Gjest nettbruker Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Her har det kommet et bra forum for dyre-eiere www.mittdyr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Det var på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Ok, dette var da ikke imponerende. Da er dyrenett.no mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micra Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Syns du? Har vært på dyrenett i over et år jeg. Ikke kjempe brukervennlig eller stor tilbakemelding der. For oss som pleier å være her inne i forhold. Om du leser der inne, ser du at det har registrert seg over 20 stk på www.mittdyr.com/ bare noen dager. Tror det blir bra der, jeg. Jeg har registrert meg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Likte ikke fargene der inne ..de her på kg er mye mer behagelige. *blunke litt for å se klart igjen*.. men det er spennende med et nytt forum da ...får følge med litt der og se om dette er et sted hvor jeg ønsker å registrere meg. :D man burde vel spredd det glade budskap på nettet så flere blir klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micra Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Syns fargene er fine jeg. Men smaken er som baken De fleste forum er jo som KG. Moro med noe nytt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Har registrert meg jeg og! Var tidligere på pusekatt.org før det døde ut... Likte ikke fargene jeg heller... Sitter i kontorlandskap på jobben og de fargene skriker liksom "Jeg surfer i arbeidstiden!". Blir helt tullete i øynene av det også. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest menna Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 Syns ikke fargene er noe tema jeg. Ser de som beroligene. Men smaken er som baken. Jeg syns alt for mange forum har disse farge tonene som KG. Gøy med nye ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. mai 2003 #9 Del Skrevet 9. mai 2003 Flott! Registrerte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå