trulta_ Skrevet 9. april 2008 #21 Del Skrevet 9. april 2008 CSI? Knall serie, min favoritt er CSI NY. Ellers var det andre jeg hadde tenkt å nevne allerede nevnt. House og Nynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mesajenta Skrevet 11. april 2008 #22 Del Skrevet 11. april 2008 Du har sikkert hørt om disse, men jeg skriver litt uansett: Om du er glad i typiske dramaserier må du virkelig se Desperate Housewives Her har man jo alt: drama, komedie, litt "lett" action. Utrolig underholdende samtidig som man bare må like disse snodige, men samtidig ordinære damene! Grey's Anatomy er også en serie jeg ville anbefalt! Her også har man en blanding av drama og komedie. Her både ler og gråter man Anbefales på det sterkeste! Man MÅ bare se videre! J Prison Break er en spenningsserie om du liker den sjangeren. Denne har du sikket hørt mye om siden den er så populær? Her er det action, hete menn og mye annet! Andre komediske forslag: - Kongen av Queens - Two and a half men Disse seriene er populære og lette å få kjøpt i både butikk og på nettet og er heller ikke dyre! Håper du koser deg med en eller flere nye serier som folk har foreslått. Jeg slenger meg ofte i sofaen under teppet på kveldene etter trening og storkoser meg med disse seriene! Lykke til og si ifra om du vil vite mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #23 Del Skrevet 11. april 2008 Sniker meg innpå tråden. Vedr. "the wire": Lurer på om det er en fordel å ha sett serie 1 og 2 før en ser serie 3... Syns det er et stort persongalleri og vanskelig å få oversikt/ forstå. Er det fordi jeg ikker har sett de foregående episodene, eller er serien "sånn"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #24 Del Skrevet 12. april 2008 Sniker meg innpå tråden. Vedr. "the wire": Lurer på om det er en fordel å ha sett serie 1 og 2 før en ser serie 3... Syns det er et stort persongalleri og vanskelig å få oversikt/ forstå. Er det fordi jeg ikker har sett de foregående episodene, eller er serien "sånn"? Jeg har bare sett litt på the Wire via samboeren min, men jeg tror det er en fordel angående persongalleriet å ha sett de første sesongene først, selv om temaet er forskjellig fra sesong til sesong. Det virker som det er en nokså episk serie og mange karakterer som man følger over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #25 Del Skrevet 12. april 2008 The Sopranos er kjempebra! Andre bra serier: Lost, Frustrerte fruer, Grey´s Anatomy, House. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 12. april 2008 #26 Del Skrevet 12. april 2008 Sniker meg innpå tråden. Vedr. "the wire": Lurer på om det er en fordel å ha sett serie 1 og 2 før en ser serie 3... Syns det er et stort persongalleri og vanskelig å få oversikt/ forstå. Er det fordi jeg ikker har sett de foregående episodene, eller er serien "sånn"? Ja, jeg tror det er en forutsetning... The Wire gir ikke handlingen med t-skje, og det er det som gjør den så vanvittig bra! Jeg liker også 24, sett i et par episoder av gangen, og Sopranos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #27 Del Skrevet 13. april 2008 COLOMBO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 27. juli 2008 #28 Del Skrevet 27. juli 2008 Denne er fantastisk!!! Ellers vil jeg anbefale House, Bones, Charmed (så boksen var billig på cdon og har litt lyst på den selv) og selvsagt Futurama hvis du liker tegnet humor. Hva går Charmed ut på? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juli 2008 #29 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Vil også anbefale Spooks. Svært intelligent britisk spiondrama - veldig spennende. Litt krimaktig, men veldig spennende. Og det er veldig morsomt å se et drama som tør å ta en annen vinkling enn typiske amerikanske tv-serier. F. eks hvordan britene ser på terror i forhold til amerikanerne er veldig interessant i grunn - og ikke minst fascinerende. Dessuten liker jeg serier som får en til å tenke. Mvh Yvonne Endret 27. juli 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 27. juli 2008 #30 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 28. juli 2008 #31 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvor skal jeg begynne...? Jeg og mannen har blitt helt hekta på serier på DVD, nå er det slutt på film, går kun i serier. Her er noen: Nip/Tuck Greys Anatomy Six Feet Under Sopranos Elsker disse fire, de to siste er også utgitt komplett, så slipper du å gå tom Taken Steven Spielberg har laget denne, det er bare en sesong. Sitert fra coveret så handler den om utenomjordisk bortføring opplevd av tre familier gjennom fire generasjoner fra Roswell-episoden. Med nydelige lille Dakota Fanning. Anbefales! The Shield Om en korrupt politimann. Usikker på om dette er en serie for "jenter flest", men jeg ser den sammen med sambo og synes den er ganske bra. Frustrerte Fruer Heroes Prison Break Anbefaler å bestille på nett, f.eks fra Amazon. Vi har også bestilt endel fra Play.com, har funnet de fleste av disse seriene der til godt under tollgrensa på 200 kr, de leverer også til Norge fraktfritt og raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå