Kevin Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 ....Nei, jeg blir ikke frelst, men etter å lest denne artikkelen vet jeg hvem som skal få neste gang jeg er på besøk.... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=266592 Det forklarer så mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Takk mamma !!!! M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 *gulp* Får rene prestasjonsangsten jeg nå - som mamma :-? Tenke seg til, jeg være ansvarlig for mine barns fremtidige sexliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 .. og jeg som trodde at det å ta med mamma inn på soverommet virket som en hemsko.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Ah.. det er altså mammas skyld alt sammen!! "og ved å vise dem hvordan voksne forhold bør være, ved å vise at hun kommer godt overens med pappa," ... er skilsmissebarn jeg da, og mamma har ikke funnet seg ny mann før jeg nå nærmer meg 30.... ærre rart jeg er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. mai 2003 Stakkars sønnen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Faen ta deg mamma ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg er så glad i mamma'n min!!!! Men er ikke dette et klassisk eksempel på en ond sirkel? For hvis du har dårlig sex på grunn av mamma'n din så får vel barna dine dårlig sex på grunn av deg osv sov... Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Ville i grunn ikke vite hva som skjedde på soverommet til foreldrene mine........ Neste gang jeg gjør noe(...hva skal jeg si!?..)ikke fullt så konservativt i senga, kommer bildet av mammas aktiviteter til å forfølge meg!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 Ingen regel uten unntak! Mine foreldre hadde sex tre ganger noe som resulterte i meg og mine to søsken: Misjonærstilling med tidlig sædavgang alle tre gangene og lyset var selvfølgelig av - helt ulikt når jeg har sex og takk og pris for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Neeeeei,det er ikke mulig!! Så nå skal mamma ha skylden for dette å !!Phu..jeg har alltid sagt at jeg har verdens beste mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mai 2003 #13 Del Skrevet 10. mai 2003 Huff mamma da ...nå vet jeg hvem som har skylden! :x :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 10. mai 2003 #14 Del Skrevet 10. mai 2003 Da vil jeg bare benytte anledningen til å takke min kjærlige mor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #15 Del Skrevet 10. mai 2003 Har vel ikke noe å takk mamma for jeg da, uheldigvis.... :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå