Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Heisann folkens!

Det er godt å se at det er andre folk som bare skriver av og til her inne, for da ble jeg liksom ikke helt alene :wink:

Nå for tiden holder jeg på å skrive forlovertalen til min søsters bryllup. (solstrålen) Hun gifter seg 28.06-03 i Bergen med sin kjææære Thomas. De har vært i lag i maaange år og er likevel åpenlyst som nyforelsket. *usj* hehehe!! Men seriøst, de er kjempeherlige sammen. Så jeg reiser til Bergen i morgen tidlig, og det gleder meg meg sinnsykt til!!! For det første å treffe de igjen og for det andre å komme til Bergen. Altså, Byen e Bergen og laget e Brann. Uansett hvordan man vrir og vrenger på det :D !! Bergen er min hjerteby og Brann e d beste laget*selv om de har hatt en dårlig periode..kremtkremt* Det er ganske kjipt å bo vekke fra hverandre Jeg bor på Jæren og hun i Bergen, så vi får ikke treffes hver uke, kan man si. Men vi tar det godt inn igjen når vi først treffes..

Han jeg bor sammen med, han har fått nok av bryllupspratet, hehe!! Han er en av de med synspunkt om at han ikke tror på ekteskap. :cry: Så det blir ikke noe bryllup på meg med det første jaffal.. Men det gjør ikke noe. Jeg har vært forlovet en gang tidligere, og vil ikke brenne meg denne gangen. Men han har sagt at den dagen jeg beviser at jeg er den rette for han, så skal han komme med ringen til meg :P Så jeg får fint vente til da. Det gjør heller ikke noe å vente noen år, for da kan dattera vår være brudepike.. Det er så herlig når småunger går foran. Hun er jo bare 7 mån nå.

vår datter, er som sagt 7 mån nå og har nå begynt å krype rundt omkring. Så det er liksom ikke bare til å lege henne ned på gulvet som vi kunne gjøre før :ler: Men heldigvis så er det noen mån til hun begynner å gå. Jeg var 10 mån når jeg gikk, så jeg har noen mån igjen å vente.. hehe!!! Min bror har laget hjemmeside om henne. Så snill han er..

Nå må jeg slutte av, for hun lille skal ha kveldsmat. Men dere får ha en fin kveld så snakkes vi :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann lille babysøsteren min.. Jaja.. ikke SÅÅÅ liten da, men alikevel..

Så nå har du fått deg dagbok du da! Jaja, kanskje greit for meg og husstandens telefonregning dette her! Da kan jeg jo følge med i livet ditt sånn interaktivt nesten!

Gleder meg og til du kommer imorgen! Siden jeg ble sykemeldt idag, kommer jeg å henter deg på Bergen Lufthavn, Flesland YIPPI, tenker du sikkert nå :ler: Er vel mer Bergenlufthavnflesland enn at det er meg som henter deg som du jubler over tenker jeg ja..

Tenk så mye gøy vi skal gjøre! Har time på brudehuset imorgen, så må vi se på blomster, morgengaven, sko, undertøy, diktene osv.. Er jo endel ting som skal ordnes! Vi må jo slappe av litt innimellom og da! Bare sitte i stua og se på BB, spise noe god mat og litt snop og prate møkk! Sånn som vi er så flink til :roll: Får prøve å holde oss unna 6-7 tallet på klokken denne gangen! Blir så trøtt dagen etterpå da! :Gjesp: Thomas er jo ikke hjemme, så vi er jo helt alene! Så da kan vi ta helt av! Ta med joggebukse og slaskegenser! It's the girl's weekend!! :enig_animasjon:

Nå skal jeg gå å spise litt! Thomas er på skolen, så jeg kjører sånn ferdig-matt-putt-i-mikroen sak! Meeeget greit for en lat kropp som min! Hater å lage middag til bare meg selv!

Da snakkes vi imorgen vennen min!!!

Kos og klem fra Storesøss!! *som venter på at du kommer hit til regnfulle Bergen*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Nå må jeg kanskje begynne å pakke,siden jeg reiser i morgen tidlig. "Svigermor" kommer og henter meg kl 0730.... og skal kjøre meg til flyplassen. Jeg gleder meg bare mer og merfor hvert minutt som går. Og sommerfuglene demper seg ikke akkurat når jeg snakker med henne*min søster* på msn.. 8)

OK, pakkingen ja...*tenketenke*

Klær*selvfølgelig.. :wink: *

Forloverboken

3i1 boken

Perletrådene og perlene(+tråden)

Bursdagsgaven

Sjalet til forloverkjolen*så jeg finner sko som passer fargen*

Fotoapparat

Undertøyskatalogen

Evt treningsklær&sko

Påskebildene på CD.

Fotografbildene av Isabell

Så var det bare å komme seg hjem å få lagt oppi alle tingene.Er sikkert på jeg kommer til å glemme halvparten..Heheh!! Neida, jeg kan ikke det heller. Får ringe Linn om det så skjer.

Skriver rapport når jeg er ankommet Bergen, for nå må jeg pakke.. :wink:

Snakkes!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Så det regner i Bergen ja? Heheh!! Akkurat som jeg liker det.. :lol: men jeg liker ikke å fryse, så jeg må finne en god jakke. Ops, har jeg noen gode jakker? Ja, jeg har sikkert pilot-skinn-jakken jeg har hatt siden komfen..Heheh!! Men den er som ny enda, så det har vært skikelig god kvalitet på den, ja.

Babysiss? Heheh!! Ok, det er *telle ¨på fingrene* 4 mån som skiller oss. Tenker det er mange som ikke skjønner noe nå.. :P Men det gjør ikke noe.

Thomas er jo ikke hjemme nei. Da er det jo skikkelig girls weekend!! Laffisklær hele døgnet da!!! Hehehe!!! Eller, det går vi jo i selv om han er hjemme.. :hoho: Men nå kan vi ta an heilt ud!! Ja, vi må prøveå få mer enn 2 timer søvn på hele helgen asså.. Må prøve å skjerpe oss litt på den.

Nei, nå må jeg komme meg av gårde. Fryser her jeg sitter og mer ska jeg fryse når jeg komme til Bergen..

Snakkes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takker for hilsen i dagboka mi! Jeg var inne på nettsiden med bilder av datteren din. Kjempesøte! Den hjerteknuser'n, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Takk for hilsenen ,ja. Så koselig at du hadde tatt turen innom siden til littlå! Hun vet å sjarmere..Hehehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Ja, så sitter jeg nå i Bergen da. Været er så som så, men det gjør meg ikke noen ting. Min søster og jeg skal ned til Brudehuset i dag, igjen, å prøve kjolen. Hun stresser litt med den, for hun har fått den for stor. Så nå må vi ned å kjefte litt... :evil: Neida, det ordner seg sikkret uansettt. Men jeg skjønner henne og` at hun blir litt stresset over det. Det er jo tross alt ikke så lenge igjen til bryllupet. Jeg gleder meg jaffal til å se kjolen på henne igjen. Jeg var med når hun bestilte den og jeg begynte jo å grine i butikken... :oops: Flaut.. Men hun var jo sååååå nydelig! Og så har jeg sett skoene hennes og de var også kjempeflotte! Vi skal jo kikke så blomstene og det gleder jeg meg veeeldig til. Vi har nettopp kommet hjem fra det lokalet de skal ha festen på. Litt sånn.. bob bob... Men der de skal ha spisesalen var det fint. Det negative med den plassen er at toalettene ikke er noe særlig av størrelse, så vi får et problem når hun må på do.. :ler: Syntes jeg se to stykker på en liten do.. Jeg må jo holde kjolen(for de som ikke skjønte det)

Flyturen opp hit gikk greit. Det var sol på Sola flyplass, men overskyet når jeg kom hit. På værmeldingen i dag tidlig stod det at det skulle bli sol, men nå sier de her at det skal bli kjeeeempemye regn. Mer enn det har vært tidligere i år.. Og smart meg har ikke med jakke med hette.. Så det så!

Men nå må jeg stikke. Være litt sosial nå som jeg først er hos min kjære!

God helg folkens!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Nå skal jeg egentlig legge meg, men jeg mååå jo bare inn en liten tur. Kjenner dere til det eller? :ler:

Kjøpte meg ny mascara i dag. Longifique, Loreal, vannfast. Den var ganske god, så jeg satser på den i bryllupet. Da får jeg jaffal ikke en skikkelig mascara-renne nedover kinnet, hehehhe!!!! Det var skikkelig vanskelig å finne en asså! Måtte jo ha en bra børste og greier, men nå gidder jeg ikke å leite mer. Får holde denne..

Vi skulle egentlig ha ost/kjeks og vin kveld i kveld, men så glemte vi oss helt vekk. Vi farget heller håret mitt. Som ble, nja.. Huff, jeg har hatt striper i håret mitt tidligere som henger litt igjen. Tverrstriper*teite frisør :evil: * Så det ser litt stygt ut, syntes nå jeg.. Men nå får vi vente til i morgen i dagslys å se hvordan det egentlig er. Viss det ser helt sinnsykt ut,så får jeg bare ta det en gang til.

Men nå skal jeg legge meg. God natt til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå er jeg kommet hjem igjen og jeg savner bergen og linn allerede.. men jeg skal jo snart opp igjen da. heldigvis!!

i dag har vi vært på turnavslutting til svigerinnen min. og det var j kjekt det i grunn. og jeg har mailet over noen dikt til linn. jeg skal nemlg lese dikt i kirker. jeg er nr 3 i programmet.. så jeg gruer meg litt, men egentlig ikke såå mye heller. det er bekymer meg over er om jeg klarer å se noe pga tårene..hehhe!! så jeg skal få litt tid til å øve meg på diktet, slik at jeg håper jeg kan mesteparten utenat.. :ler:

ellers i hverdagen ,så har samboern bursdag i morgen og jeg har ikke kjøpt gave til ha enda. *han fik ikke noe i fjor..ops :oops: * så jeg må nok til bryne en tur i morgen,ja.. men jeg vet enda ikke hva jeg skal kjøpe til han. han er som mannfolk flest. har liksom alt han trenger.. men jeg får se om jeg finner noe lurt noe.. så da skal vi jafal ha folk.. og så må vi dra å handle sko til meg, bryllupssko og 17maisko, bunadskjorte til littlå og sko til gubben.. og så m vi jo få med oss BBfinalen!! det er jo ett must!!

nå griner littlå, så nå må jeg stikke, men vi snakkes snart :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLA! (hihi, intern!)

Jaja.. så var det hverdag igjen.. Begynte på jobb igjen idag, og det var RÆVVA! Jobbet 11-19 og når klokka var 11.50 trodde jeg halve arbeidstiden var gått... Følte meg litt småsnurt da jeg oppdaget at det var gått 50min!! Men det var litt godt og! Litt kjipt om jeg begynner å STOOOOOORTRIVES på jobb bare 3 uker før jeg er ferdig der..

Har sittet å strikket litt på genseren til litlå de. Går litt sent, for jeg skulle jo få med BB-finalen :ler: Men den er nå enda myyye for stor til henne, så jeg har gooo tid! Tar den med på bryllupsreisen, hehe.. Så når jeg er lei av å kose med Thomas, så drar jeg fram garnposen.. Synes jeg ser han: :fy:

Har ikke skjedd så mye her igrunnen da... Har prøvd å gjøre litt ting til bryllupet! 2 sanger "ferdig" (skal jo bare skrive 2 da, så jeg er happy!) Den til Thomas er ikke ferdig enda.. Må skrive den litt om, men den er nå iallefalll nesten i box! Grunnarbeidet er jo alltid det verste!

Thomas jobber natt 2 dager nå.. Små-kjipt.. For jeg jober 11-19, og han 19-08.. Møtes 30 min i sengen før jeg må opp :roll: Bra forhold, hehe. Jaja.. Nå er det jo 17 mai på lørdag, så da får jeg han for "megselv" etter 18.. Skal jobbe fra 13-18... Gjett hvem som var :sinna::frustrert::kjempesinna::grine: og heile pakka? Jepp.. Det var nok meg! Men men... Skal ta opp filmen min da, så jeg får levert den inn!! Da kan vi jo bare bytte bilder, så vi slipper å sende penger osv fram og tilbake! En film på deg, og en film på meg! Er bare 5 bilder igjen.. leder meg til å se bildene du har! Kjolen min, og bildene som Nedi tok (som NETTOPP når jeg skrev navnet hans, logget sege på msn :o ).. Tror Erlend er PASSE sjokka over oss :sjokk: Forrige gang katalogen, denne gang bare sulling!

Du, når vi snakker om filmen din! Kunne du sendt med den filmrull-greia og indexbildene til meg og?? Så jeg får kopiert opp noen av meg+Thomas og meg+deg bildene... Skal sende det tilbake innen null komma nix!LOVER :Nikke:

Men du besteste i verden... Nå er storesøstra di trøtt :Gjesp: Må gå å legge seg nå :enig:

Kos og klem fra meg :kyss:

Ps: Gubben din :bursdag: Er enda ikke over midnatt, puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå er vi kommet oss ned til krsand igjen da. så her skal vi feire 17.mai. jeg kan ikke tenke meg en 17.mai uten drilljenter!! jaffal ikke en dag uten de drillerene som var "mine" tidligere, før jeg flyttet..

tenker du hadde en kjip dag på jobben,linn....hehe!!! missunner deg ikke akkurat. :ler: dagene etter jeg kom hjem fra dere gikk driiidseint.. sikkert fordi jeg satt og tenkte på bryllupet.. :wink:

gubben så jo at jeg hadde farget håret og la merke til stripene, men jeg var så god i overbevisningen min at han sa ikke noe mer om det... :lol: men han syntes jo at det genrelt var fint og det er jo bra!

vi feiret bursdagen hans med at vi dro på kvadrat med en gang han kom hjem. der fant jeg sko til 17.mai. de hadde igjen de sølv skoene jeg har sett til bryllupet, men jeg venter og ser om jeg finner noen i tyskland. for nå vet jeg jo at de har de en stund til. ja, uansett. guben måtte ha seg nytt belte og noen svarte sokker. svigersøss ble med oss og det var jo koselig!

vet du hva?? vi har kjøpt oss hustelefon!!!jeppz!!! men vi får jo ikke tlfnr enda.. det går noen dager. men likevel så har jeg gått i hele dag og hørt om det ha kommet summetone :hoho: må jo prøve!!hehe!! så nå er det ikke lenge til jeg skal surfe på nett hjemmenfra!! guuud, det skal bli gudd!!! slipper å dra til bør hver gang det er noe..

men skulle ikke du sende over diktene? jeg har jaffal ikke fårr noen enda, sjekket mailen just. håper du sender de over i løpet av helgen jaffal. for jeg får ikke sjekket mailen i løpet av de første dagene vi er hjemme neste uke.

var på galleri amia i går og ordnet når jeg skal komme å legge opp kjolen. og jeg skal inn til onsdag. da er hun som du traff når du var hos meg første gangen, på jobb og skal prøve å gjøre det. hun ville være der personlig sånn at ikke skredderen ødela kjolen..heheh!! hun er jo skjønn...

men nå må jeg stikke ned og være litt sosial. men jeg kommer sikkert på i løpet av kvelden uansett. så du ikke var på msn heller np. du er sikkert på jobb eller har kvalitets-stund med thomas..hehe!!

ps.. HEIA BRANN!!!!!!!!!!!!!!!!

KOZ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

så er 17 mai over, og jeg har like vondt i beina som jeg har hatt alle år på denne dag. selv om jeg ikke drillet og marsjerte i år, men likevel. jaja, jeg hadde ei barnevogn som jeg kunne lene meg inntil. sånn går det når man kjøper sko 15 mai og ikke går de inn... :oops: så jeg har bare meg selv å skylde på.

vi dro ned til skolen her i området og så på barnetoget, var på konserten med korpset og drillen og jeg traff mange som jeg gikk på grunnskolen med og det var ganske koselig! så vi var der jaffal i en del timer.

så dro meg og min bror til en annen plass der min far og samboern m/barn var. det var nytt for oss to, for vi har vanligvis ikke hatt tid til å være der på 17 mai. vi har jo vært med korspet og drillen helt i fra 0700 til i 1900 tiden om kvelden..*skjønner dere hvorfor jeg har pleid å bli gåen i beina,nå? :ler: * men uansett, koselig var det. og pappa skjønte ingenting når vi plutselig stod der..hehe!!

seinere dro vi til byen og så på borgertoget. det var ikke likbra som det pleier å være, men jeg koste meg likevel. det var et skikkelig drittvær, regn og vind. men ingenting kan ta fra meg en god 17.mai attitude :blunke: så dro vi på mongolsk restaurant. min bror hadde meg seg dama si, så vi ble 6 stykker pluss littlå.fortsellelse følger... isabell må ha mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

så var jeg her igjen da.

jo. på kvelden var vi jo i byen og så på borgertoget og spiste på en mongolsk restaurant. etterpå gikk vi ned i tresse og skulle se på drilloppvisningen til tveit unionen. min bror spiller trommer der.

og været var enda mer regn og vind.. men det er nå så..

snart skal vi besøke min far og gjengen, og etterpå skal vi reise hjem. 3,5 time i bil..huff.. men jeg håper nå jaffal at linjen er koblet opp npr vi kommer hjem. vi søkte om å få den gjennom hos telenor på onsdag, men det tar jo noen dager, så jeg håper det er ok når vi kommer hjem..

men nå må jeg pakke. snakkes!!! byebye!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

nå er det mandag og vi sitter nede hos "svigers". hun har bursdag i dag, men jeg orker ikke sitte der ute lengre. det er så mye folk her at jeg blir snart hodegal!! hehe!!neida, det er ikke så gale.

i dag ringte jeg til telenor. blir så lei av å vente på at linjen skal bli koblet opp. hører i telefonen hvert 5te min om det er kommet summetone...hehe!! så de sa jaffal at om 3 dager så skal alt være i orden! og det gleeeder jeg meg såååå til!!! :lol: skal bli så godt å kunne logge seg på hjemme og ikke måtte dra ned hit...

ops. svigers kaller.. c ya!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg endelig fått sove litt i fra helgen. er fremdeles dønn sliten,men det får så heller bare være.

vi kjørte til krsand på søndagsmorgen kl0400, for at jeg skulle rekke å møte de andre dommerene utenfor ibsen-huset kl 0730. men der var det ingen kl 0730.. ikke arrangøren engang. og vaskekjerringene ville ikke engang låse meg inn... så i steden stod jeg utforbi i regnet i nesten en halvtime og ventet..

første startnummer vi skulle dømme var 0830 og siden holdt det på sånn til kl 1600. så jeg var utrolig sliten etter dette. skikkelig skrivekrampe. og så var det to svenske drilltropper som også var med. utrolig dyktige...*phu* men uansett, konsentrasjonen måtte jo være på topp heeeele tiden og vi hadde bare 3 minutter på oss til å bestemme hvilken poengsum de skulle få... og det er ikke akkurat barebare det,altså.. så etter 5 startnummer, så klarte jeg ikke engang å regne 10+10+11,5... det sier jo litt*nei, jeg strøk ikke i matte.;)*

så nå skal jeg lage meg noe mat og mate littlå, før jeg skal prøve å legge henne OG meg selv.. :ler:

men jeg på på an igjen i kveld.

lykke til søss med ferdigskrivingen til kark!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

i dag har jeg bestilt sommerklær på hm på nett. og det var jo tragisk i seg selv... det går så ufattelig lang tid at jeg er sikker på det tar kortere å sende bestillingen i posten..hehhe!!

ellers har jeg bare sløvet rundt i huset.. hengt opp klær,brettet klær, vasket klær... fikk en følelse av en tråd som gikk igjen nå...hehe!!

nå skal jeg snart legge meg. er dautrøtt og mååå sove. er ikke uthvilt etter helgen enda,så... ;)

god natt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

I dag har jeg kjøpt meg sko til bryllupet!!!!! endelig fant jeg noen!! har leita rundt hele rogaland asså!! og det er ikke tull engang, jaffal ikke neste-..hehe!!! de er litt brudeaktige i fasongen,men det ser jo ingen alikevel.

ellers har jeg kjøpt tannkost til littlå i dag. så det ka nbli morsomt. å prøve å pusse tanna..hehe!! hun kommer nok til å prøve å bite kosten, men det er ikke så farlig. hun blir bel vant til det etterhvert regner jeg med alikevel.

nå er det ei som ikke vil sitte sitte stille på gulvet å leke lengre. hun så gubben komme ut i fra badet og nå kryper hun i 210 bortover gulvet..hehe

der var det beskjed fra stuen at det er ei bleie som må skiftes.. så da stikker jeg..

snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag skulle jeg vokse beina mine og hadde blitt ovetalt om at det ikke er så vondt som alle skal ha det til. veeeel, der tok de skammelig feil. jeg syntes nå jaffal det var vondt.. men det er sikkert en tilvendingssak.. samme som. folk som napper øynebrynene for første gang, de sier jo det er dritvondt....

ellers snakket jeg med ei venninne som jeg ikke har snakket med på kjempelenge og det var jo kjempehyggelig!! begge har vært litt opptatt med hvert sitt nå i det siste.. så endelig!hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå sitter jeg hos svigers og hører på sporten og jeg må bare få ut den agreasjonen jeg har inni meg nå.. bryne leder 4-0 og brann ligger under 0-2.. åhh...... sinnsykt irriterendes!!! men brann kommer igjen. bare vent der kommer sterkere tilbake!!hehe!! jeg tror altid godt om brann..

byen e bergen og lage e brann...lalala!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...