Gjest sunshine-t Skrevet 25. oktober 2003 #261 Del Skrevet 25. oktober 2003 hehe!! neida. her inne er det trygt vet du!! og du.. bare ta med den kloakkvannet viss du vil... det har stått i kjøleskapet,så det er kaldt. viss noen vil ha det... jurk....æsj...åh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. oktober 2003 #262 Del Skrevet 25. oktober 2003 fy fillen så kjipt det var nå.. så nå går jeg og legger meg. en gang til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. oktober 2003 #263 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ikke like cola :o nei nei.... Isja meg da eru på dårlig humøt midt på natten da Men når du leser dette er det atter en ny dag å humøret er på topp søtnos LIVET ER HÆRLIG DERE urg er egentlig kjempe trøtt...minimann har holdt på siden i fem tiden... er så trøtt så trøtt Ha en knallert lørra da...så kansje vi sees *setter igjen en kasse med imsdal vann* er det bra nok for deg da vennen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. oktober 2003 #264 Del Skrevet 25. oktober 2003 imsdals er kjempbra det,vennen vet ikk helt om jeg skal spørre eller.. men hva gjorde du oppe i 5tiden?!?!? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. oktober 2003 #265 Del Skrevet 25. oktober 2003 sitter og spiser ristet brød nå og drikker te.. og er jo seff på en annen kanal.. gubben hentet opp littlå i 0845 tiden og da var hun lys våken. så hun hoppet og danset i sengen. mens jeg ville sove fremdeles... sånn holdt hun på i nesten 45 min.. da tok han henne med ut og jeg sov videre. nå er han i garasjen og holder på.. og jeg skal snart inn i stuen igjen. brette litt klær og noe sånn kjipe ting... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. oktober 2003 #266 Del Skrevet 25. oktober 2003 fyy faderen som jeg kjeder meg!!!! littlå sover,så vi kan ikke ut på tur heller.. og gubben har dratt av gårde på gud vet... jeg gidder ikke sy nå. tar det i kveld. og ikke er det noe på tv heller og ingen på msn.. usj da!!!!!!!!bra begynnelse på lørdagen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. oktober 2003 #267 Del Skrevet 25. oktober 2003 nå er jeg her blir på resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 26. oktober 2003 #268 Del Skrevet 26. oktober 2003 heya vennen ventet å ventet men du har nok lalla for lengst vi snakkes til mandag vennen :D trøtt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. oktober 2003 #269 Del Skrevet 26. oktober 2003 hey!! jeg kom jo akkurat i det du hadde skrevet dette!!!!!!!!!!! :x :x :x :x :x :x :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. oktober 2003 #270 Del Skrevet 26. oktober 2003 kjeder meg.... men gidder ikke å gå å legge meg.. er trøtt, men får ikke sove. det er ingen på kg og jeg leser samme innlegg mange ganger.. usj!! skaff deg ett liv sunny!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 26. oktober 2003 #271 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei vennen! Bare storesøss som titter innom dagboken din for å holde seg oppdatert på livet ditt Har ryddet og styrt idag.. Alt for å unngå å lese på ting jeg strengt tatt skulle ha lest... :oops: MEN, har fri imorgen og har ryddet på studierommet, så jeg skal lese i HELE morgen.. Ja, nesten da... hehe.. Kjipt dere ikke kom i helgen.. Har bare vært hjemme og sturt.. Eller kost meg egentlig.. Fått peis og greier nå vet du! Evig-frossen-jeg er KNALLFORNØYD.. Men frykter jo at dette fører til at jeg ikke har lyst å forlate hjemmet nå i vinter.. Er jo SÅ mye bedre å sitte forran ovnen og kose seg med strikketøy, god musikk og en kopp te!! Ellers så ringte svigerfar nettopp og lurte på om vi ville være med til London første helgen i desember.. Hm... Den er jo litt vanskelig da.. London: ... London med svigerfam og Å: :klø: Er ikke helt sikker på den altså.. Må tenke litt.. tror også at Thomas skal ha eksamen på mandag, så da er det jo uaktuelt uansett.. Men hey.. Vi MÅ jo dra hvis vi kan, sant?? Får vel sikkert ikke bo på samme rom engang Jenterom og gutterom og voksenrom.. Meg, H og T på et rom og Thomas og Å på et annet.. Uff SPAR MEG GUD! Jaja, 1,5 uke til vi pakker opp bilen og suser over fjellet til hovedstaden! Gleder meg til hele greia, må si det! Skal bli koselig å kjøre over igjen.. Vi synger litt og spiser litt namma og snakker om verdensproblemer osv.. Så skal vi være litt sammen med disse gale-gøtta (en av de har moonet et av engangskameraene fra bryllupet!!! I'm on it!), og så skal vi besøke morfaren til Thomas. Og, seff: CATS!! Sa til Thomas at han måtte lære seg ALLE sangene fordi på cats så sitter alle å synger og vugger i takt osv.. Kunne se hvordan skrekken bare lyste utav de blå øynene hans Hehe, jeg er jo litt slem da! Jaja, nå skal jeg lage meg en kopp te og vente på at han kommer hjem fra jobb om litt.. Håper dere kommer opp en tur før jul, ellers så treffes vi jo i julen! DET skal bli koselig! Får ta en tur på senteret eller på café eller noe. Regner med at det tar år og dag før jeg titter innom her igjen Kjempeglad i deg, babysøsteren min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. oktober 2003 #272 Del Skrevet 26. oktober 2003 sååå koselig at du stakk innom en tur!! måtte le litt når jeg leser om londonturen... solstrålen: Meg, H og T på et rom og Thomas og Å på et annet.. Uff SPAR MEG GUD! heheh!! ser det for meg!!hihhihi!!!!!! ja viss vi ikke kommer oppover før jul,så kan vi jo uansett treffes i sør :blunke: vi skal jo til søm 2dre juledag, som vanlig. vet ikke når vi drar hjemover. det blåser jeg egentlig i uansett..hehe!!! så vi har nok sikkert nok tid til å treffes.. hilse T!!!!!!! kjempeglad i deg bigsis!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 27. oktober 2003 #273 Del Skrevet 27. oktober 2003 :o har du ikke skrevet noe i dag??? hmmmm hatt masse å styre med du dah.. somå chatte med meg hihi Prøve å sove i natt da...hele natten :D natti natt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 27. oktober 2003 #274 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nå var jeg på ris og ros sidene å der så jeg det joooooooooo Grattis som moderator da Men vi kan vel leke lit innimellom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #275 Del Skrevet 28. oktober 2003 heheh!!nååå skjønner du ja..heh!!! kunne jo ikke si noe vet du men seff kan vi leke! ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. oktober 2003 #276 Del Skrevet 28. oktober 2003 Heisann! Ny moderator, jo. Gratulerer!!! Klem fra fortsatt syk @lfa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #277 Del Skrevet 28. oktober 2003 takktakk vennen!! gøy dette ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #278 Del Skrevet 28. oktober 2003 i dag har littlå gjemt bort fjernkontrollen... veldig gøy... siden jeg ikke drar på trening nå, så skal jeg hoppe i badekaret når gubben er ferdig å bade.. de drar ut en liten tur etterpå. og da skal jeg ligge med skum og olje, litt lys og rolig musikk..herlig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 28. oktober 2003 #279 Del Skrevet 28. oktober 2003 :o Hey, moderator og greier !! *passe på hva man skriver heretter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #280 Del Skrevet 28. oktober 2003 heheh!! e jo meg selv da fremdeles. biter ikke hardere selv om jeg er blitt mod :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå