Winona W Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 30. mai 2008 O'forsømte pixeldagbok *grem* Det blir liksom mest blogging for meg for tiden. Men det skjer massevis hos catonittene for tiden. En salig blanding av kliss, skravling, looping, bygging, palmesus og v3. Og veldig snart skjer det mest sannsynlig store greier! Jeg må bare gjøre litt reasearch.. men loopingen har en tendens til å komme i veien for fremgangen. *grem* Alt er i alle fall vel. Og vel så det (obs obs... ordspill). Alle er fortsatt venner... utrolig nok... og jeg blir snart adoptivsøster. Er det småskummelt eller?? *klukk* Man er kreativ som bare pokker, men får det liksom ikke helt ut... men det kommer sikkert. Sånt går i bølgedaler nemlig. Ellers er alt som det pleier. Man er litt for mye Win og litt for lite RL-alter ego, men det går seg sikkert til når det blir skikkelig sommer. Det danses litt for sent på natta (til tross for at enkelte stadig prøver å kaste meg i seng og truer med at hodet mitt blir et gresskar etter midnatt. Det er IKKE sant. Leif lever i beste velgående for tiden. Han rettes til stadighet, men da har som regel skaden allerde skjedd og alle har vridd og vendt på ordene før rettelsen kommer. Vi er alle litt kjappe i kjeften kanskje? Eller helt sikkert? I helgen skal man litt forskjellig... Først skal man leke med sculpties, så skal man sikkert prate litt.. om ikke alle har stukket av i helgen, for man skal danse litt kanskje...? Lørdager er som regel litt kjipe... men denen lørdagen skal man ut på storhandel. Og slik går no dagan... Bloggen er mer oppdatert enn noe annet. Vi sloss jo om å skrive der. Alt er selvsagt dokumentert med bilder fra de store begivenhetene. Det meste blir kanskje litt internt, men slik blir det bare. Vi prøver å tipse litt innimellom også. God helg! See you on the other side... weeeeeee! gtsy! hb! wb! brb! bbl! cu! u2! lol! rofl! cuzt! osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona W Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 2. juni 2008 Da har man handlet og vi har vår helt egen sim. Weeee. Helgen har gått med til å herje med landscapingen og få på plass det man trenger. I mitt tilfelle trengte man absolutt verdens største skybox.. 3 etasjer + grotterkjeller og takterrasse. Hva jeg skal med alt dette kan man jo spørre seg om. Sliter allerede med å finne møbler til alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reven Skrevet 2. juni 2008 #43 Del Skrevet 2. juni 2008 Møbler? /me fix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona W Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 2. juni 2008 Phu! Det svir i lindenpungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona W Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 3. juni 2008 Pixlene har det greit for tiden.. skulle bare hatt flere timer i døgnet til å terraforme og innrede. Jeg har en lei tendens til å rote bort tiden på heeelt andre ting. Som å prate i timesvis f.eks. Eller rezze alle morsomhetene i winventory. Og når man snakker om winventory.. eh.. jeg har mye der nå. Fra å ha en øvre grense på 7000 objekter.. så har jeg må rundet 8500 objekter og det øker litt hver dag. Og for sikkerhets skyld har jeg heller ikke noe system på tingene mine. I går fant jeg ut at objectet "door" var nesten hele det gamle huset mitt.. og jeg rezzet det inne i finstua... jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona W Skrevet 12. september 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 12. september 2008 Her hadde man ikke vært på en stund.. huttetu. Bare innom og gir livstegn fra meg. Still going strong og alt det der. WinSIM er gjort om til pirattingdingseøy og privatødeidylliskøy. Trives godt til tross for at det er litt ustabilt for tiden... understatement de luxe. Gridet gynger, men vi håper jo at det er fordi de skal gjøre ting bedre. Vanedyret meg har de samme gamle rutinene som før. Mangler totalt inspirasjon til å bygge/lage/fikse og ender opp med å prate og prate i stedet. Man får liksom gjøre det man er god på. Bloggen er forresten ofte oppdatert.. om noen skulle lure å hva en stakkars pixelmus holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå