Gå til innhold

Wins pixeldagbok


Winona W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Slow Dance v7 :)

Ikke det at noen vil danse meg meg, men i tilfelle rottefelle lissom.

Gjemmer den bak sofaen sammen med v3 jeg. Trenger lokkereplikk...

"Vil du være med hjem og se på ballene mine?"?? Evt. ny tag? "Dance wit me or die!" *klukk* (Fugledansen?). Jeg har forresten kjøpt meg dancepole også. Sletta til og med rotta på kjøkkenet for å få plass til den.

Vurderer å bytte ut kjøkken med bar.. om jeg finner en som er trashy nok. Har bare en tønne med Rom stående nå. Det har jo alle pirater. Men så er jo ikke jeg noen vanlig pirat heller.. Emo-neko-pirat with a twist? Og delvis shopoholiker. I går ryddet jeg i inventory og slettet masse gammelt skrap. Hver gang jeg kom ned på et akseptabelt nivå mottok jeg en drøss med morsomme ting fra Reven. Jeg tror at jeg har nok til å starte en hel zoologisk hage nå faktisk. Evt. bondegård. Ku, sau, katt, papegøy, ekorn, hest, hund og sikkert mye mer. Dessuten har jeg tilgang på rev også *klukk*

Kanskje spørre Pryl om han er interessert i en liten bondegård på ledig tomt? Inkl. Emo-neko-pirat-budeie (selges ikke separat)? (Noen som har en melke-ku-poseball eller klippe-sau-animasjon å låne bort?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lermasse og løper inn i inventory på leting etter flere dyr*

Jeg lurer på om Cata vil ha rråååsa slotts-kosemoseposeseng. Med røde hjerter rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata tar alt som er råååsa. lol

Gothicatz har nyheter og jeg shoppa kjempefort. Pirat-80s-retro-kjole. Meg fin.

Jeg har delfin i inventory. Litt sånn dum delfin da, som bare er fimmel og snurrer rundt og rundt. Men passer fint på bondegård... sikkert.

Bare til info så har jeg også kjøpt v6 og Ballroom-dans. Dermed har jeg 4 sett med dansballer og fortsatt ingen som vil danse med meg. Meg må ut på jakt og finne fire menn som godtar at jeg kun har cuddleballer i senga mi *klukk*

Så kan jeg lissom ha en mann stående på hver blåball... klar til bruk.

Egentlig bør det følge med mann når man kjøper baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. potensiell nabohunk er opptatt (meg forske litt).

Hvorfor kan man ikke skrive det da?? I profilen sin lissom.

Finne ny nabohunk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da ikke hatt nabohunker før??

Dvs. vi har hatt potensielle nabohunker, men der har det stått i profilen og jeg har ikke lagt noe arbeid i det.

Ellers har naboene våre vært uhunkiske... alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd ting i nabolaget i løpet av helgen. Naboøya er solgt (til ei dame) og hurpehalvøy 1 er solgt til to nekoer som har bygget kjempemegasuperstorthus.

Selv har jeg kjøpt poseputer med lesebokpose og klappepusekattpose. Jeg har bygget dansegulv med skjulte klinedanseballer (hihi).

I går var jeg på nestendate med en Italiener i mange timer. Italienere sier "ehehehehe" i stedet for "hehehe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart fullstappa både i Halie og Patrick Bay. Det er bare en øy som fortsatt er til salgs.. og det er jo kjempebra. Sånn rent bortsett i fra at et kvinnemenneske har kjøpt for å leie ut og at det ene huset hennes står i løse lufta ut mot Prizehavet. Vi har prøvd å dytte, men funka ikke :(

Catonittene har forresten fått passenne sine påskrevet i engleprofil og Cata har blitt en hemmelighet som skal slowdanses med *lermasse*

Inventory er ryddet veldig i det siste og jeg har ikke noe å ha på meg. Jeg må shoppe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SL-helgen er overstått og alle har pixlene i behold.. i alle fall så vidt jeg vet.

Jeg har vært på 80-tallsparty (Weeee.. stor stas), fått omvisning på diverse italienske simmer. Han nemlig pådratt meg en italiensk beundrer som dukker opp i helgene. Han er ikke i mafiaen, for det har jeg sjekka.

Ettersom jeg er 100% mistenksom til alle jeg møter, etter diverse episoder med avlytting og spionasje, så var det greit å få dobbeltsjekket at han faktisk snakker italiensk også. Sikkerhetsklarert altså... men har uten tvil forbedringspotensiale når det gjelder pixler.

Forøvrig har jeg blitt tilbudt jobb som tabledancer på en helt tom pøbb. *ler* Riktignok har de Sine Wave-poles, men det får være måte på. Jeg hadde nok blitt den mest udugelige tabledanceren EVER. Men eieren er trivelig da, så om noen føler behov for å gå på tom strippebule, så be meg om landmark :ler:

Ellers har man jo skravlet og shoppet litt da. Og pimpet (vi snakker om n00b-pimping nå altså) litt sammen med reverask. Jeg har reist litt rundt og tatt bilder til bloggen også.

Endret av Winona W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helgen har vært stille og rolig. Må vel ha noe med været å gjøre og at gridet var nede et par ganger i løpet av lørdag. Heldige meg var inne når det var stengt og kunne danse på rockeklubb :)

Riktignok satt jeg bom fast der og kom meg ikke av flekken, men pytt da.

Fredag var jeg og naboengel-variant på Live her og der. Mye dårlig og noe litt bedre(?). Så var det formal coctailparty på Neart, men der orket jeg ikke å være så lenge. Og ettersom brutter ikke var der var det heller ikke så gøy. Lørdag var jeg på beachparty ved Nancys og heller ikke da dukket brutter opp. *savne*

Jeg har kanskje ikke fortalt om brutter? Han var den første og nesten den eneste jeg har møtt med samme etternavn som meg. Han er som regel kledd i en eller annen artig rustning(?), sigar og et glass øl. Vi har samme dårlige sans for humor og han drikker øl mens jeg spiser sukker i en eller annen form.

Søndag var jeg og Cata cowgirls (ref. blogg). Vi var på flere westernklubber og danset linedance, red på okse og shoppa litt stæsj. Og på kvelden traff jeg brutter på nancys og fikk herja fra meg litt. Ettersom har har samme tidssone som meg, så klarer vi å dytte hverandre i seng før det blir morran (eh.. eller omvendt).

Åh.. åsså har jeg fått masse nye venner. Og sletta alle sammen nesten. Makan til griseprat!! Folk er opphengt i de merkeligste ting... strømper, iskrem og diverse. Disse gutta driver reklame for seg selv på en merkelig måte. Først er de veldig høflige, vennlige og vittige i ca 5 minutter... så setter de i gang med griseprat. Jeg snakker gjerne om iskrem jeg altså, men vil helst ha den servert i en skål med tilhørende skje.. lol.

Forøvrig... jeg er den lykkelige eier av et fullperm barscript med 75(?) tilhørende drinker. Jeg leter etter animerte fullperm-poser også, men det er ikke så lett å finne. Sjapp skal opp og stå igjen. Yay!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra å bli utnyttet!! RL eller SL ... samme sak.

I går ble jeg lurt veldig. Jeg ble invitert på fest og stilte opp (selvsagt). Jeg ble servert drinker til jeg falt av stolen og tulleprata med til jeg ble glad og fornøyd. SÅ viser det seg at idioten dro meg med for å trekke folk til klubben sin.. som er av typen "masse-billige-damer-uten-masse-klær". Jeg fikk beskjed om å mingle, flørte og deretter spørre om folk ville bli med meg å feste på denne klubben (vi var på et annet sted).

Yeah right!! Jeg forklarte klart og tydelig at:

1. Jeg er ingen kake som skal serveres gjestene.

2. Jeg trenger ikke å tjene penger på den måten der.

3. Jeg bor i Norge, der klokka er ca altfor sent på natta.

4. NEI TAKK!

Makan altså...

(Ja, vi snakker om Second Life her altså.. lol)

Ellers har vi gjort en god deal med landlord.. tror vi. Det står mer i bloggen om det. Jeg er fortsatt ikke sikker på om vi har blitt lurt eller ikke... men eh.. ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort oppsummering fra pinsehelgen i Second Life.

Fredag: Var jeg et annet sted :) før jeg dro på Victor/Victoria-event. Jentene skulle kle seg som gutter og omvendt. Mye fine mannfolk i kjoler altså. *ler*

Dessuten lekte vi oss jo litt i den nye cafeen vår.

Lørdag: Jeg har begynt å småvanke litt på Sanctuary Rock. Der spilles det tung metall og det er mye rart.. alt fra lettkledde (dvs. nakne) folk til de som er nedlesset i dill og dall. Jeg havner nok ca midt i mellom et sted. Det ble litt cafe-bygging denne dagen også.

Søndag: Bygget mer kafe og rocket litt mer. Endte til slutt opp på Nancys (til en forandring) og hadde tidenes morsomte kveld/natt tror jeg. Det haglet visdomsord og SL krangla fryktelig. Musikken forsvant til tider, men man ga seg jo ikke? Det ble tidlig morgen før jeg bel ferdig.

Mandag: RL helligdag. Shoppet litt, bygget enda mer på kafeen (Jukebox er på plass), dansa enda litt og endte opp med å overtales til å se på sjørøverskip sammen med italiener (jeg resirkulerer.. miljøvennlig). Skipet skulle flyttes på, så vi slo oss ned ved et bål på stranda i stedet. Konklusjon: Italienere er rare.. eller annerledes. Og bra for selvtilliten *fnis*. Etterpå Køntrifest på Nancys.

Jeg har fått nye venner og slettet gamle. Blant annet dukket det opp en pønker som så litt snål ut. Jeg godkjente ham som venn under tvil og fant ut at han faktisk var ganske ok.. inntil videre. Etter at vår gode venn Maestro slettet seg og etterlot et stort, stumt hull, så har det vært stille på IM-fronten. Men nå har jeg tydeligvis funnet en tilsvarende.. men ikke helt det samme. Jeg setter ikke pris på å bli klisset med på IM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...