Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. april 2008 #1 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg trenger å se på noen nye tv-serier og lurer på om noen har noe innspill? Tidligere har jeg likt serier som: Lost, Prison Break, Desperate Housewives, One three hill, The O.C, Big Shots, Grey's Anatomy, realityshows som Laguna Beach og The Hills. Veldig jentete i smaken altså Tar imot tips med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 2. april 2008 #2 Del Skrevet 2. april 2008 Weeds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. april 2008 #3 Del Skrevet 2. april 2008 One tree hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. april 2008 #4 Del Skrevet 2. april 2008 One tree hill Sorry, så nå at det sto, slutte å lese så fort mens jeg ser på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente_trådsstarter Skrevet 2. april 2008 #5 Del Skrevet 2. april 2008 Takk takk, men jeg har sett begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. april 2008 #6 Del Skrevet 2. april 2008 Gilmore girls da. Du har sikkert sett det også men, sto ikke på lista di. Eller L Word, har ikke sett selv men den er vel litt jentete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente_trådsstarter Skrevet 2. april 2008 #7 Del Skrevet 2. april 2008 Oi oi oi, jeg tror jeg ser mye tv-serier, for jeg har sett de også Var bare ikke så lett å tenke gjennom alle seriene jeg har sett på sparket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. april 2008 #8 Del Skrevet 2. april 2008 House da? er ikke så veldig jentete, men jeg digger det fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. april 2008 #9 Del Skrevet 3. april 2008 Hva med Lipstick Jungle? Sesong 1 inneholdt riktignok bare 7 episoder, men jeg likte i allefall de som var. I tillegg hva med Gossip Girl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Del Skrevet 3. april 2008 Er nok ikke for alle berter, men har du gitt Veronica Mars et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spadamen Skrevet 3. april 2008 #11 Del Skrevet 3. april 2008 Heroes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. april 2008 #12 Del Skrevet 3. april 2008 House M.D., Gilmore Girls, Life, Ballykissangel og 2000 Acres of Sky for eksempel? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #13 Del Skrevet 3. april 2008 Veronica Mars og Dirty, Sexy Money kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mesajenta Skrevet 11. april 2008 #14 Del Skrevet 11. april 2008 Hva med Gossip Girl? Info her Dette er en typisk "jente" serie med drama og komedie Anbefales ettersom du liker serier som One Tree Hill osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 12. april 2008 #15 Del Skrevet 12. april 2008 Entourage - humor Scrubs - humor dexter - krim/spenning/svart humor 30 rock - humor nip/tuck - drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. april 2008 #16 Del Skrevet 13. april 2008 Nynne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. april 2008 #17 Del Skrevet 13. april 2008 McLeod's daughters - australsk kritikerrost drama, absolutt en jenteserie! Veronica Mars - amerikansk high school drama med en tvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #18 Del Skrevet 13. april 2008 Hva med Dexter? Handler om en som jobber som blodanalyst for ploitiet i Miami, men som også er en seriemorder og dreper alle som "fortjener" det i følge han. Kjmpebra serie. Jeg ble hektet etter episode 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. april 2008 #19 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du vil ha noe i retning drama/action/krim vil jeg anbefale The Wire, en fantastisk HBO-serie (nesten alt de tar i blir til gull) som følger spanerne i Baltimorepolitiets kamp mot lokale narkobaroner. I tillegg spinner det inn en del bihistorier fra sesong til sesong. Godt skuespill og et fint karaktergalleri. Litt tung å fordøye de første episodene, men etterhvert som man blir kjent med serien er den knakende god. Selv skal jeg kaste meg over The Shield i dag, også samme genren, om en etterforskningsenhet i LAPD som gjør hva som helst for å seire over urett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 13. april 2008 #20 Del Skrevet 13. april 2008 Cashmere mafia, dirt, L-word, medium, jericho og supernatural. Hvertfall serier som jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå