Gå til innhold

*Frida*


Gjest *Frida*

Anbefalte innlegg

Hoppe tau ja,det kan jo prøves kansje.Men da raser jeg vel gjennom gulvet og ned til naboen tenker jeg :skratte:

Nei får vel bare sitte å vente :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Frida*

Ja no er det berre å vente...

JM-kontroll i dag, alt er bra. Litt usikker på leie no, dvs hodet er festa men usikker på korleis ho ligg med ryggen. Fosterlyden var tydelig under navlen min, derfor meinte jordmora at ryggen ligg utover, til venstre eller midten. Eg trudde ryggen låg inn mot min rygg.

Møtte ei venninne til lunsj etterpå, det var koselig! Tilfeldigvis var det fleire kjente på samme cafeen, så det var koselig å møte alle!

Fekk også henta rimi-pakken, der var det mykje fint :) Diverse vareprøvar, vaskemiddel, bleier, våtserviettar og shampoo/balsam til mor, tilogmed ei tutteflaske og to tuttar. (Det heiter kanskje smokkar på ordentlig :ler: )

Ellers laga sambo hol i sengebotnen i går, så i måro skal eg pusse litt over dei, og gjere klart til soving der :rødme:

Og så må eg gjere ferdig 'jobb'-prosjektet eg held på med, håpar eg blir ferdig i måro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å nærme seg her ja :jepp:

Fint at alt fortsatt er bra! Ryggen ligger vel som regel ut tror jeg :klø: For når ungen kommer ut skal jo helst ansiktet komme ned.

Men nå blir det jo superspennende fremover da - bare litt over ei uke igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Begynner å nærme seg her ja :jepp:

Fint at alt fortsatt er bra! Ryggen ligger vel som regel ut tror jeg :klø: For når ungen kommer ut skal jo helst ansiktet komme ned.

I dag er det berre 1 veke igjen til termin!

Ja nå veit eg ikkje heilt kor ryggen er, men eg trur den er ut og til venstre.

Men ansiktet skal vel helst ikkje komme først, det er vel det som er stjernekikkere? :klø: Det er vel bakhodet som skal komme først, om babyen ligg som den skal.

Nå er eg endelig ferdig med prosjektet mitt (det står klart til levering i gangen!), så nå skal eg berre kose meg med å gjere klart til vesla her. Senga vart forsovidt ferdig i går, men sambo skal rydde litt på kontoret på soverommet før eg gjer klart til soving der. Det er rart å ha ei lita seng inne der, ved fotenden :rødme:

I dag blei endelig fødebaggen pakka! Har lagt ting fram litt etter litt, men først i dag blei det lagt oppi kofferten. Har tilogmed sletta minnet på fotoapparatet, og lada batteriet, så det er klart for mange bilder!

Me har forresten også bestilt videokamera, men det er jo ikkje sikkert det kjem på ei veke eller to. Det skal uansett ikkje filmast under fødselen, så den er grei! Både eg og sambo har forresten mulighet for å filme litt med fotoapparata, så det får greie seg i starten. :)

Har litt vondt i underlivet avogtil nå, reknar med det er modning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Ikke lenge igjen :) Spennende dette, snart er veslejenta hos dere :hoppe:

Håpar det, pusilus!

Kontroll igjen i går, alt er fint. Hittil opp 10 kg frå startvekt.

Neste kontroll blir neste tirsdag, og då blir det også UL igjen. Det er vel for å sjekke størrelse, pluss morkake. (Eg skal jo føde på fødestove, så dei er nøye på at alt skal vere fint). Jordmor sa forsåvidt at det ikkje er sikkert eg fekk bruk for timen neste veke, men eg trur ikkje jenta inni magen min har det travelt. :filer:

Har forsåvidt et håp om at det kan skje noko over helga då, for det er fullmåne mandag 9. :jepp:

I helga var me ein liten tur inn på hytta. Var litt skeptisk i forkant fordi me kjører scooter, men det var så hardt og fint å kjøre at det gjekk heilt fint. Det var faktisk verre å kjøre bil inn dit, eg kjente alle humpane i veien!

Det var sikkert siste turen inn på ei stund, men me håpar me kan vere tre der inne i påska :rødme:

I dag har eg montert vogna! Pga litt plassmangel her i leiligheten har me oppbevart sportsdelen hos svigers, trudde me... Sportsvogn-delen var her, viste det seg, men det er visst kalesja som er kjørt bort! Den må oppsporast! :ler:

Men vogna er så fin, med ein (svær!) lammeskinnspose oppi. Eg trudde vogna vår var stor, eg! Det er altså ei Simo duo, i fargen svart. Gler meg til å trille tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

Å, det er koselig med redebygging! :rødme: Jeg savner egentlig litt mer engasjement fra meg selv denne gangen, man blir litt mer laidback andre gangen... :sjenert::fnise:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morgen! :strix: Jamen går tiden fort... Tenk at vi snart har knøttene våre utenfor magen begge to!

Setter meg til med litt :popcorn: jeg også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Termin i dag...

Kjenner at tålmodigheten er slutt no, det har vore ein laaang og tung dag. Sikkert mest fordi eg hadde murringar i heile går ettermiddag og kveld, og hadde attpåtil :sengekos: for å få ordentlig gang i det her i går kveld. Var sååå spent før eg sovna, og like spent kvar gong eg våkna for å snu meg. Det endte sjølvsagt med at eg våkna skuffa i dag tidlig... :snurt:

Jaja, tålmodighet er ein fin ting!

Nå blir det deilig middag, deretter drar me til kaffe hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*
Inom og hilser på :vinke: og :duskedame: litt slik at det blir fødsel snart ;)

:vinke: Cloudberry. Takk for heiing!

40+5 i dag, 3 dagar over UL-termin.

Fullmånen i går hadde ingen virkning :sur: , så no er både termin og fullmåne passert, men barnevogna står framdeles tom i gangen her... *sutre*

Har vore på kontroll i dag. Blodtrykk er fint, 115/70, fosterlyd 136. Utslag på protein i urin, men det var visst ikkje farlig. Ødem 1. Vekta har stoppa på +10 kilo.

Får overtids-UL på fredag, då blir det vurdert når eg evt. må reise til fylkessjukehuset for igangssetting. (Det har eg ikkje lyst til!) JM nevnte modningsakupunktur, skulle evt. få det på fredag. Eg veit ikkje om eg er moden i det heile, har ikkje hatt GU ennå, men akupunktur er eg uansett ikkje redd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Frida*

Fekk ikkje sove, så eg er oppe ein tur.

Har hatt kynnere som påvirkar pusten min på nettene den siste veka. Første gang natt til termindatoen. I går kveld var dei så voldsomme at eg var sikker på at noko var i gang. Kynnarane kom tett (men uregelmessig), og det snørte seg i brystet og opp i ansiktet. Men det finst ikkje vondt, så kan dette vere maserier tru? :klø:

Hadde vondt i underlivet når eg bevegde meg/gjekk i går kveld, men altså ikkje når eg hadde kynnarane.

Det var altså så voldsomt med kynnarar i går kveld at eg nesten ikkje fekk sove. Trudde eg kom til å våkne til ordentlige rier. Men neida...

Men i dag skal eg til overtids-UL, så skal spørre kva dei trur om kynnarane mine då. Det er også mulig eg får modningsakupunktur, så det skal bli spennande :) Har virkelig trua på at noko vil skje snart! :jepp:

__

Sambo kom forresten heim med ein bukett gul-raude roser til meg i går, for at eg er så snill og tålmodig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Hurra for slimproppen! :fnise::hoppe:

:fnise:

Kontrollen ja: UL, alt bra. Sjekka størrelse, estimert til 3700-3900. Sjekka fostervatn og morkake. Legen ville også ha ein sparketest sidan eg var ei veke på overtid, så då blei det 20 minutt på benken med belter på magen, og trykkert for å registrere spark/bevegelse. Det var ingen bevegelse i starten, men vesla blei meir aktiv når eg og sambo begynte å prate litt :) Hørte fosterlyden under målinga, og pulsen gjekk opp før bevegelse.

Det blei ingen akupunktur i dag, jm meinte nok det ikkje var nødvendig sidan slimproppen har gått, og sidan eg har så 'heftige' kynnarar.

Håpar det blir noko action i helga :hoppe:

I dag har det vore rolig, men håpar det tek seg opp snart! Kanskje i natt?

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...