Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #21 Skrevet 10. april 2008 Tror nok legen vet hva hun driver med Godt mulig det, men om p-piller ikke har vært nevnt som en mulig årsak så har det vært en god del slurv fra legens side her.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #22 Skrevet 10. april 2008 Godt mulig det, men om p-piller ikke har vært nevnt som en mulig årsak så har det vært en god del slurv fra legens side her. Kan ikke være at du ikke har fått med om hun har sagt det da?Tenkte i.o.m at du ikke var sikker på diagnosen.. Må være veldig kjipt å ikke være fornøyd med legen..leit at hun slurver sånn...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #23 Skrevet 10. april 2008 Jeg er ikke ts Men har faktisk hatt et liknende problem relatert til p-piller, uten at det ble nevnt. Fikk mine mistanker bekreftet etter litt googling og finlesing av felleskatalogen. Lege fikk jeg desverre ikke bytet før 2 år etter, men det gikk nå forsåvidt bra (klarte å holde meg frisk til jeg fikk byttet )
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #24 Skrevet 10. april 2008 Jeg er ikke ts Men har faktisk hatt et liknende problem relatert til p-piller, uten at det ble nevnt. Fikk mine mistanker bekreftet etter litt googling og finlesing av felleskatalogen. Lege fikk jeg desverre ikke bytet før 2 år etter, men det gikk nå forsåvidt bra (klarte å holde meg frisk til jeg fikk byttet ) Hehe. Ja det tror jeg nok.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #25 Skrevet 10. april 2008 Kan ikke være at du ikke har fått med om hun har sagt det da?Tenkte i.o.m at du ikke var sikker på diagnosen.. Må være veldig kjipt å ikke være fornøyd med legen..leit at hun slurver sånn... Hun nevte ingenting når det gjaldt p-piller. Sa bare det jeg allerede har skrevet og ikkeno mer enn det. Men nå har jeg fått ny lege. Har ikke vært hos henne enda, men kan jo ta det opp igjen med hu for å høre om hu kanskje vet litt mer og kan gi råd:)
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #26 Skrevet 10. april 2008 Hun nevte ingenting når det gjaldt p-piller. Sa bare det jeg allerede har skrevet og ikkeno mer enn det. Men nå har jeg fått ny lege. Har ikke vært hos henne enda, men kan jo ta det opp igjen med hu for å høre om hu kanskje vet litt mer og kan gi råd:) :)Skjønner. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå