Gjest sunshine-t Skrevet 29. oktober 2003 #281 Del Skrevet 29. oktober 2003 nå tiner jeg boller.. men det er ikke sjokolade i de da..så det er jo en nedtur.. men boller er boller... nesten jaffal.. nå er de ferdig. brb usj!!! tok opp boller som ble laget med dobbeldose gjær..heh!! ikke mye gode. eller gubben likte de, men det gjør ikke jeg, så jeg kastet de jeg..hehehe!!! sitter og laster ned musikk og drikker te. eller teen er jo blitt kald da..så jeg tror jeg får hente meg ny.. for nå begynner jeg å fryyyyzze.. kanskje det hjelper å ta på seg sokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 30. oktober 2003 #282 Del Skrevet 30. oktober 2003 i dag skal jeg sette meg ned å lese til eksamenen.. lite lyst ,men jeg må nok det.. den ene er det en mnd igjen til, og jeg skal lese pensum for ett semester... jajaja,vblablabla... og den andre skal gå godt. den skal gå godt.. skulle ønske jeg hadde viljen og innstillingen til mine søsken.. de er gode de.. men nå må jeg lese!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 30. oktober 2003 #283 Del Skrevet 30. oktober 2003 i dag til middag lagde jeg oksekjøttbiter i div krydder, med løvtynne gulerotskiver og ris. skikkelig rar blanding, men det tar vi ikke så hytt ellers, så er jeg så lei av exel at jeg holder på å spy!!! men nå må jeg se på yngrebølgen..snakkes mattahara!!!!!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. oktober 2003 #284 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei og Hva er det du studerer for noe, da? *nysgjerrig* Vet du? Nå er det bare 23 dager igjen til treff! Kvalifiserer ikke det til en skikkelig nedtellingrunde? Håper foressten jeg blir kvitt denne hostefa&/¤#"skapen til den tid. Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 30. oktober 2003 #285 Del Skrevet 30. oktober 2003 ja det kvalifiserer en nedtellingstaker!! eller hva det nå enn heter!! ska lta meg av saken jeg!!! vær du sikker!!!hehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 30. oktober 2003 #286 Del Skrevet 30. oktober 2003 heya vennen:) Nå er datan oppe går (endelig ) Kommer nok til å lagre msn på nytt igjen i morgen å da er du den første jeg adder :D hihi.. Så da må du være der å ta meg i mot med åpne armer hehe Ellers så er pipa frisk nå..men vet ikke om jeg tørr å fyre opp når jeg alene meg...var skikklig skummelt. :o I dag fikk jeg pakken fra Panduro jeg har ventet på Jeg har fått alt jeg hadde bestilt..så nå er det bare å sette igang hehe... Men nå skal jeg snart krype til køys 8) du får være flink jente å lese litt i morgen å da...så kan jeg høre deg Så tar vi en lur på formiddagen når vi blir trøtte Men nuh...en bitte liten surfe tur på KG før dragen finner himmelsengen :D Natti natt vennen............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 31. oktober 2003 #287 Del Skrevet 31. oktober 2003 så gøy da med pakke og greier!! ja åh, jeg kjenner jeg gleder meg på dine vegne!! hva bestilte du da? juleting? ja jeg leser til jeg spyyr... kommer ikke til å komme gjennom hele pensum, det gjør jeg ikke, men jeg tar det jeg klarer, og håper på det beste:) ja du må få opp msnen igjen på den nye maskinen! så kan vi laste ned i lag..heheh!! ikke det tullet det var sist gang vi skulle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #288 Del Skrevet 2. november 2003 får jo sove...åhnei.. sitter på chatten og spiser sjokladepudding med masse saus..nam!!!!!!! vet ikke når jeg skal legge meg. burde kanskje prøve, men orker ikke. tar det seinere. men det var jo ikke så mye liv som skjedde her på kg i natt at det gjorde noe heller,så...svingser litt rundt, så esr jeg etterpå hva jeg gjør. kanskje jeg går inn å syr litt.. vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. november 2003 #289 Del Skrevet 2. november 2003 Hei, hei! :D Bare en liten natthilsen fra Fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. november 2003 #290 Del Skrevet 2. november 2003 Gå inn og sy, du liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #291 Del Skrevet 2. november 2003 Så koselig du stakk innom fisk!! ja.. @lfa. jeg tenkte faktisk på å sy i natt..heh!men så kom jo du inn på msn og ødela alt! det er din feil!!hihih!!!! men nå skal vi jo snart ta natta da...klokken er jo over 0230!!! snakk om det du!!jøsses.. heh!!og vi som begynner å bli gamle..hihih!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. november 2003 #292 Del Skrevet 2. november 2003 Ja, skjønte det, da. :blunke: Mente bare at det ikke ble så mye sying på deg likevel. Hvis det ikke er noe som heter msn-sting eller msn-søm, da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #293 Del Skrevet 2. november 2003 msn.mønster ?hm..passet ikke så godt inn det..hhih!! gi meg noen timer,så kommer jeg sikkert på noe lurt skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #294 Del Skrevet 2. november 2003 natti!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #295 Del Skrevet 2. november 2003 puss puss så får du en suss, puss så får du en suss. vi pusser hver tann med børste og vann. puss så får du en suss.. nå må jeg gå å spytte... natti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 3. november 2003 #296 Del Skrevet 3. november 2003 Jasså, moderator og greier :D Grattis!! Håper du ikke får en alt for vanskelig jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #297 Del Skrevet 3. november 2003 *meg* , takker og bukker! ja dette var jilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #298 Del Skrevet 3. november 2003 nå skal jeg faktisk legge meg!! :o jepp!! skal prøve å legge meg til normal tid faktisk!! skal tro gubben blir overrasket når han kommer hjem og ikke finner meg..hihi!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. november 2003 #299 Del Skrevet 3. november 2003 :o Legge deg? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #300 Del Skrevet 3. november 2003 hihih!!! jeg så at du var pålogget og tenkte jeg kom til å få en reaksjon fra deg....heheh!!! ja, nå er jeg så sliten at jeg ser 5dobbelt....4,5dobbelt går ann, men ikke 5dobbelt.. ikke i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå