Gå til innhold

Wins pixeldagbok


Winona W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Makan.. lage dagbok og ikke skrive i den...

Jaja, aldri for sent.

Først bør man vel presentere seg?

Winona (eller Win for short) ble rezzet (dvs. født) i mai 2007. Og vi snakker om SeconD Life.. for de som ikke skjønte det. Der begynte jeg å vanke litt på øya til Edda Media og rote litt rundt. Mye tid gikk nok med til å finne freebies for å fikse på utseendet og kle seg anstendig.

En gang (og jeg husker ikke når) møtte jeg plutselig to norske tupper på Edda-øya og før jeg visste ordet av det hadde jeg skaffet meg en tomt i Woodhenville og var i gang med å lære meg å bygge. Dermed hadde SL-livet fått mening.

Etter mye byggteknisk prøving og feiling klarte man til slutt å få satt opp et hus, kjøpte nabotomt og bygge større... osv. Og en dag oppdaget jeg og Cata, som bodde borti gata (yey.. rim) at det var en ny sim med fiiine øyer. Dermed ble det hurtigflytting og Catonas Island var et faktum. Der bor vi ennå..

Jeg må nesten fortsette historien litt senere... men vi er i gang.

Weeeeee!!!

Edit: Leif er, som vanlig, hjertlig tilstede.

Endret av Winona W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelse....

Cata og Win bor altså på en øy på Prize Islands.

Vi trives vel egentlig ganske godt der, selv om det hender at det blir litt klabb og babb med både det ene og det andre. Internt på øya er det stort sett bare fred og harmoni.

Det meste av tiden går nok med til å skravle. Skravla går ustanselig og det er alt fra RL-utblåsninger til meningsløse ordleker (ordleker er lissom hobbyen vår). Det vris og vrenges på alt som er mulig å vri og vrenge på og vi holder på til hjernen er tom.

Mye av tiden er vi mer enn to. Vi dobler oss til stadighet og får vrengt enda flere ord. Og til sammen er vi nok relativt gode på shopping *rødme*. I tillegg har vi jo andre venner som hopper innom og gir oss litt input (eller frustrasjoner). De fleste forsvinner vel kanskje etter at vi har skravla høl i hodet på dem(?), mens andre overlever og er med i fanklubben vår.

Åsså liker jeg å danse :)

Nesten hver eneste kveld (eller natt) er jeg å finne på Nancys.. en irsk pubsak som inneholder masse amerikanere. Ikke det hippeste stedet i SL kanskje, men det blir litt åsnn "Cheers"-aktig. Når ingen andre er pålogget, så finner jeg noen jeg kjenner sånn delvis der. Blir det for mye sekkepiper, så skrur man av lyden og danser videre i blinde.

Som sagt liker Catonittene å shoppe. Jeg har byttet stil utallige ganger siden jeg startet opp, men har nå landet på Grunge/Punk/Søppelstilen og er Pirat flere ganger i uken. Jeg har alt jeg trenger for å være en pirat... inkl. papegøye, trebein og krok. Da drar jeg til Boojum og flakser litt. Det er en sim med masse mindre øyer som har skjulte skattekammmere og utrolig mange poseballer på strendene. Og et fint sjørøverskip og en sånn fektesak som jeg aldri har prøvd.. Stor stas.

Byggeskikken på Catonas Island har også forandret seg med tiden. Ganske lenge bodde vi på bakken begge to. Og vi bygget om hele tiden.. slik at det skulle matche. Etter at Cata hadde et ufrivillig avbrudd pga syk mac, så fikk jeg et innfall og flyttet opp i høyden. En skybox innredet i beste trash-stil. Og jeg trives der oppe sammen med kattene min, som heter "Just another cat" (ble lei av å finne på nye navn etter noen uhell...).

Det viktigste på øya er likevel bålet. Det har vært der hele tiden og er perfekt for dype samtaler.. eller ordvrenging.. eller annet tull og tøys. Alt annet rives og fikses... bålet består (og ja Cata, poolen også).

Nå har jeg vel kommet helt til nåtid og kan konsentrere meg om en dag om gangen kanskje??

Om noe er glemt (eller fortrengt) så må gjerne medcatonitter komme med innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag rydder jeg på øya. Har fjernet en hel masse palmer og greier, så nå er det på tide å få ting på plass igjen. Men jeg har ingen plan...

Vi har jobbet med en nabofeide som endelig ser ut til å løse seg på best mulige måte.. for oss, så egentlg er hodet tomt.

Vurderer å danse. Eller kjøpe palmer? Eller kanskje noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg har registrert byggevirksomhet og gleder meg littegrann til de merker at byggingen var forgjeves.

For øyeblikket hav jeg lagt meg på en øy i Boojum og slapper av på en stokk helt alene.

Danse litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klukk*

Hurpeøy tom for bygg.

Hurpevenninne står midt på tom øy og hurpe er ikke å se.

Hva skjedde? Trivdes de ikke i Halie???

Dance: Too much fun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurpe fortsatt fraværende. Dvs. hurpe fløy forbi tidligere.

Ikke hørt klynk fra vofs heller, til tross for tilstedeværelse i flere kanaler.

Kan skyldes sur-vofs, intetanende-vofs eller bare uinteressert-vofs. Uansett blir det vel litt bjeffing tenker jeg.

Vi har vært på snarsjåpping også.

Meg hadde lyst på tre men fant ut at det var et tre til å henge seg i. Ikke huske i. Derfor kjøpte jeg beanbag i stedet. Har fått putehaug på stranda og minibål.

I dag blir det ikke Sl for Win før i kveld.. en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nyheter på GothiCatz. Yey.

Masse nytt på Truth også og jeg har fått musefletter. Hår uten flex er ubra, men det funker. Og snart.. rydding i inventory.

Hurpeøy til salgs for mange penger (men så er den jo stor og sånt da). Men ikke så veldig pent brukt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. i går var jeg på impulsdate. Med en italiener.

Egentlig har jeg litt sånn dårlig erfaring med impulsdating (ja, sånne dater som egentlig ikke er dater, men som later som de er det) *klukk*.

Jeg ble rett og slett snakket i senk... og det er ikke ofte at noen klarer å målbinde meg altså. Man kom fra det hele med æren i behold selvsagt, selv om jeg våknet med sjørøver-bikinitopp, shorts og svarte engLevinger i dag tidlig *grem*.

Ellers var jeg på storhandel i går og har nå tre nye palmer, en huske og litt annet stæsj. Ble såå bra. Men nå må Cata komme hjem og hjelpe meg med inspirasjonen. Sitter bom fast og bålet må fikses på.

Endret av Winona W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

/me danser happydans helt alene på øy.

Winsome Winever Winderwoman

Weeeee

/me has lost her mind. Back in 5 minutes.

Kuckuck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama vil ingen ende ta.. Hurpe er hurpete og meg gir opp.

Men snart bortehurpe nå.

I helgen har jeg vært på galeien. Man har dansa på tysk gothklubb og på Nancys med brutter (samme etternavn)... helt til det var tidlig på morgenen.

Og det var som vanlig bare gøy. Man klarte to rebusting og the Wiefels klarte totalt 3. Dermed vant vi.. men fikk ikke premie..

(OK.. dette ble gresk... haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...