folk har mldtr seg på allerede!!! gleder meg sinnykt!!!! så nå har jeg hatt en ringerunde til forskjellige resturanter og hørt om ditt og datt.. gleder meg!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #151 Del Skrevet 8. oktober 2003 :o er klokken så mye?!?!?!? jeg har nettopp stått opp!!! eller jeg har ike sovet hele tiden da, men bare ikke gidda å stå opp. det er drittvær her og overskyet og grått, så det kommer ikke så mye lys inn på soverommet heller. huff..... nå kommer jeg til å gå i transe i hele dag. men nevn en dag jeg ikke gjør det.. nei nå er det foringstid for littlå... c ya!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #152 Del Skrevet 8. oktober 2003 littlå fikk masse dukker og en trillevogn, en del bøker, penger, spill, badeleker og en del tøy. mm til bursdagen. jeg har skrevet ferdig i boken hennes nå. har laget bok til henne. skrevet inn gavene hun fikk da hun ble født, julegaver, dåpsgaver og bursdagsgaver pluss referat fra hver av de dagene. og limt inn noen bilder seff. tenkte jeg skulle gi den til henne på komfdagen hennes. blri liksom litt for dumt viss jeg skal fotfølge gavene hennes når hun blir eldre..heheh!!! ellers llimte jeg inn en del i albummen hennes i går. og jeg må kjøpe ny til henne nå. har en 25bilders film og en på 40 bilder som jeg skal fremkalle. og har bare 4 sider igjen i albummen... så det så... litt jipt, men det er nå heller bare sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #153 Del Skrevet 8. oktober 2003 nå går det nesten riktig vei ang treffet. ikke i mål enda, men er i riktig retning jaffal!! håper mange kommer!! mange av de som ikke kom sist gang. men ejg kan jo skjønne de også da. det er ikke bare brae å treffe andre fra nett sånn uten videre liksom. jeg har aldri hatt problemer med det selv. jeg stakk jo til oslo for et treff i 6 timer og så på toget igjen. fra oslo til stavanger og rett på jobb etterpå... men det er jo bare meg da... tenker ikke før jeg gjør noe jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #154 Del Skrevet 9. oktober 2003 følte jeg burde legge meg egentlig... har lekt på kg hele natt og har begynt å se trippelt nå.... har hatt min søster, svigerinne og treminningen til samboer på msn i natt...huff.. jeg kommer til å drømme om ord-assosiasjoner så det holder i natt!!!!! tar en siste tur på kg og sjekker at ingen ligger og sover i krokene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. oktober 2003 #155 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei ! Takk for hilsen i dagboken min ! :D Hvilken avatar som er morsom ? Tommy eller Happy Hannukah avataren ? Jeg er på leting etter en avatar som kan avløse Tommy med glans, men den har vist seg vanskelig å finne ! Torsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #156 Del Skrevet 9. oktober 2003 nå prøvde jeg å ringe til der vi skal ha treffet.. ette r5 min i ventekø på tlf, fikk je beskjed om at hun ikke fikk tak i den avdelingen som jeg skal ha tak i... veldig gøy.. så nå har jeg fått min dose av skikkelig dårlig 80talls musikk for i dag tror jeg. får ringe om litt da.. for jeg gir meg ikke!! ellers, i dag skal jeg bade littlå. har lagt henne til å hvile litt nå. hun var skikkelig surpomp når i skulle inn fra lekekassen i dag. trøtt og fæl. så da sover hun litt nå og bade etterpå. jeg skal rydde litt og styre litt i dag tenkte jeg. men jeg må få tak i resturanten først...!!!!! prøver en gang til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #157 Del Skrevet 9. oktober 2003 tror du pittladø ikke de ikek tok tlf!!! åh... men nå hadde de skiftet musikk da..hehe!! nå var det 70talls disco.. satt og danset i stolen her. satt og sang på den ene sangen da sentralborddama plutselig tok tlf.,heheh!!!..jaja.. nå la jeg inn bestilling på sentralen og vnter på at avdelingen her borte skal ringe og bekrefte eller avkrefte bestillingen. kan jo bli gøy å se når de ringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #158 Del Skrevet 9. oktober 2003 nå er det jo ingen på kg jo... jaja. jeg får vel gå å gjøre noe fornuftig jeg da.. sukk... lage noe middag eller rydde eller noe sånt kjipe greier.. nå våknet littlå. nå blir det fart på sakene her!! byyye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. oktober 2003 #159 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hellu hellu! Er her jeg! En snartur iallefall.. 80 og 70 tallsmusikk*?! Hvor skal treffet være da? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #160 Del Skrevet 9. oktober 2003 hvilken avatar som er morsom ? Tommy eller Happy Hannukah avataren ? Tommy er morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå