Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Ok,vet at mange mener at mobilen er privat, samenlignes med dagbok osv, bla,bla. Har vært samboer i over 11 år med 3 barn, og mener selv at man skal spille med åpne kort,ærlighet. Gjør meg ingen ting om hun sjekker/spør hvem jeg fikk mld fra, da jeg ikke har noe å skjule for henne. De som blir forbannet over nettopp dette, har som oftest ting de ikke vil at partneren skal vite (føler jeg da)...den er min, den er privat, ligg unna- du har ingen ting med mobilen min å gjøre - tror jeg kan fucke opp mangt et forhold, siden det fører til spekulasjoner og sjalusi. Det har idag blitt så enkelt å sende en flørte/venne mld til gud og en hver man. Samboeren min er en attraktiv jente, ifjor sommer sluttet hun mer eller mindre å vise interesse for meg, var avvisende, ville ikke ha sex - 2 mnd tørke, dro veldig ofte til en vennine både uke besøk og helger 10 mil unna. Fikk en følelse da at hun hadde noe på gang, at det var en annen, noe hun benektet. Sa hun slet med seg selv, trengte tid til å tenke. Sjalusien vokste proposjonalt med de flere besøkene til byen. Sjekket etterhvert mobilen hennes og oppdaget masse navn på gutter som jeg aldri hadde hørt om, samtidig som alle logger var slettet, hun var nøye med å ta med seg mobilen selv en tur på do,slå den av på natta og nektet meg å se på den.Hadde det på dette tidspunktet helt for jævlig følelses messig,men hun sto og lo til meg og sa at jeg hadde ingen ting med mobilen hennes å gjøre. Åpenhet og ærlighet i et forhold hadde ingen ting med mob. å gjøre, den er PRIVAT. Ok, endte opp med at hun ville ha "pause" og flyttet ut, men flyttet hjem igjen samme natten, fordi hun fant ut at hun elsket meg. Men usikkerheten hadde fått fotfeste i meg etter dette.Mld fikk hun jo fremdelses. Det er jo bare vitse mld, ikke noe farlig sier hun, det er deg jeg elsker. Personlig synes ikke jeg det er normalt å få mld daglig fra folk men knappt kjenner, har truffet 1 gang o.l . spesiellt ikke disse kozelige venne mld. Jeg sender mld til mine kompiser og ikke til kvinnfolk jeg knappt kjenner, mulig jeg tar feil eller.... Over nyttår sovnet hun på sofaen, fikk henne i seng men fikk ikke sove selv.Sto opp og sjekket mob hennes som lå i morgenkåpen på badet. Hun hadde da glemt å slette: Kom til å tenke sånn på deg. Savner deg ",) under sendte elementer til en "Jørgen" som jeg ikke vet hvem er. Isteden for å konfrontere henne direkte med dette, gjorde jeg et skikkelig sjalu triks, og kjøpte meg et uregisteret kontant kort, sendte mld til henne: Hei, har fått nytt nr, savner deg oxo! Jørgen... (mulig jeg er psykopat, he, he men følte at hun aldri kom til å tilstå/forklare, så jeg tenkte jeg skulle fiske litt for å få klarhet i hva dette savnet gjaldt) Og, joda det ble noen mld frem og tilbake hvor hun mimret om sommeren med et smil, gud hvor herlig vi hadde det, og at hun sleit noe helt for jævlig i forholdet... Når jeg da ikke klarte å holde meg lengre og konfronterte henne med dette, flirte hun meg rett opp i fjeset og sa at hun viste at det var jeg som skrev mldéne. Ikke noe smart å skrive det det du har gjort, hvis du viste at det var meg sa jeg og har aldri trodd på at hun viste at det var nettopp meg. Forklaringen på savner deg mld, var at han var bare en venn som var blitt så betatt av henne i fjor sommer, ikke noe mer, ikke noe som hadde skjedd, bare spist ute sammen og trefftes noen ganger hos felles vennine/fest, et kyss bla.bla.. Her om dagen kom jeg hjem fra en kompis, så hun var litt "rar" da jeg kom inn. Hun sto med hustelefonen, med mobilen i hånden. Spurte hvem hun hadde pratet med, og fikk da fortalt at hun hadde pratet med en vennine som var til en eldre mann som har samboer. Ok, sa jeg skal trykke på repeter knappen for å se. Å, nei det måtte jeg ikke, fordi det var hans mobil og ingen måtte vite at hun var der. Pussig at du hadde ringt opp henne på hans mobil ? Lyste løgn på lang vei, atter en gang fliring om hvor tåpelig jeg var, bla,bla. Etter mye om og men kom det frem at hun hadde pratet med.....Jørgen. Unnskyldning:Hun hadde slettet nr hans, fått mld og hadde ringt opp for å sjekke hvem det var. Ikke noe farlig, bare en venn, det er ingenting å være redd for...... Idag morges, hun sover piper inn mld i veska hennes. Sjekker telefonen, fra Ingvild - tom mld, en halvtime etter nytt pip, fra Ingvild - Hei. Hm, tenker jeg, sender inn nr til 1985, joda nr er registerert på et manne navn, men faktisk ikke Jørgen. Spør henne om hun har begynt å skjule mannevennene sine med kvinne navn nå ? Joda, hun husker ikke hvor mange slike fiktive navn hun har lagt inn, og det hadde hun gjort fordi jeg reagerer på at hun får mld fra alle disse mennene.....Gjesp ! Mener jeg har en JÆVLIG god grunn til å reagere,det sliter noe sinnsykt på meg og fucker opp hele forholdet, klarer ikke å finne tillit og ro. Nytter ikke når man føler seg lurt bak ryggen, og samme med at andre ikke kan vise respekt for par som er sammen, har sagt til henne at ok, hun kan kanskje ikke noe for at andre sender til henne, men hvis hun ikke svarer tilbake går det nok ikke lang tid før de slutter å sende til henne,må vel forstå et hint, men hun klarer tydeligvis ikke å la vær å svare. Sms er noe dritt !!! Takker for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Kom deg ut av forholdet! Hun har garantert gjort deg til narr hele tiden og det på en uærlig og selvisk måte. Du gir henne kanskje den tryggheten hun vil ha av en mann, men lidenskapen har kanskje kommet bort på veien, noe hun har fått ved å være utro mot deg. Kanskje vil hun ha deg, men dette virker svært notorisk og du kan aldri stole på henne noe mer. Hun fortjener ikke deg. Du virker sympatisk og fortrolig med dine følelser her inne i kvinneguiden- dei beskrivelse av hennes smn-meritter gir meg inntrykk av at hun ikke verdsetter deg og er kynisk overfor deg. Kom deg ut av forholdet! Enkelt, men brutalt, men dog nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Det er tre barn med i bildet her.... Dere har vært sammen i 11 år, det er lang tid og dere kan være i en dyp bølgedal hvor det kanskje må proffesjonell hjelp til for å komme seg opp. Du skylder deg selv og barna dine et forsøk på klarhet i forhold til hva som skjer, hva hun vil, og ikke minst hva DU vil, og planer framover. Ta kontakt med familiverns kontoret, det er verdt å prøve en runde der før du tar drastiske avgjørelser. Det er kanskje lett å la seg smigre av oppmerksomhet fra andre hvis dere sliter. Jeg sier ikke at det er riktig, og det er selvsagt veldig vont for den som føler seg sveket. Håper dere finner ut av det og får snakket ut om det som kanskje ligger unner alt dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Slik du beskriver situasjonen er det ikke "uskyldig moro" hun driver med synes jeg. Og at hun ler av deg når du konfronterer henne er ganske fjortiss-aktig da, hun bør kunne være voksen nok til å gi deg en forklaring. Tydelig at hun er fornøyd med situasjonen der hun får i pose og sekk.. Tror du må sette hardt mot hardt her. Si at du ikke stoler på henne lenger og ikke vet om du klarer å fortsette forholdet. Hvis hun er interessert i å fortsette må hun begynne å komme deg i møte og gi deg svar på det du lurer på. Det kan jo hende at hun rett og slett har vært ute på livet og hatt det litt gøy uten at noenting har skjedd, men da bør hun ha en veldig god forklaring på hvorfor hun får/sender så mye SMS til folk hun "knapt kjenner". Selv om det er barn med i bildet så skal du ikke fortsette i et slikt forhold for enhver pris. Barn merker fort når stemningen i heimen ikke er god, spesielt når de blir litt eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Mener jeg har en JÆVLIG god grunn til å reagere Absolutt. Et forhold som kun er basert på løgner og hemmelighets-kremmeri, har ikke mulighet til å overleve. Om hun nå skulle bestemme seg for å satse på deg, og slette alle tlf til andre menn, spørs det om du noen gang vil klare å slappe av og stole på henne igjen. Mistanken og uroen har fått feste ideg, og vil nok ikke slippe taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Dette er jo bare tøv! Hun respekterer deg ikke. Å le av en mann som er bekymret fordi det hagler inn med meldinger fra andre menn? Før hun blir voksen og viser respekt for deg, får hun være uten deg! Jeg synes du har vært veldig tålmodig og mener du utmerket godt kan sette hardt mot hardt. Si at det får bli slutt med meldinger eller dere. Vil hun ikke gi opp meldingene og mennene så har hun tatt et valg. Ja, mobilen er privat - men et forhold er viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 8. mai 2003 #7 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei kveldsvisitten. Dette handler ikke om mobil og sms, gjør det vel? Dette handler om svik og manglende forståelse fra hennes side. Sms via mobil har bare gjort det enklere for henne å drive på, og lettere for deg å oppdage det. Hun lurer deg trill rundt. En ting til; Om mobilen er en privatsak eller ikke, er ikke opp til deg å bestemme. Det den andre parten definerer som privat, og ikke har lyst til å dele med deg, har du ingen rett til å snoke i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Dette lukter ugler i mosen. :o Dessuten - skjønner ikke hvordan alle kan sammenligne sammenligne en mobil og en dagbok? Private saker javel, men en dagbok kan da ingen sende melding til hvis dere skjønner? En mobil er et kommunikasjonmiddel, og med en gang man på død og liv skal holde det hemmelig hvem man kommuniserer med, hadde hvertfall jeg blitt mistenksom... Og dette at hun latterligjør deg når du konfronterer henne, sletter alle logger, lagrer guttenavn under andre navn osv - det er ikke bra, hun skjuler definitivt noe! Uansett hva hun har gjort - om hun er utro eller bare "leker" - hun skaper utrygghet og mistro i i forholdet deres, og det fortjener ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 En mobil er et kommunikasjonmiddel, og med en gang man på død og liv skal holde det hemmelig hvem man kommuniserer med, hadde hvertfall jeg blitt mistenksom... Hvorfor det? Jeg hadde blitt jævlig forbanna hvis Retzemannen hadde sniklest meldingene på mobilen min. Ikke bare p.g.a. mitt behov for å ha nisjer som bare er mine, men også av hensyn til dem som har sendt meg meldinger. Sender jeg en sms til en venn/venninne, så forventer jeg at den ikke blir lest av vedkommendes partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei, og takker for svar så langt..... Vanskelig greier dette her. Er jo tross alt veeeldig glad i henne, vi har jo byggd et hjem med alt det innebærer i løpet av disse årene og har tre barn sammen som sagt. Det eneste som skaper uro i forholdet, er akkurat dette med mobilen.Har jo også konfrontert henne en del ganger nå,og sagt hvor usikker jeg etterhvert er blitt - at jeg klarer ikke å stole på det hun sier lengre etter å ha funnet ut av løgnene.Hun er også en person som jeg (før)aldri kunne trodd skulle være utro, drive med løgner. Sammtidig føler jeg at alle disse som sender mld til henne oppfatter meg som en uviten og naiv tosk,siden de sender disse mld. Har sagt til henne at for enhver handling man gjør, selv om man føler at det er ok, hvorden ville jeg reagert hvis partneren min gjore det samme. I påsken sa jeg at jeg skulle begynne å send mld med andre kvinner, noe som gjorde henne veldig mistenksom, skulle se hvem jeg fikk mld fra osv. Når jeg da nektet henne og sa at mobilen var privat og at det måtte være likt for begge, var hysteriet ikke så langt ifra.Gjorde ikke dette, da jeg aldri kunne fått til å gjort noe slikt, føler at d blir helt feil/teit å sende mld til andre kvinner man knapt kjenner når man er i et forhold, men hun fikk kjenne litt på følelsene man kan få av dette. Joda, da forstod hun et øyeblikk hvordan det var, men da hun fikk roen og forståelsen igjen for at jeg ikke sende mld alikevell, var dette tydeligvis glemt igjen ganske raskt. Hun mener også at det er en vesentlig forskjell på hvem som sender mld først. Jeg mener nu at om hun får en mld,og svarer på den, så er det jo opprettet en kontakt/respons og det har lett for å fortsette, spiller da ingen rolle hvem som sendte den første,like galt å svare. Men nei, det ville vært greit hvis en jente sende til meg først, da kunne jeg sende, men ikke at jeg sende til en jente først, for da er det jeg som oppsøker/tar kontakt. Vet ikke, klarer ikke å se den store forskjellen.....synes det er like ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 Høres ikke ut som om hun kommer til å forstå eller forandre seg uansett hva du sier. Hva med å ta henne med til en familierådgiver, kanskje det hjelper at hun får høre fra andre at det hun holder på med ikke er akseptabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg vet at det er veldig enkelt for meg å si dette - men jeg sier det likevel: Jeg hadde ALDRI godtatt å bli behandlet som det du blir av denne dama! Makan til oppførsel er det lenge siden jeg har hørt om. Jeg regner med at det er følelser med i bildet her, men hvor langt er du villig til å la deg tråkke på før du får nok? Jeg syns du skriver fine innlegg, og det er helt naturlig at du reagerer på dette - og selvom jeg er i mot snoking i andres saker, bl.a mobiltelefon, så syns jeg du har gjort det rette. At denne dama ikke tar deg seriøst og åpenbart er på flørter'n med andre mannfolk syns jeg må være grunn god nok til at du kommer deg vekk fra henne! Jeg ser det er barn med i bildet, men det er da ikke meningen at du skal bli behandla som en tufs og la deg manipulere av dette mennesket bare for at dere har barn sammen? Jeg håper du kommer deg vekk så fort som mulig! Det er flust av damer der ute som vil sette pris på en fyr som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg er veldig enig med Kverula. Det er klart at brev/sms etc. er private - men når du blir lurt og løyet for -gang på gang - er det klart du blir skeptisk. Et forhold baserer seg i veldig stor grad på tillit - og er den borte - forsvinner mye annet også. Har selv vært i situasjon hvor "uskyldig SMS flørt" - ikke bare var det - men det tok det utrolig lang tid før jeg fant ut. Den tiden - hvor jeg og min tillitt ble tråkket så til de grader på vil jeg aldri ha tilbake. Og jeg er i dag glad for at jeg er "ferdig" med min x - så ferdig man kan bli når man har barn sammen. Du må vurdere hva du er villig til å "finne deg i". Hvor lenge vil du la deg tråkke på.. For du kommer til et punkt da du må ta et valg for å ikke miste deg selv. Det er klart at det er tøft - og vanskelig og selvfølgelig kompliserer det at dere har barn det veldig, men de trenger også en far som har det godt med seg selv. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annonym.. Skrevet 8. mai 2003 #14 Del Skrevet 8. mai 2003 Sitter nå å leser disse innleggene som samboeren min skriver,selfølgeli skjønner jeg frustrasjonen hans,men vit nå det finnes to sider av saken!synes det er trasig alt som vendes å vries til å se heit feil ut,men enig i at sms er noe dritt egentli.Har vært hjemme med barna i alle år,til jeg begynte å jobbe for et år siden.Var en grå mus,som aldri fikk fine bemerkninger,sjelden satt pris på,skubbet vekk når jeg ville ha kos eller oppmerksomhet..var misunneli på andre damer som kunne få armen rundt seg,eller ei hånd å holde i,som jeg konfronterte.men han bare lo,hærregud hvor teit æ va.elsker deg sa jeg,stillhet..elsker du meg?..sur mine å hveset jada!!bestandig sånn var det.Han tjente mange penger,klær til barna,og utstyr,husting,og fritid måtte jeg spinke med det lille av barnetrygd,selden råd å unne meg selv noe.Ingenting ved meg var bra nok,aldri takk.når jeg da som sagt kom meg ut i jobb,var det heller ikke voldsomt populært,da jeg måtte kreve litt hjelp i hjemmet,uten å mase..har vokst selv,ser jeg klarer meg.Har fått selvtilliten igjen,for jeg kan,å er noen!I min jobb får jeg volsom oppmerksomhet,daglig hører jeg,du er noe med det vakreste,hvem er du,til å med blitt fridd til!så begynte marerittet.mld fra fremmende,stønne tlf,osv.skremmende,mange rare ja.men til å begynne med skjønte jeg ikke farene,solte meg i glansen,fikk en følelse som har vært på ferie leenge!men orket ikke etter litt,å fikk meg hemmelig nr.Har fått noen guttevenner,som jeg rett å slett ser på som mennesker,for det er maaange udyr dær ute jenter!Var jo på tur til å flytte fra hverandre,alt sto på hodet,krangling,og atter krangling.Mitt nye nr er kommet på avveie,å enda gutter som jeg skjønner er betatt,men null i retur!venner ok,men skjønner d ikke er så godt for samboeren min.jeg oppsøker aldri,men må gjennom helvete når jeg blir oppsøkt!Det ser han ikke,forskjellen.Jeg syns ikke d er noe galt i en å annen vits,å uskyldig sms med folk man kjenner!Alle har sine meninger,men man har aldri lov å dømme.. sms kan være bra,men gud for noe dritt også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #15 Del Skrevet 8. mai 2003 Klart det er to sider av alle saker - men jeg skjønner ikke helt... : Du fremstiller det som om du får masse SMSer du ikke ønsker - men svarer likevel... Hvorfor gjør du det når det skaper masse problemer for dere -- hvorfor ikke prøve å få den oppmerksomheten fra sambo.. Det virker jo som om han er veldig opptatt av deg nå... Hvis du ikke ønsker den formen for beundring av andre - er det jo bare å stoppe det. Hvis du trenger å kamuflere guttevenner under jentenavn for å skjule det for ham -- da er vel spørsmålet hvorfor... Hvis SMS ene er til venner - er det vel ikke grunn til å skjule noe. Her inne skriver gjerne den som har et problem - og det er det innlegget vi svarer på. At du har et annet syn på saken er vel helt opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #16 Del Skrevet 8. mai 2003 i en periode i fjor høst fikk jeg endel SMS fra en gammel "venn". Hadde ikke snakket med han på sikkert 5 år. Plutselig dukker det opp meldinger der han lurer på hva jeg gjør, hvor jeg bor,om jeg er gift, etc. Tror jeg svarte på 1-2 fordi jeg ville vite hva han egentlig ville. Fikk ikke noe ordentlig svar, så etter det har jeg bare ignorert alle meldinger. Jeg fortalte samboeren min om meldingene fra første dag. Hadde ingen planer omå hemmeligholde de. Han sa hva han syntes om saken, nemlig at han helst så at jeg ikke svarte. Det har jeg i grunnen respektert, (bortsett fra de 2 gangene nysgjerrigheten tok overhånd). Selv om jeg ser på mobil/sms som private eiendeler, vil jeg synes det var rart om man ikke kan fortelle hvem man snakker med eller får meldinger fra. Det er jo ingen nødvendig til å gjengi innholdet i den aktuelle sms/samtale hvis det ikke angår partneren?? Å spørre hvem partneren har kontakt med er ikke å snoke i mine øyne. Å spørre etter innholdet er derimot noe annet. Det aller viktigste er å vise respekt for partnerns følelser og behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annonym.. Skrevet 8. mai 2003 #17 Del Skrevet 8. mai 2003 Nå svarer jeg aldri på ukjente mld,annet om det blir mange,at jeg lurer på hvem det er.Får også mld fra personer som man vet hvem er,men som man omgåes lite eller aldri med.Har sendt vitser og svar en gang i blant,og har aldri gjort det av annen grunn enn ren høfflighet.som å si hei,om noen hilser! Men sms er jo litt for lettvindt,alle veit jo det. mistrohet,sjalusi,er det som bygger seg opp. Prøver å få ting på rett kjør,vil ha ro og fred. Det som har oppstått er en liten ting som har fått vokse seg stor å vond.Har med dette villet skjule for å bevare husfreden,vil ikke ha bråk for en vitse mld,el. lignende som man ikke kan noe for om noen sender. Derfor jeg har lagret et nr under jentenavn,var fordi samboeren min surnet til fordi han mente jeg hadde for mange guttenavn i tlf lista mi.!..orker ikke mere bråk,forundrer meg litt at han skrev inn hit,når jeg har fått kjeft pga min åpenhet hos venninner om oss... men som sagt dette kommer nok av alt kaoset vi har vært gjennom,har spurt tidligere om å prøve familievernkontoret,får se om han vil. Men jeg vil kjempe for å finne tilbake,og er villig for alt som er bra. Så får vi se.... Elsker han tross alt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #18 Del Skrevet 8. mai 2003 Å, jeg tror nok du skjuler noe...det du skriver her blir jo også lest av din mann, og det høres jo uskyldig nok ut fra din side. Men jeg tror du er flink til å få folk til å tro det du sier, til å bortforklare ting. Frekk nok til det er du tydeligvis også, ettersom du står og flirer han opp i ansiktet når han har det vondt på grunn av det du gjør. Ikke legg skylda på andre for meldingene du får. Det er ditt ansvar å stoppe det hvis du synes det går for langt! Og det er ikke så vanskelig, det er bare å sende en melding om at du ikke vil ha noe med vedkommende å gjøre. Hvorfor ble du omtrent hysterisk i påska da han sa at han sendte til damer, og du ikke fikk se? Trodde du han kunne finne seg noen på si? På seg selv kjenner man andre! Og du...jeg gjorde det samme selv for et par år siden mot han som er eksen min nå. Jeg var akkurat som deg, og jeg hadde endel å skjule, ja. Så jeg vet hva jeg snakker om...kjenner lusa på gangen for å si det sånn. Den som ikke har noe å skjule, er heller ikke livredd for mobilen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme gjest som ovenfor Skrevet 8. mai 2003 #19 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvis du elsker han, som du sier du gjør, så får du begynne å vise han det. La han slippe denne uroen og sjalusien, han har det ikke godt. Hvis du elsker han, vil du også gjøre det du kan for at han skal ha det bra. Er disse guttevennene dine viktigere enn mannen din? Er det viktigere for deg å føle deg ettertraktet enn å begynne å satse på forholdet ditt? Og hvorfor ikke ufarliggjøre det hele ved å la ham ha tilgang til mobilen din...da viser du jo vilje til å gjøre noe Du må velge, du får ikke i pose og sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 9. mai 2003 #20 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjenner meg så utrolig igjen i akkurat det du skriver !!!! Min samboer og jeg har i all tid delt alt, også mld. på mob. våres. Men den siste uka/14 dg. har han gjemt unna mob. for meg. Har ikke for vane å "snoke", men denne unnagjemminga har gjort meg til en ekte snoker. Hadde ikke gidda å bry meg hvis det ikke hadde vært for at all telefoni foregår på badet. Ser etter den j..... moben hans hele dagen! Hvis man ikke har noe å skjule...hvorfor slike hemmelighetskremmerier da?? En dagbok er noe men deler tanker og følelser til SEG SELV, mens en mob. deler man med andre. Derfor mener jeg at det ikke kan sammenlignes. Er en mld. så privat eller hemmelig at den ikke tåler dagens lys, er det vel like greit at den ikke er der i det hele tatt!! Det går da ant å ta private ting "oralt" Hemmeligheter og åpenbart skjuling fører ingentin godt med seg. Har alltid likt mob min, men nå har jeg mest lyst å knuse den.(men det hjelper jo så lite når det er hans mob jeg hater!!) Skjønner godt at du har det tøft!! Kjenner det på kroppen selv, så jeg har all medlidenhet med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå