Gå til innhold

Barndomshjem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bodd såpass mange hus/leiligheter både som barn og voksen at hus ikke er noe jeg knytter følelser til. Faren min bor fortsatt i huset jeg bodde de siste årene før jeg flyttet hjemmefra, men rommet mitt sluttet å være mitt i det øyeblikket jeg dro på folkehøgskole.

Barndomsbyen min, derimot -den er fortsatt hjemme selv om jeg har bodd andre steder de siste årene...

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

Jeg har et veldig nært forhold til mitt barndomshjem, eller ettersom jeg er oppvokst på gard så er det vel den jeg har et nært forhold til. Har vært i familien en stund og jeg kjenner hver krik og krok både ute og inn. Har fremdeles mitt eget rom og masse ting der selv om det er snart ti år siden jeg bodde der fast (men pga studier, opphold i utlandet ol så har det vært base for meg allikevel). Men nå da jeg snart får mitt eget sted må jeg vel rydde litt i alt jeg har der hjemme (har vært brukt en del som lagringsplass ja).

Skrevet

Jeg kjenner gjerne et lite blaff av nostalgi når jeg kjører forbi en sjelden gang, men ikke noe mer enn det.

Jeg er mer knyttet til selve stedet, og ønsker å flytte tilbake dit en dag om jeg får med mannen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...