Vilje Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 ......for mine vesker ligger slengt på gulvet ved siden av skohylla i entreen.....og jeg har MANGE vesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har også mange vesker (med trykk på mange..) Jeg henger de på diverse knagger, noen pakkes vekk (for så å få sin rennesanse en god stund senere), andre kastes (!). Hilsen veskomane Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 De fleste ligger i ei kurv i klesskapet(har trådkurvsystem, har satt av den dypeste kurva til vesker), de jeg bruker svært sjelden ligger i ei eske på bua. På hattehylla i entreen henger det ca 8-10 vesker på knaggene. Og så står det to stk på kjøkkenbenken akkurat nå. Ikke akkurat orden, men jeg vet iallfall hvem som er hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Mine ligger ett diskret sted under kjøkkenbenken (diskret på den måten at du virkelig må se deg rundt før du får øye på dem ..), i en uorganisert haug... Det er en helt elendig løsning, og det er bare latskap som er grunnen til det.... Men hvordan få et organisert system? Det har jo blitt en god del vesker med tiden.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 I ei skuff i klesskapet mitt. Sekker er på ei hylle i skapet. Også noen slengende rundt omkring her da. To på gulvet på soverommet, en i gangen og en i stua. Har en knaggrekke med 5 knagger i smijern som jeg ikke har fått på veggen enda. Den vil jeg ha på soverommet en plass til og henge f.eks vesker/belter og slike ting på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Har for kort tid siden kjøpt knagger spesielt for dette formålet, fungerer bra, slipper i alle fall å ha de strødd over hele leiligheten. De veskene som er mest populære for tiden henger der. Resten ligger i et skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. mai 2003 #7 Del Skrevet 8. mai 2003 På skulderen :D ! Jeg har faktisk ikke så mange vesker jeg. Har 3 små "pyntevesker" som ligger i en eske sammen med pensko. Så har jeg en schwær, slitt veske som passer fint når man skal ha med seg permer og sånt. Den henger i gangen sammen med jakkene. Den jeg bruker til daglig er en liten rutete sak med ødelagt glidelås på den ene lomma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 De fleste ligger i ei kurv i klesskapet(har trådkurvsystem, har satt av den dypeste kurva til vesker), Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 I følge min mann har jeg veskedilla,og kjøper stadig nye. De blir bare brukt noen få ganger,også havner de på gulvet i boden... :oops: Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 På en hylle i skapet i gangen. Prøver å ha en stoffpose til hver veske, slik at skinnet får puste. Skinnvesker skal aldri oppbevares i plast!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har kjøpt en knaggrekke som er bak døren på arbeidsrommet. der henger vesker, bager, sekker etc. De hang lenge på dørhåndtaket på samme rom (vi bruker aldri døren) men det ble veldig uoversiktlig tilslutt. På IKEA har de skikkelige knaggrekker med lange pinner som står skrått opp, da sklir ikke ting av. Jeg har noen riktige penvesker til spesielle antrekk, de ligger i silkepapir i kjoleposen der kjolen/antrekket og skoene ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 De som er lite brukt står på en hylle øverst i et skap i entrèen... to-tre henger på stumtjeneren, 2-3 ligger på kommoden som er det første jeg ser når jeg kommer inn døren, 1 på spisebordet i stua, og en på "baren" som er en forhøyning på enden av kjøkkenbenken som egentlig er i stua.... (åpen løsning). Orden i kaoset? Hmm... løper rundt hver morgen og leter etter den jeg vil ha iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. mai 2003 #14 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har den liggende på forskjellige plasser rundt om i leiligheta, avhengig av hvor jeg sist stte den fra meg. Legg emrke til "den". Jeg har egetnlig bare ei veske jeg. Har ei sånn der stor skuldervesek som det går permer i, hadde det en gang i tida i alle fall, men den har jeg ikke sett siden vi flytta, så den vet jeg ikke hvor den er. Men akkurat nå er veska mi... på stuegulvet trur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 10. mai 2003 #15 Del Skrevet 10. mai 2003 Mine vesker pleide å henge på en "kleshenger" som var helt rund og ypperlig til dette, tror den egentlig var til belter, inne i klesskapet. Men så ble hengeren for liten og alle veskene for tunge så nå har jeg de jeg bruker minst oppe på loftet i kartonger. De jeg bruker til daglig er fortsatt i klesskapet. ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #16 Del Skrevet 10. mai 2003 De veskene jeg ikke bruker ligger i skapet i gangen.Den veska jeg nå bruker ligger på kjøkkenbordet. Men har ikke så mange vesker da. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. mai 2003 #17 Del Skrevet 10. mai 2003 Henger veskene mine på kleshengere i skapet, noen henger på knaggen på soverommet og på gangen og noen ( de store) står på skaphylle og så har jeg noen i boden på loftet... :D Har maaaaaange vesker, så jeg må ha de litt her og der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 10. mai 2003 #18 Del Skrevet 10. mai 2003 hENGER DE PÅ EN KNAGG OG NÅR DET ER FOR MANGE HAVNER DE HOS FRETEX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 10. mai 2003 #19 Del Skrevet 10. mai 2003 Har bare en veske jeg... og den ligger innerst og nederst i klesskapet og er bare fremme hver gang jeg reiser... ca to ganger i året mao. ser ikke hvorfor man skal drasse på mer enn hva det er behagelig å putte i lomma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. mai 2003 #20 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg er veskoman og har problemer med å gå forbi en veskeforretning. Dessuten har jeg trøbbel med å kaste gamle saker! De minste ligger inne i de større, som tilslutt ligger i en stor bag som står på øverste hylle i kles-skapet. (Puh! - bør nok rydde opp!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå