Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

nå tiner jeg boller.. men det er ikke sjokolade i de da..så det er jo en nedtur.. men boller er boller... nesten jaffal.. nå er de ferdig. brb

usj!!! tok opp boller som ble laget med dobbeldose gjær..heh!! ikke mye gode. eller gubben likte de, men det gjør ikke jeg, så jeg kastet de jeg..hehehe!!!

sitter og laster ned musikk og drikker te. eller teen er jo blitt kald da..så jeg tror jeg får hente meg ny.. for nå begynner jeg å fryyyyzze.. kanskje det hjelper å ta på seg sokker? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

i dag skal jeg sette meg ned å lese til eksamenen.. lite lyst ,men jeg må nok det.. den ene er det en mnd igjen til, og jeg skal lese pensum for ett semester... jajaja,vblablabla... og den andre skal gå godt. den skal gå godt.. skulle ønske jeg hadde viljen og innstillingen til mine søsken.. de er gode de..

men nå må jeg lese!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag til middag lagde jeg oksekjøttbiter i div krydder, med løvtynne gulerotskiver og ris. skikkelig rar blanding, men det tar vi ikke så hytt :)

ellers, så er jeg så lei av exel at jeg holder på å spy!!! :kvalm:

men nå må jeg se på yngrebølgen..snakkes mattahara!!!!!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :hoppe:

Hva er det du studerer for noe, da? *nysgjerrig* :P

Vet du? Nå er det bare 23 dager igjen til treff! Kvalifiserer ikke det til en skikkelig nedtellingrunde? :lol:

Håper foressten jeg blir kvitt denne hostefa&/¤#"skapen til den tid. :roll:

Klem fra meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja det kvalifiserer en nedtellingstaker!! eller hva det nå enn heter!! ska lta meg av saken jeg!!! vær du sikker!!!hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

heya vennen:)

Nå er datan oppe går (endelig :) ) Kommer nok til å lagre msn på nytt igjen i morgen å da er du den første jeg adder :D hihi..

Så da må du være der å ta meg i mot med åpne armer hehe

Ellers så er pipa frisk nå..men vet ikke om jeg tørr å fyre opp når jeg alene meg...var skikklig skummelt. :o

I dag fikk jeg pakken fra Panduro jeg har ventet på :hoppe:

Jeg har fått alt jeg hadde bestilt..så nå er det bare å sette igang hehe...

Men nå skal jeg snart krype til køys 8)

du får være flink jente å lese litt i morgen å da...så kan jeg høre deg :ler:

Så tar vi en lur på formiddagen når vi blir trøtte :ler:

Men nuh...en bitte liten surfe tur på KG før dragen finner himmelsengen :D

Natti natt vennen............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

så gøy da med pakke og greier!! ja åh, jeg kjenner jeg gleder meg på dine vegne!! hva bestilte du da? juleting?

ja jeg leser til jeg spyyr... kommer ikke til å komme gjennom hele pensum, det gjør jeg ikke, men jeg tar det jeg klarer, og håper på det beste:)

ja du må få opp msnen igjen på den nye maskinen! så kan vi laste ned i lag..heheh!! ikke det tullet det var sist gang vi skulle det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

får jo sove...åhnei.. sitter på chatten og spiser sjokladepudding med masse saus..nam!!!!!!!

vet ikke når jeg skal legge meg. burde kanskje prøve, men orker ikke. tar det seinere. men det var jo ikke så mye liv som skjedde her på kg i natt at det gjorde noe heller,så...svingser litt rundt, så esr jeg etterpå hva jeg gjør. kanskje jeg går inn å syr litt.. vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Så koselig du stakk innom fisk!!

ja.. @lfa. jeg tenkte faktisk på å sy i natt..heh!men så kom jo du inn på msn og ødela alt! det er din feil!!hihih!!!!

men nå skal vi jo snart ta natta da...klokken er jo over 0230!!! snakk om det du!!jøsses.. heh!!og vi som begynner å bli gamle..hihih!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønte det, da. :blunke:

Mente bare at det ikke ble så mye sying på deg likevel.

Hvis det ikke er noe som heter msn-sting eller msn-søm, da...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

puss puss så får du en suss,

puss så får du en suss.

vi pusser hver tann

med børste og vann.

puss så får du en suss..

nå må jeg gå å spytte...

natti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

nå skal jeg faktisk legge meg!! :o jepp!! skal prøve å legge meg til normal tid faktisk!! skal tro gubben blir overrasket når han kommer hjem og ikke finner meg..hihi!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hihih!!! jeg så at du var pålogget og tenkte jeg kom til å få en reaksjon fra deg....heheh!!! :ler: ja, nå er jeg så sliten at jeg ser 5dobbelt....4,5dobbelt går ann, men ikke 5dobbelt.. ikke i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...