Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

:P ikke noe problem vennen!!!

gubben kom inn i natt mens jeg satt på pcn og sa at han kom til å fjerne hele internetten sånn som jeg holdt på. så jeg lovet han det at jeg sikke skal være på nett etter klokken 2300 på vanlige dager pluss søndager. bare på fredager og lørdager kan jeg sitte lenge pålogget. og jeg gjør det heller det enn å miste nett!!!

nei må må jeg i dusjen før vi skal ut å farte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

Littlå har vunnet!!jøss!!! meldte henne på sånn sommerkonkurranse til støtte for WWF sitt arbeid i Norge og andre deler av verden. Vinneren fikk velge hvor i verden pengene skulle gå til. Og hun er plukket ut som giver av 10 000kr til deres arbeide og å skaffe info om dyreartene som finnes rundt omkring. kult!!! jeg har ikke peiling på mer enn dette,hehe. men hun står jaffal som giver av 10 000kr!! så dette var jo gøy!! må nesten ramme brevet inn syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i kveld kan jeg ikke leke på kg.. :cry: svigerinna mi kommer over. hun skal sy et bilde til foreldrene til jul og har aldri sydd før. og da spurte hun om min hjelp. og vi som egentlig skal på trening i kveld.. jaja.. kan vel sluntre unna litt.. har ikke mistet så mange treninger alikevel. pluss at det er jo bare meg selv det går utover..

nå tenkte jeg at jeg skulle være litt på kg og etterpå ta ut en tur i garasjen og se hvor langt gubben har kommet.. men da må jeg kle littlå først, så vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

hajooooooooo vennen :)

åssen går det med syingen??

Kan tenke meg at det klør i fingrene din ja... ikk til å sy men til å være her på KG...

Føler med deg :trøste:

kom å få klem :klem:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja! det kløøøør!!!!!!!!!!heheh!!! jaja.. nå har jeg enda 32 min..hehh!!

i dag har jeg sydd på julekalenderen til littlå. den blir jo ikeek ferdig i år, men det er heller ikke så farlig.

ellers har vi vært på bryne en tur i dag og vast og ryddet litt..

men nå må jeg stikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå sitter littlå ute i stuen med posen min med ostepop.. :cry: jaja... hun får nå bare sitte der da. så er hun ikke å hamrer på tastaturet jaffal!! :ler:

nå har jeg tømt en maskin som jeg skal brette sammen, hivd på en ny og hivd i tørketrommelen igjen. så skal jeg ta inn og ut av oppvaskemaskinen og tømme skittentøyskurven. så ser jeg om jeg gidder mer. kler på littlå når jeg skal ut hente posten, så kan hun leke litt i lekekassen enn noe. jeg får kle på meg sinnsykt godt selv og så, for det er jo sååååå kaldt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god helg til deg og dine, ønskes fra meg!

Ps: Du kan hilse gubben din og si at jeg er sur på'n! :evil:

Tenk at du ikke får leke mer om kveldene!

Makan... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag har jeg ryddet bilen og støvsugd den. skulle egentlig vaske den også innvendig, men littlå ville ikke sove, så da gikk jeg bare inn. var egentlig sambo som skulle støvsuge den og greier. men så når jeg var ute og hentet posten og littlå lekte i sanden. så så jeg naboen støvsuge sin bil,så smittet det sikkert over på meg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

i dag lagde jeg kylling, ris,salat og bernaise-saus. enkelt å greit. skulle egentlig ha idet i kveld, men lagde det bare nå heller.vet ikke om vi skal ut på noe. faren er jo ikke stor for det, men tilfelle..hehe!! optimist..

nei må ta littlå nå.. sytepaven nå.. hun får ikke sitte på pcn, så da mener hun at ingen andre skal det heller.. nå har hun tatt ut dukkevognen i stuen og går på tur i stuen gjennom gangen og inn her på kontoret og inn på romemt sitt, hvor hun nå synger og danser... herregud for en unge. og om to minutter kommer hun til å stå her inne og dra meg i buksen og grine.. heh!! nå prøver hun å få på seg en hårbøyle..morsomt syn.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

tar meg en liten pause fra kg jeg mens jeg ser på beat for beat, så kommer jeg heller inn etterpå... begynner å bli passe sliten i skuldrene kjener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

hi hi det med skuldrene kjenner jeg å :D

Nå må jeg snart logge av for sambo skal spille... kjipern assa...*sukk*

Men har jo bare e pc så vi får dele på den...

Men vi snakkes vel i løpet av helgen vennen :D

* legger igjen en masse digg og cola du kan kose deg med langt ut i de gryende morgen timene*

God kveld og natt da vennen :D

Baja for nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t
* legger igjen en masse digg og cola du kan kose deg med langt ut i de gryende morgen timene*

Baja for nå :D

den colaen setter jeg heller frem til noen andre, siden jeg ikke srikker sånt kloakkvann..æsj... :kvalm:

Ha atter en fin helg, Sunny !!

ha en fin helg du også! håper du fikk fikset hodet ditt etter bone-møtet hos matta..heheh!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg stått opp igjen. sitter i nattasen. som jeg aldri pleier å gå i til vanlig en gang.. fikk som vanlig ikke sove, så jeg stod opp igjen, men nå var det så kjipt på chatten at jeg logget meg ut og heller er på msn.. men lurer på om jeg bare skal legge meg igjen. er skikkelig sliten i dag merker jeg og i et kranglehumør.. :evil: vet ikke hva som kommer over meg, men samma kan det vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Innom og drikker opp Cola'en som sto ensom og forlatt*

Kranglehumør? :o

Bør jeg skygge banen, eller er det trygt å henge her inne... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...