Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

hei min skjønne!!!

ja det var utrolig kjekt på julebordet!! fikk svingt meg bra ja!!heheh! min fast dansepartner var med i år også så jeg koooste meg!! og ble sjekket opp av to mannfolk!! :o asså... ikke at det var noe galt i det asså, men jeg er ikke vant til sånne ting vet du!! så jeg lo og lo!!stakkars mannfolk sier jeg bare..!!! :hoho:

så vi hadde vorspiele hos sjef som vanlig og dro ned dit vi skulle og hadde masse god mat og drikke. masse drikke ja.. :lol: så danset jeg masse, masse, masse!! og når det var på tide å dra dit fra, så dro vi på nachspiele hos sjef som vanlig og var der en stund. deretter dro vi på ett nytt nachspiele hos de som kansje skulle hatt littlå frem til nyttår.

så vi kom hjem kl 0516.. :oops:

og seff kommer naboen og hamrer på døra kl 1011 i dag tidlig og ville låne poteter.... hallo!?!?!?? jeg ble jo ikke kvitt henne!! du vet jo hvordan hun er, prater og prater.. så til slutt så jeg kl vi kom hjem og at jeg måtte inn å legge meg. det skulle jeg jo aldri sagt.. da begynte hun å snakke om det..!! :roll: så til slutt sa jeg bare" du jeg går inn nå" hehe!! så lå vi i sengen til kl 1445 og hoppte(krøyp) oppi badekaret etterpå. så ringte svogern og lurte på hvor vi var. da satt svigers&co og ventet rundt middagsbordet.. jeg spurte larsen i går om det var noe klokkeslett vi skulle ned dit i dag, men det var ikke det sa han. så vi måtte jo bare kjøre da.. men egentlig så tror jeg ikke verken meg eller han egentlig skulle kjørt.. var noe litt for mye promille fremdeles kl 1530.. hehe!! ikke at det var "noe problem", men alikevel.. vi måtte jo hente littlå..

så vi var der ekstra lenge da, sånn at vi skulle være på den sikre siden på vei hjem.. :lol: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

i dag har vi vært ute i snøen jeg og littlå! det var kjekt! hun likte jaffal det!! helt til vinden skiftet retning og blåste rett i trynet på henne stakkar.. men etter litt trøst så var det på an igjen:) ikke vanskelig hun nei!

så har vi besøkt oldemoren hennes og postet litt kort for henne. jeg sendte mine av gårde i dag, heldigvis sier jeg bare!! siste frist for å sende julekort og pakker under 1 kg, med garanti for at det er fremme til julaften, er i dag! så send i vei folkens!!:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Nå skulle jeg egentlig fått besøk av ei venninne, men hun hadde ikke våknet helt enda, så hun kommer sikkert ned i morgen. SÅ da skal jeg bare valse litt rundt i huset og rydde litt før jeg leverer littlå til svigerfar. skal egentlig begynne seinere på jobb i dag, men jeg går bare til vanlig tid. sjefen har så mange ting å styre med, at jeg kan bare gjøre det hun egentlig skal, sånn at hun blir ferdig. ikke noe problem liksom.. men nå ringer tlf. bye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

I dag skal jeg endelig treffe min elskede søster igjen! selv om det er under 20 dager siden jeg så henne sist.. :ler: og jeg treffer henne igjen på julaften av alle dager!!*jippiii!!* mange år siden det skjedde gitt.. *mimrer* åh.. nå sitter jeg helt vekke jeg.. må egentlig stelle meg litt, men det er jo enda en god stund til jeg og littlå må dra da.

bildene skal komme på døren hos meg i dag da, så jeg håper de kommer før jeg drar. men det tviler jeg på skjer. så jeg har helgradert meg med naboen da, hun skal ta vare på de viss de kommer etter jeg har dratt. men nå husker jeg ikke om brodern har laget ramme på det ene bildet til venninna mi... *må ringe*

nei han hadde ikke laget det, så jeg må på shoppingi dag. åh!!! jeg må jo kjøpe til de to broderiene også!! Åh.. claus ollson here we come!! eller noe sånn.. :ler: så må jeg kjøpe en liten bursdagsgave til besta. hun fyller rundt tall i dag. hun ønsker seg ikke noe og hun har alt sier hun. blomster har hun ikke plass til, men vi kjøper en liten gave uansett..hehe!! en marsipangris kanskje? må se.. nå må jeg finne de brillene mine før jeg går på veggen!! bokstavelig!!hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag skulle egentlig gubben, jeg og en gjeng andre på kino. men så kunne ikke de andre, så vi blir visst bare hjemme. har lagt littlå nå, men ikke knø om hun vil sove.. er sikkert litt tidlig enda tenker jeg. men hun får ligge litt til. kan ikke skjemme henne helt vekk... :oops: :lol:

ellers i kveld, skal jeg sy ferdig og stryke julegaver og ramme de inn tenkte jeg. gidder ikke gjøre det før jeg drar på jobb i morgen. kommer hjem såpass seint. vet ikke om vi skal ut å lever julegavene herborte i morgen eller mandag. det er ikke bestemt enda. må bli i morgen eller man jaffal! så får vi se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå skal jeg dr å handle en gave fra littlå til gubben. hva det nå enn blir.. jeg har ikke peiling i havet! så dette kan jo bli morsomt!! hehe!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

da var jeg ferdig med julegavene!!! nå gjenstår rydding av huset og div, organisering av pakker og sånne ting og rydding av bilen før vi kan dra for julen. alt skal stå klart til jeg kommer hjem fra jobb i morgen siden jeg har bilen.

nå er potetene på kok og jeg venter bare på at gubben skal komme hjem. skulle ikke forundre meg om han skal jobbe overtid i dag og ikke sier i fra.. det er bare så typisk mannfolk.. :roll: jaja.. vi andre får spise vi, vi har jo microvn.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :P

Stakk bare innom for å legge igjen en :klem2: før du drar avgårde. :P

Kos deg masse i jula, da!

Goood Juuul, vennen!!! :nisse:

Juleklem fra meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI KOSEN MIN!!

Vil bare ønske deg en kjempe, kjempegod jul!!

Gleder meg til å se deg og dine imorgen på selveste julaften!

Hadde tenkt å ringe deg nettopp, men det er blitt ganske sent, så jeg tror jeg venter til imorgen!!

Håper turen nedover gikk fint!

Kos og klem til deg kosekosen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

ja. da var det tid for å gjøre i stand til ikveld. vi skulle egentlig ike være hjemme, men plutselig har vi tilsammen 5 middagsgjester.. :ler: jaja. sånn kan det gå gitt!! så da er pinnekjøttet på plass og desserten er i boks. nå mangler det bare rengjøringen..hehe!! så den skal jeg begynne på nå da.. usj. men det er jo sånn som følger med.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

Morgen folkens... Vennligst ikke snakk så høyt.. :murvegg: Har den verste skallebanken, jippi... Og vi skal på familiemiddag, stooor familiemiddag i kveld. jadå! men det r som regel gubben som pleier å ligge fyllesjuk da. hehe!!:ler:

nei dette var ikke godt! jeg går å legger meg på sofaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...