Gjest Imsdal Skrevet 4. april 2008 #1 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilke klær eller kombinasjoner er det du ikke liker? Kan starte med meg selv da, dette kommer jeg aldri til å bli sett i: - Spisse sko - Store joggebukser (slike alle "fjortissene går med nå) - Pysjbukser ute blandt folk - Vise kløft, miniskjørt og singlet - Flere sterke farger samtidig (som rødt og oransj) - Mønster på både overdel og underdel - Lettkledd ute på vinteren (det ser jo bare dumt ut med miniskjørt i snøvær) - Conversesko - Stringen over buksa - For mye accessorarer - Uggs Lista kunne sikkert blitt mye lengre, men kommer ikke på mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astral Skrevet 4. april 2008 #2 Del Skrevet 4. april 2008 Du kommer aldri til å se meg i; - "gravidtopper" - spisse sko - uggs - jeans med smale bein og joggesko til.. - plastikk smykker og lignende - i bare beige, "døde farger" - tigths - hvite tennissokker utenpå buksa - pysj bukser - snekkerbukse tror jeg fikk med det mest grunnleggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma83 Skrevet 4. april 2008 #3 Del Skrevet 4. april 2008 - Conversesko Det er jo verdens kuleste sko jo...passer til alt Jeg kommer ikke til å gå i svarte spisse sko med donegeribukse til...aner ikke men den kombinasjonen er lite pen mener jeg! Og topper som går over navlen. Misliker også at det er så mange jenter der ute som ser ut som enten BikBok eller Gina Tricot. Synes man skal tørre å blande litt, og skille seg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2008 #4 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kommer aldri til å ha på meg en trang olabukse med gummistrikk surret rundt nederst på beinet! Hva er det med en slik mote egentlig?! Ellers blir det vel heller aldri *spisse sko *comboystøvler *magekorte topper *snekkerbukse *bukser eller gensere i "celulittstoff" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Del Skrevet 4. april 2008 Tydelig at jeg ikke er alene m synet på spisse sko(!) Dette ser du aldri meg i: Spisse sko Pels Typiske Bik Bok klær med UCLA og liknende, har en shorts med UCLA men den er faktisk kjøpt på "University of Califormia, Los Angeles" Slengbukser Latex Miniskjørt i kombinasjon med magekort topp Platåsko *Grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2008 #6 Del Skrevet 4. april 2008 Typiske Bik Bok klær med UCLA og liknende hehe, det har jeg også stussa på, å kjøpe klær med logo fra en skole man aldri har gått på ?! Ser sjelden noen som går med klær fra NTNU og liknende uten å ha gått der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Del Skrevet 4. april 2008 Spisse sko Sko/vesker med strutseskinn Topper med empireskjæring der sømmen er så høy at den ligge oppå puppene (sånne som var in sist høst). Dongerijakke Lakkbelter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 4. april 2008 #8 Del Skrevet 4. april 2008 hehe, det har jeg også stussa på, å kjøpe klær med logo fra en skole man aldri har gått på ?! Ser sjelden noen som går med klær fra NTNU og liknende uten å ha gått der Helt enig, samme som de som går med band t-skjorter de nesten aldri har hørt om eller er spesielt fan av! Kan også styre min begeistring for fjortisser med rosa palestinaskjerf, forøvring også alle andre som går med det uten mål og mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. april 2008 #9 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kommer aldri til å gå i: spisse sko pysjbukser in public De der enorme nattskjorte-lignende overdelene som er populære nå hotpants (hjemme går jo greit da, men ikke på byen liksom) skjerf med maritimt mønster, eller noe med maritimt mønster overhode Åja..må nevne en "frisyre" i samme slengen: Du kommer aldri til å se meg med alt håret floket til i en "ball" på hodet. Som om man har puttet hode inn i trommelen hvis noen skjønner.. Noe jeg aldri MER kommer til å gå i (har jo vært fjortis jeg og) magetopper platåsko nettingklær (!?!) Kommer sikker til å føye opp mer senere=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wildcat Skrevet 4. april 2008 #10 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har bitt i meg mange ganger ting jeg har sagt jeg aldri skal gå i, men så hender det plutselig at jeg gjør det likevel noen år senere.... Men enkelte ting er og blir kjepphester: - Topper/bukser/skjørt i det som noen lengre opp her ga den treffende beskrivelsen "cellulittstoff" - Oversized og slitt genser/t-skjorte "bare fordi det er så deilig å gå i altså"... - Bar mage - Hvite tennissokker - "Mammakjoler" som det er/har vært mye av det siste året - Topper med empireliv - Uggs - Palestinaskjerf - Tubetopper som klemmer puppene flate - Gensre av acryl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 4. april 2008 #11 Del Skrevet 4. april 2008 Hva er galt med spisse sko? Jeg har noen flott støvletter med spiss tupp, i kjempefint skinn! Skikkelig fine er de :smile: Trodde ikke jeg bomma Sååå med de... Ja vel... Det verste jeg ser ute blant alle våre norske moteløver, er: *Buffalo (JO - det finnes de som fortsatt går med de) *Tights uten kjole/skjørt over (altså BARE tights og genser) *Rutete sko *Sko med fargerike skosnører (morsomt? NOT) *Leggvarmere *Klær med popart mønster *Stort "løvehår" (hadde det selv i 8. klasse) *Pysjamasbukser (ute blant folk altså) *501, Levis ... Jaa, også mye mer som jeg ikke kommer på i farta :smil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 4. april 2008 #12 Del Skrevet 4. april 2008 - Gensre av acryl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #13 Del Skrevet 4. april 2008 Man skal være veldig forsiktig med å si aldri, men... - Dyremønster, spesielt leopard - Skinnvest - Boblejakke - Steinvaskede jeans - Lærbukser - Pels - Skaut på hode - Skulderputer - Bitteliten ryggsekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. april 2008 #14 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kommer aldri til å bli sett i: -Magetopper -Uggs -Miniskjørt -Skinnbukser (eller skinnvest for den saks skyld ) -Hatt (av alle slag) -Ekte pels -Bluser (som visstnok er på tur "inn" nå ) -Crocs (og andre typer "klumper") -Bikini (så lenge jeg ikke er i et annet land uttafor skandinavia) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 4. april 2008 #15 Del Skrevet 4. april 2008 Pels skal jeg aldri bruke! Spisse sko, særlig hvis de også har 10 cm lange supertynne stiletthæler! Bukser eller topper med påskrift som : "Bitch, Sexy, cutie" osv... Store joggebukser i offentlighet (dagen derpå er det greit å loffe rundt i hjemme) Topper som viser halve magen Neonfarger "fish-net" topper det var det jeg kunne komme på i farten hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 4. april 2008 #16 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har lært at en aldri si aldri, for av og til hender det likevel at en gjøre noe en har bedyret en aldri skulle gjøre. Det samme gjelder vel klær og sko......kommer det på moten er det mange som "aldri" skulle gå med det, som kommer til å bli sett i det likevel. Mine ikke-ting er: -Uggs -converse -leopardmønster -designvesker til flere tusen (prinsipp) -"gravid"-topp -allværsjakke eller sportsjakke i urbane strøk, de brukes kun på tur i skog og mark -acryl-gensere -klær som viser det jeg vil skjule -tights generelt, synes ikke det er fint under skjørt og kjoler -bumsete og store gensere -plastsmykker -diadem eller tiaragreier i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs Robinson Skrevet 4. april 2008 #17 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, kva er eigentleg så ille med spisse sko.. ? Kan nokon linke til eit bilete av slike? Ting eg neppe kjem til å vise meg i offentleg: -Pysjbukser -Joggebukser (med mindre eg skal på trening) -Sterke fargekombinasjonar -Snowjoggers -Kort skotskrutete miniskjørt med rynkete kant -"Babyrosa" klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. april 2008 #18 Del Skrevet 4. april 2008 min WHAT NOT TO WEAR liste er som følger! spisse eller firkanta sko alt som er gult! (eller pasteller..) snekkerbukse/-skjørt osv store baggy shortser minishorts (gjerne over strømpebukse) sokker nedi pensko/sandaler stormønstrete topper i mange farger korte topper Det var det jeg kom på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocktail Skrevet 4. april 2008 #19 Del Skrevet 4. april 2008 Lest gjennom det folk har skrevet, og må si jeg kom over et par ting jeg ikke kunne kommet på i farten selv, som for eksempel skinnvest! Haha! Platå sko Typisk bikk-bok klær som for eksempel UCLA Nettingtopp Tights som bukse Skinnvest Boblejakke Ekte pelskåpe Skulderputer Neonfarger Pasteller i en viss kombinasjon Klær med store abstrakte mønstre Kunne heller aldri før tenkt meg å gå ut i en typisk rutet pysjamasbukse som er blitt så populært nå, men… jeg tror kanskje jeg kunne gått med det nå, men ikke noe mer enn en svipptur ut. Liker ruter ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 4. april 2008 #20 Del Skrevet 4. april 2008 - Hvitt skinn - Skjerf - Bukser med veldig sleng - Sko jeg ikke liker, eg. spisse, platå, "skate", nedbrettede støvler, crocs med knallfarger... - Pels - Bik Bok- og andre typer "fjortis-klær" - Klær med masse mønster og sterke farger - Klær som ikke sjuler deler av kroppen jeg vil sjule. - Kjeledress (offentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå