Loolaa Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Endelig har stoffet til kjolen min kommet! Nyyyyydelig gullstoff. Jeg har ventet og ventet MEN NÅ ER DET HER! JUHUUU! Jeg klarer ikke å la være å se på det. I går kveld gikk jeg rundt i huset med tiara og stoffet i håndet. Tra-la-laaaaa, så fint så fint! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 I går kveld gikk jeg rundt i huset med tiara og stoffet i håndet. Tra-la-laaaaa, så fint så fint! loolaa Hi hi hi det der kunne definitivt vært meg også !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Gleder meg til jeg begynner å kjøpe inn ting til utstyret mitt:D Da skal jeg springe rundt å leke prinsesse :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Gleder meg til jeg begynner å kjøpe inn ting til utstyret mitt:D Da skal jeg springe rundt å leke prinsesse :enig_animasjon: Ditto! Gledegledeglede meg til høsten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Grattis med nytt kjolestoff, tenker du blir kjempefin jeg!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mai 2003 :D loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Dette er jo en stund siden Loola, men får jeg spørre deg hvor du fikk tak i kjolestoffet ditt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 Dette er jo en stund siden Loola' date=' men får jeg spørre deg hvor du fikk tak i kjolestoffet ditt??[/quote'] Ja, det lurer jeg også på, har en skredder i familien som skal sy, men jeg må jo finne stoff...det er jo en del steder å velge mellom, men har ikke peiling på noen av de jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Så gøy! Kan tenke meg du var fin med tiara og kjolestoff :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 Tester du ut smiley'sene, Jea? *tester ut en ny en jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #13 Del Skrevet 15. februar 2004 Grattis :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. februar 2004 #14 Del Skrevet 15. februar 2004 popelka:: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. februar 2004 #15 Del Skrevet 15. februar 2004 Kan tenke meg det var moro! Gleder meg til den dagen kommer... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pretty in pink Skrevet 15. februar 2004 #16 Del Skrevet 15. februar 2004 Hehe.... gull er gøy. Syr du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 15. mars 2004 Oj, så plutselig at det var kommet inn spørsmål her... Nei, jeg syr ikke selv, jeg hadde en sydame. Og stoffet er bestilt fra en fabrikk i utlandet som sydamen har kontakt med. Det tok lang tid for dem å finne akkurat det jeg ville ha, de sendte opp en prøve jeg ikke likte, men den rette kom altså til slutt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 16. mars 2004 #18 Del Skrevet 16. mars 2004 Grattis, så spennende. Jeg venter spent på kjolen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå