Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Så var jeg hjemme igje nfra den herlige o`store byen bergen. tiden har flydd og jeg/min søster har løst maaaasse oppgaver til eksamen. så jeg har aldri gjort så mye pensum ting før, som jeg har gjort denne helgen faktisk! så det er jo bra for min del, med tanke på at jeg har eksamen i morgen...heheh!!!

så har vi sett pepperkakebyen, som var svææææær! trodde ikke den skulle være så stor da! men den var jo sinnsyk faktisk!! jaaja! fin var den også!

ops. tlf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen min!

Nå er snart eksamen din over.. Og jeg har vært kjempenervøs for deg i hele dag!

Min eksamen i går var jeg ikke så veldig nervøs for, men nå :klaske: Tror det er noe galt med meg *ler*

Er nok fordi du var så nervøs i går tenker jeg!

Håper du har en ok følelse nå etterpå!!

Men husk: man føler som oftest at man har gjort det dårligere enn det man har!!

Kjempestolt av deg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Håper det gikk bra på eksamen i dag. :P

Har krysset fingre og tær for deg, så det har sikkert gått bra, ikke sant? :blunke: :ler:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Satt meg ned i stuen og skulle pakke inne julegaver. Hadde stablet alle på bordet og gjort alt klart. Hadde t.o.m husket å ta frem tape. MEN..., så skulel jeg finne julepapiret da. og det var jo borte vekk.. så nå må jeg kjøpe nytt. igjen.. merkelige greier.. jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra idag!!

Og, at du fant papiret :wink: Surrehode!!

Jeg ringer deg før vi drar imorgen jeg! Så får vi sagt ordentlig hadet!

Noe jeg skal kjøpe til deg?

(sånn som ikke koster meg 250pund tenker jeg på :ler: )

God natt vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

heheheh!!morsom du!viss jeg ikke får en gave til over 250£ kan det bare være..heheh!!! neida. viss du skal kjøpe noe så surprise me! eller en londontyggis eller noe..:) så får jeg det bare på julaften. enkelt og greit:)

ja du må ikke glemme å ringe meg før dere drar, jeg MÅÅÅ si hadet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Siden pcn klikka og jeg må skrive alt på nytt, tar jeg kortversjonen.

Har støvsugd, vaske,ryddet og pyntet litt til jul i dag.

SKulle egentlig på kino, men fikk ikke barnevakt, så det blir kanskje besøk her heller med en film.

Nå gidder jeg ikke skrive mer... Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag har vi vært hos svigers. greit nok. gubben hjalp til med noe ved-greier, så meg og littlå var inne og lekte. kom seint hjem ,så hun la seg nesten med en gang og det var jo greit:)

så på miss world i kveld. masse fine kjoler!!! drømmer tilbake på tiden jeg var danser.. sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hå, :digge::digge: nå er det jul igjen :nisse::nisse:

vi :digge::digge: lager jule-gøy :digge::digge: og går på ball igjen

:digge::digge: Hei hå, bli med å :digge::digge::digge: syng min venn

for :digge::digge: her er Per og Pål og julemenn :nisse::nisse:

og :nisse::nisse: nisser, troll :kjempesinna: og spillemenn :digge::digge:

Hei :nisse::nisse: tomtegubber, ta i ring :digge::digge:

vi koker :digge::digge: julegrøt og danser :digge::digge: rundt omkring :digge::digge:

Hei hå, :digge::digge::digge: det er vel ingenting :digge::digge:

som kan :digge::digge: la vær' å være glad når det er jul! :digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

I dag hadde jeg tenkt å dra ut og gjøre noen ærend, brette klær og rydde litt. Nå skal jeg snart ut å gjøre de ærende, klærne brettet jeg kl 0340 i natt så det slipper jeg, og jeg har egentlig bare igjen ryddingen da. Skal kanskje på trening i kveld, men viss jeg ikke skal, så vasker jeg gulvet da heller.

Alt for å komme i juleteming...!!!!!!!! Despo!!!!!!!!!hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

da har jeg gjort ærendene og ikke ryddet..hehe! kom just hjem fra ett besøk. to husmødre, det er jo dømt til å bli ett lengre besøk enn 5 min..hehe!! og dattera hennes og littlå lekte så fint, at da fikk heller ryddingen vente :blunke:

i kveld har jeg jo gulvet som skal vaskes, kanskje, ellers håper jeg å få kommet meg på trening. har ikke trent på over 1 mnd pga masse rart. og det merkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg funnet gave til min bror. viss det ikke kommer for mye i porto med A post så får han en fotobok som jeg tro han kommer til å like... åh.. da var det bare søstra til gubben igjen.. 16 og umuuulig å finne gave til!!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får diskutere gave over en kopp kakao på fredag :hoppe:

Håper forresten at du får det kjekt på julebord ikveld! Du har fortjent å kose deg litt :wink:

Thomas har nettopp gått på jobb, og jeg sitter her og lurer på hvor i alle dager jeg skal begynne idag..

Har ryddet litt, så jeg gidder ikke mer av det idag..

Så bør jeg får gjort litt på semesteroppgaven og ikke minst lest til jævel-eksamen på mandag.. :kvalm:

Jaja, jeg lander forøvrig kl *løper og finner billetten* 1250 og flyet får igjen 1825.. Tenkte det var greit å få ned, for du vet jo hvordan jeg er med tider og ikke minst så vet jeg hvordan du er :wink::hoho:

Lurer på om jeg skal gå i dusjen og ta meg en liten tur på butikken... Fått stipend og lån, så jeg tenkte jeg skulle få rasket med meg de siste julegreien jeg mangler.. (Les: julehefter til thomas og wok-greiene til mamma..) Eller kanskje jeg venter til mandag etter eksamen?

Jaja.. Vi snakkes nå iallefall imorgen!

Gi tusta en stoooor kos fra tante! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...