Gå til innhold

NÅ går et lys opp for meg....

Kevin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*gulp* Får rene prestasjonsangsten jeg nå - som mamma :-?

Tenke seg til, jeg være ansvarlig for mine barns fremtidige sexliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og jeg som trodde at det å ta med mamma inn på soverommet virket som en hemsko.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. det er altså mammas skyld alt sammen!!

"og ved å vise dem hvordan voksne forhold bør være, ved å vise at hun kommer godt overens med pappa,"

... er skilsmissebarn jeg da, og mamma har ikke funnet seg ny mann før jeg nå nærmer meg 30.... ærre rart jeg er singel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad i mamma'n min!!!! :sjarmor:

Men er ikke dette et klassisk eksempel på en ond sirkel? For hvis du har dårlig sex på grunn av mamma'n din så får vel barna dine dårlig sex på grunn av deg osv sov... :hoho:

Suzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Ville i grunn ikke vite hva som skjedde på soverommet til foreldrene mine........

Neste gang jeg gjør noe(...hva skal jeg si!?..)ikke fullt så konservativt i senga, kommer bildet av mammas aktiviteter til å forfølge meg!!

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regel uten unntak!

Mine foreldre hadde sex tre ganger noe som resulterte i meg og mine to søsken: Misjonærstilling med tidlig sædavgang alle tre gangene og lyset var selvfølgelig av - helt ulikt når jeg har sex og takk og pris for det!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Neeeeei,det er ikke mulig!! Så nå skal mamma ha skylden for dette å !!Phu..jeg har alltid sagt at jeg har verdens beste mamma!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...