Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #201 Del Skrevet 17. oktober 2003 åh!! nå fikk jeg lyst på ostepop!!!!!!!! typisk når vi ikke har det hjemme.usj!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 17. oktober 2003 #202 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ha en fin helg da, Sunny !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #203 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk i like måte!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 17. oktober 2003 #204 Del Skrevet 17. oktober 2003 Heisann sunshine-t! Jeg ble så glad og overrasket da jeg så at du hadde vært en tur innom dagboka mi Tusen takk for hyggelig hilsen! Nå har jeg ikke fått tid til å lese hele story'en din, men jeg ser at du har laga det koslig her inne Ostepop ja....nå minnes jeg plutselig at jeg har en halv pose Smash i skapet! Åh, så hærlig! Noen som vil ha? *deler ut* Du får ha ei riktig så fin helg, kanskje vi 'treffes' igjen? Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 17. oktober 2003 #205 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ville bare takke for PM'en idag.. Og for å skrive litt i gjesteboken din..! God helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #206 Del Skrevet 17. oktober 2003 Zafir: jatakk!!! viss du har mer ostepop, så sier jeg ikke nei!!hehe!! *M*, bare hyggelig!! og en like god helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. oktober 2003 #207 Del Skrevet 17. oktober 2003 Legger igjen en stooor pose ostepop i dagbokverdenen din. Så har du noe å spise på utover natta. Var det noe mer du ville ha med det samme jeg var her? :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #208 Del Skrevet 18. oktober 2003 åh takk! nå har jeg ikke mer brus eller te igjen her inne og det er snart tomt for småkaker. så rasjoneringen kom godt med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2003 #209 Del Skrevet 18. oktober 2003 Sånn, nå slipper du å være tørst også. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #210 Del Skrevet 18. oktober 2003 åh!! så snill du er!! skal vi drikke i lag da?heheh!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2003 #211 Del Skrevet 18. oktober 2003 Oki! Jeg kan ta to, og så tar du resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #212 Del Skrevet 18. oktober 2003 heeh!!ja.. kjører du meg til pumping etterpå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. oktober 2003 #213 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei sunshine! Koselig å prate med deg på chatten, selv om det ikke akkurat var trøkk der inne nå. Tror jeg skal sirkulere litt på msn også, men ikke før i morgen. Nå skal jeg finne senga mi, og legge meg godt inntil monjamannen. Skal bli deilig, for jeg er trøtt nå. Håper du får en fin helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #214 Del Skrevet 18. oktober 2003 koselig med hilsen!takker og bukker!! du får sove godt da vet du!! så snakkes vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2003 #215 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tar med pumpeutstyr, kaster ikke bort tiden med unødvendig kjøring. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #216 Del Skrevet 18. oktober 2003 det er godt!!! her somles det ikke!! hehe!! det vil si at vi kan drikke mer..hehe!!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2003 #217 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja drikk i vei, du. Jeg står klar med pumpa! Noen må jo være fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #218 Del Skrevet 18. oktober 2003 det pleier som regel aldri å bli meg heller..hehheheh!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #219 Del Skrevet 18. oktober 2003 nå skal jeg prøve å legge meg faktisk.. ja tro det eller ei.. må prøve å sove litt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 19. oktober 2003 #220 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei lille venn... Her er jeg oppe midt på natten men ingen solstråler som skinner på meg Du har nok natta for en liten stund siden du... Vi chattes nok igjen til mandag :D Så hadet bra for denne gang Åtakk for hilsner i dagboka mi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå