Gjest sunshine-t Skrevet 13. november 2003 #321 Del Skrevet 13. november 2003 i dag skulle jeg egentlig på trening, men dropper det nok en gang pga lesingen.. skal jo på kurs i morgen og har ikke lest hele blekka enda... usj..er så glad når dette er over!!!!!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. november 2003 #322 Del Skrevet 14. november 2003 sånn, nå begynner jeg å få litt oversikt. jafal noe.. to jobbsøknader sendt, treningsklærne er i vaskemaskinen, "bare" 140 sider igjen å lese, vet ca hvor hotellet er og nå må jeg bare komme meg avgårde og få gjort noen ærend.. så da løper jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #323 Del Skrevet 14. november 2003 Heisann! Ser du har mye å gjøre! Ønsker deg en god helg okke som ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 15. november 2003 #324 Del Skrevet 15. november 2003 takk!!! nå har jeg overlevd to dager og holder på å krepere.. kom just hjem og må dra i morgen tidlig kl 0730... i dag har vi holdt på i 13 timer.. teori og praktiske ting.. er trøtt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 17. november 2003 #325 Del Skrevet 17. november 2003 Åssen gik det i går???? Er så spendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #326 Del Skrevet 17. november 2003 Fredag: Dro hjemmenfra kl 1630. Fant stedet med en gang faktisk! Ble litt overassket der ja over meg selv.heheh!! Kom inn på konferanserommet og fikk hakeslipp.. Der lå det jo enda mer papirer vi skulle lese. Så da var vi oppi nesten 400 sider... Om det kurset handlet om sefff og anatomi og pedagogikk og greier... Men jaffal ,da holdt vi på til kl ble 2130. Jeg fikk heldigvis sove over hos ei venninne der vi var, så jeg slapp å køre hjem igjen... Vi kjøpte en pizza som vi skulle ha på kvelden etter vi kom hjem og rett etter vi hadde spist den, fant vi ut at vi skulle lese ferdig heftet på 233 sider. Når vi hadde gjort dettte, ville iv ta en pause. Men da var jo kl alllerede blitt 0130... :o Og da var det ikke så mye som kunne gjøres egentlig. Ikke var det noe på TV, ikke hadde vi noe å spise på, usj da.. Så vi gjorde oss klare for natta og lå å pratet litt på senga før JEG sovnet etter 15 min. Slå den!! Det sier litt om hvor utslitt jeg har vært!! Lørdag: Handlet mat på RIMI kl 0906. De eneste som var på butikken da, var oss to og en gjeng med uteliggere som skulle veksle til spilleautomatene.. Kom ned til de andre som var med på kurset og alle var egentlig like trøtte hele gjengen. Holdt på med teori og fysiske ting til kl ble 2200 på kvelden, men bare en times pause... Når vi hadde teorien de siste timene satt bare folk og hang med hodet.. Skikkelig utkjørte. Og da var det noen som sa at de skulle ta flyet kl 1530 på søndagen, selv om ikke kurset skulle være ferdig før kl 1600. Men jaffal, kurslederene ville vi skulle begynne søndagen kl 0830-0900.. :o Trodde nesten jeg skulle daue!!!! Men viss det måtte bli sånn for at deltakerene skulle rekke flyet, så måtte det bare bli sånn.. Men heldigvis, det ble ikke sånn!! De som skulle med flyet, skulle bare starte eksamen 30 min før oss andre. Kl 2200 og da kjørte jeg hjem. Når jeg kom hjem l ajeg meg etter å sett de siste kvarteret av fotballkampen. Prøvde å lese på sengen, men det nyttet ikke. Øynene bare falt igjen automatisk. Men jeg klarte jo ikke å sovne da.. Lå å tenkte på alt vi hadde vært igjennom på kurset.. Hovedgrupper, undergrupper, blablalbla... Masse.. Men sovnet til slutt. Søndag: Åh... lenge siden jeg har vært oppe så tidlig frivillig!!! Kl 0700 satt jeg i stuen og prøvde å få i meg noe mat. Noen som seff ikke gikk.. Prøvde også å bli litt mer våken til jeg skulle kjøre den fankens timen.. Så jeg så litt på barnetv og greier, mens bilen varmet seg. Det var ikke trafikk innover og det var jo litt greit. Startet også denne dagen med fysiske greier. Dautrøtte og iskalde hele gjengen.. hehe!! Gikk gjennom vannvittig mye teori samtidig som vi gjorde det i praksis. Hadde en times lunsjpause som jeg brukte å lese på. Det sies det at det man leser rett før en prøve o.l. husker man ikke alikevel. Vel, det stemte ikke i mitt tilfelle. Det jeg leste sist, var noe av det jeg husket beste på eksamen :blunke: Så det så.. Jaffal. Hadde 1,5 time til disp. Det viste vi i fra før av. Hadde ikke peiling på hvor mange spørsmål eller noe sånne ting. Så sjokket kom ganske brått når vi hadde satt oss... " Dere trenger ikke skrive i detaljer på alle spørsmålene, det driter vi egentlig i. Dere har ikke tid til å skrive i detaljer. Vi vil heller se at dere har svart litt på alle spørsmål, enn detaljert på 4.. " Så når vi åpnet arkene med spørmål, fikk jeg sjokk!!! 48 spørsmål på 1,5 time!!!! :o Så jeg fik jo ike svart utfyllendes på alle, var så vidt jeg fikk svart på alle i utgangskpunktet... Hendene mine skalv som bare det etterpå.. Var noe av det sykeste jeg har opplevd rett og slett.. Men nå føler jeg at jeg står. Vi får vel svar om en mnd eller noe.. Ikke fortere jaffal. Jeg kjenner de som skal rette den.. De sa at det skulle ta 3 uker, men det tror jeg ikke før jeg får se det.. Så da var det enedlig over!! Herlig er det!!!!!!! Var skikkelig fornøyd når jeg reiste hjemmover! Og utrooolig sliten. Har fått så masse på harddisken nå at jeg tror ikke det er plass til mer nå.. Heheh!! Så i dag sov jeg til kl var 1145.. Men guuuuu så godt det var!! Littlå satt isengen sin og lekte når jeg hentet henne. Ikke noe problem liksom..Hehehe!! Men nå skal vi to spise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #327 Del Skrevet 17. november 2003 Men i går når jeg kom hjem, så ropte jeg på henne når jeg var i gangen og hørte bare masse løping inni stuen. Da kom hun løpendes til meg og slalng seg inni armene mine.. Det var herlig det!!! Og hun ville ikke slippe heller.. Hun skulle ha meg med inn på rommet og se pus.. Har hengt opp ett kattebildet jeg har hatt siden jeg var liten og en plakat av Løvenes konge. Og de henger på hver sin vegg, så hun står og vrir på hodet stakkar i hytt og gevær"sjå pus sjå pus!" og viss jeg ikke ser, så sier hun "sjå då!!" Er jo grundig lei av å se på de da, men ligger nå der og leser i dyreboken med henne.. Og nå hun ser bikkjer så "voffvoffvoff"hehe!!! 1års alderen er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #328 Del Skrevet 17. november 2003 ingen mail fra jobbsøknadene i dag heller.. jaja.. kan ikke gi opp heller.. er jo ikke så lenge siden jeg sendte de da heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #329 Del Skrevet 19. november 2003 nå skal jeg på kontroll med littlå. etterpå skal jeg hjem og vaske klær, rydde, skure badegulvet, lage mat, lese mer til xamen og kanskje slappe litt av.. littlå skal ikke ut med trillepiken i dag alikevel, hun var ute med henne i går. så jeg får ikke noe tid til å ta huset alene i dag, nei. jaja.. da får jeg heller være inne og leke med sjønnasen min heller da. siden det er sånn ett drittvær ute i dag.. men nå må jeg stikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #330 Del Skrevet 19. november 2003 i dag når jeg skulle ut å handle ,fikk jeg fatsbot!! min aller første.. :x jaja, en gang for alt.. det var ikek den størst da heldigvis, så jeg får trøste meg med det..hehe!! selv om det ødela en del av dagen min, men nå er det bra igjen!! nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha p åmeg på treffet. kanskje jeg skal stille i jærbunaden?heheh!! den sjikkeli fina varmedressen?hehe!! trur kje d nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. november 2003 #331 Del Skrevet 19. november 2003 Kaa-an du ikke komme i jærbunaden, Sunshine-t? Du hadde vært sååå fin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. november 2003 #332 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg syntes også Jærbunaden hørtes ut som et bra forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 19. november 2003 #333 Del Skrevet 19. november 2003 Fartsbot, ikke noe festlig, men slik kan det gå når man har det travelt. :blunke: Gldere meg og til treffet, nå er det kun få dager igjen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. november 2003 #334 Del Skrevet 19. november 2003 Uff, nei fartsbot er ikke noe gøy. Har "innebygd" radar jeg (jeg bare føler på meg når jeg må bremse ned, funker hver gang), så jeg har ikke blitt tatt enda. Ikke det at jeg kjører så fort, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #335 Del Skrevet 19. november 2003 JEG HAR FÅTT JOBB!!!!!!! WIIII!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. november 2003 #336 Del Skrevet 19. november 2003 Grattla!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 19. november 2003 #337 Del Skrevet 19. november 2003 Gratulerer dette fortjente du :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #338 Del Skrevet 19. november 2003 Takk!!! :D Hiver i alle pærebrus!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 19. november 2003 #339 Del Skrevet 19. november 2003 GRATTIS Kaster meg over pærebrusen *hikk* scccckkkååååååååål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #340 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg må ta det litt rolig siden jeg skal på jobbi morgen.. Hihhihihih!!!!!!!! ÅÅÅÅÅ så herlig det er å si det igjen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå