@lfa Skrevet 19. november 2003 #341 Del Skrevet 19. november 2003 Gratulerer så mye med ny jobb!!! Hva slags jobb er det du har fått, da? *nysgjerrig som alltid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #342 Del Skrevet 19. november 2003 Tar det på msn vi @lfa :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 19. november 2003 #343 Del Skrevet 19. november 2003 Gratulerer med den etterlengtede jobben, go'vennen min!! Var såååå spent for deg i hele dag, hehe Gikk bare å ventet på telefonen fra deg! Og hva er vel en liten fartsbot på en gledens dag som denne Nå er det bare noen få lesefylte dager igjen til vi klemmes igjen! Kos deg på jobb imorgen da, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. november 2003 #344 Del Skrevet 20. november 2003 Hei søss!!! Ja jeg sitter klar her og skal dra. måtte bare sjekke db først:) klart jeg måtte ringe deg i går!! måtte jo si det om boten først da..hehe!! mamma mobba meg som bare det siden det er oj og gubben som pleier å få det.. menmen... vi snakkes neste helg! skal avklare med de på arbeid.. :blunke: , siden det egentlig ikke er min arb.helg. men det ser vi!! jeg kommer uansett!! hilse din kjære!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. november 2003 #345 Del Skrevet 20. november 2003 nå er jeg kommet hjem fra jobb og er sååå sliten..hehe! men har storkost meg og gleder meg sååå til i morgen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 20. november 2003 #346 Del Skrevet 20. november 2003 Hei du, og fin torsdagskveld !! Nå har du bare 1 time ogjen for dagen på KG. Du får nyte den så godt du kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. november 2003 #347 Del Skrevet 20. november 2003 ja jeg vet.. hhehhe! men helt ærlig, så orker jeg ikke mer heller.. er utslitt fra jobb..hehh! men kommer sterkere tilbake..!! vær du sikker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #348 Del Skrevet 20. november 2003 Tenkte jeg bare skulle si hei, siden jeg har vært her inne en del og sneket til leken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. november 2003 #349 Del Skrevet 20. november 2003 har du det?? din snik!!!hehe!! men det var koselig at du la igjen en liten hilsen til meg denne kalde torsdagskvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 23. november 2003 #350 Del Skrevet 23. november 2003 Hey hey.... Dropper innom sånn på Søndagen bare for å sjekke om du har det bra:) ser det at jobbingen har gått bra så langt å det er fiiiiint Men nå skal jeg in på ss å se om det skjer noe... Klemz til godjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. november 2003 #351 Del Skrevet 25. november 2003 haallooooooooooooooooooo Hvor er du litle tulla mi??????????????????????????????? Har jo ikke sett deg online siden kjempe kjempe lenge siden *snufs* Håper du snart kommer tilbake til meg.......... Kansje jeg skal sende ut en etterlysning etter deg?? Ja det gjør jeg assa...dette er for ille *løper til personlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. november 2003 #352 Del Skrevet 26. november 2003 *vinkvink!!!* er her jeg, må bare løpe litt frem og tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 26. november 2003 #353 Del Skrevet 26. november 2003 hei Sunshine! Nærmer seg privattreff i byen snart tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. november 2003 #354 Del Skrevet 26. november 2003 Hehehhe!! La meg nå komme meg etter forrige treff da!!! Hehehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 26. november 2003 #355 Del Skrevet 26. november 2003 hm... ja..... Forstår jeg har alvorlig konkurranse... Bra jeg ikke kom tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. november 2003 #356 Del Skrevet 26. november 2003 Ja hehehe... *slettet*hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. november 2003 #357 Del Skrevet 27. november 2003 noen som vil lese for meg???? :evil: :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #358 Del Skrevet 27. november 2003 hei hei sunshine-t Koselig å få hilsen i db min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. november 2003 #359 Del Skrevet 27. november 2003 så koselig da!! no problem u know!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. november 2003 #360 Del Skrevet 28. november 2003 I dag skal jeg ut å fly!! jippi!! så nå holder jeg på å pakke og tuste..Hehehe!! Det siste jeg må pakke med meg er jaffal vinen! Vi skal kose oss med hvitvin i morgen. Eller kanskje i kveld også? Ikke vet jeg, det blir jaffal en stille helg. men en utrolig koselig helg!! Kikke på alle bryllupsbildene og alle andre bilder osm er blitt tatt. og viss vi vil hive ut mannfolkene, så setter vi på bryllupsvideoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå