Tilde Skrevet 3. november 2003 #301 Del Skrevet 3. november 2003 Natti natt da sunshine-t! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #302 Del Skrevet 3. november 2003 nattinatt gojenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. november 2003 #303 Del Skrevet 6. november 2003 i dag har jeg ryddet litt og skal begynne på middagsprosjekt.. prosjektet går ut på å finne ut hva jeg skal lage.. :x eeer så kjipt å lage middag!!! enda verre å finne ut hva jeg skal lage!!! så skal jeg lese litt til. og litt til og litt til..usj.. :evil: iløpet av denne mnd skal vi til sørlandet, bergen, jeg skal på fest, ha en eksamen, på en turnting og likevel lese til enda en eksamen... gi meg styrke og mot!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. november 2003 #304 Del Skrevet 6. november 2003 sender over en massssssssse stryke..... :D og oveeeeeeeerfloooood med mot dette klarer du... stå på lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. november 2003 #305 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Sunshine! Stikker bare innom for å ønske deg en deilig helg! :D Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 7. november 2003 #306 Del Skrevet 7. november 2003 takktakk!!! god helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. november 2003 #307 Del Skrevet 7. november 2003 Hei. Long time, no see! Lenge siden vi har lekt oss nå.. Ville egentlig bare innom for å ønske deg og dine en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. november 2003 #308 Del Skrevet 9. november 2003 takk skal du ha sjønnas!! håper du også hadde en relativ fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. november 2003 #309 Del Skrevet 10. november 2003 Hatt det fint i helgen da??? :D Jeg har vært fyllesyk å bodd på KG men sånn kan skje det... men ikke for ofte da... hihi.... I dag begynner jeg på jobb gruer meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #310 Del Skrevet 10. november 2003 Har du vært på pærebrusen igjen nå? heh!!! Det ordner seg på arbied vet du!! Du får det så fint til!! Så kan du fortelle alt sammen i morgen! Vi vet du får det fint. Tenk på alle som har savnet deg, du!! JEPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #311 Del Skrevet 10. november 2003 nå har vi tatt ettårsbilder av littlå og jeg tok julegaven til gubben. så da får han et forstørret bilde av meg i korsettoverdel, jeans og pumps..så det kan bli stilig!!! var 5 timer i studio.. herregud jeg var sliten etterpå!!og det var littlå også gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. november 2003 #312 Del Skrevet 11. november 2003 Tøft! Gubben din bør i alle fall bli fornøyd med gaven. Hvis ikke kommer jeg og sparker ham bak. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. november 2003 #313 Del Skrevet 11. november 2003 hehehe!!! godt det!! får bildene på cd i morgen håper jeg. da skal det velges og vrakes i bilder ja!! har jo 98 bilder å velge mellom tilsammen..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. november 2003 #314 Del Skrevet 11. november 2003 Mine planer for dagen... rydde lese lese lage boller lese rydde finne ut hva jeg skal lage til middag lese sy lese slappe av lese det er godt jeg fikk oversendt fra mattahara: *sender over en dynge med posetiv energi til deg ser ut som jeg trenger mange flere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. november 2003 #315 Del Skrevet 11. november 2003 Ska'ru ikke lage den midda'n åsså a???? :o Er vel ikke nok bare å finne ut HVA man skal lage............ sånn er det vaffal ikke her hos meg......... Stikker på butikken nå jeg............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. november 2003 #316 Del Skrevet 11. november 2003 nå har jeg søkt på jobb.. men jeg tviler på jeg kommer op intervju engang.hehe!!! klarte ikke å legge ved cven min som vedlegg på mailen, så jeg skrev at jeg søkte for en liten stund siden på samme type jobb i samme firma, og at kontatkpersonen sikkert hadde både søknad og cv liggende.. jaja.. så får h*n se hvordan er uproff søknad også ser ut... usj! jaja. var en annenhver helge jobb.. men akkurat nå er en jobb en jobb.... så vi får se. som sagt, jeg har ingen forhåpning, pluss at søknadsfristen gikk uti går... og je sendte den i dag,jaja.. sdrit og dra.. får leite etter flere å søke på heller.. usikker. jo. jeg skal også lage den.. blir fiskekaker idag. gubben hadde visst lyst på det, så. enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. november 2003 #317 Del Skrevet 11. november 2003 Nå er det bake tid!! boller med sjokolade inni og etterpå berliner med bringebærsyltetøy. men dert siste kan jeg ikke lage før evt gubben kommer hjem for jeg ville ikke holde på med smult aleine med littlå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. november 2003 #318 Del Skrevet 12. november 2003 i da ghar jeg en skikkelig kjipern da.. først er det masse eletrikkere som er her inne og skal fikse noe, så da våknet jo jeg.. så får jeg mail om at ett kurs jeg skal på blir flyttet til 30 min tidligere hver dag.. og je gmå kjøre i 60min for å komme dit.. det er bare noe tull med alt dette.. skjønner ikke hvorfor jeg gidder.. eller jeg gjør jo egentlig det, men likevel.. nei nå må jeg virklig lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. november 2003 #319 Del Skrevet 12. november 2003 skulle bestille klær på hm i går. den røde genseren på hovedsiden av julekatalogen. men seff hadde den bare i sort.....ble sååå sinna og lei meg!!! så da kjøpte jeg en treningsbukse, en genser til littlå og en kjole som er julegave til nabojenta.... så køpte søstera til gubben noen klær også. men jeg ville ha den genseren!!! så da må jeg nok ha "julekjolen " på meg i år også. den har jeg brukt de siste 5 årene,men den er jo bare såååå nydelig!!!! betalte den på avbetaling og greier.. uff.. men den er like fin enda og jeg koser meg hver gang jeg tar den frem.. :blunke: nå blei det stille i heimen, må sjekke hva littl har vært ute på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. november 2003 #320 Del Skrevet 12. november 2003 Nå spyr jeg snart!!!!!! Hater øko for alt i verden!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå