Gå til innhold

*Frida*


Gjest *Frida*

Anbefalte innlegg

Gjest *Frida*

Dette har eg venta så lenge på!

Eg er ei jente på 26 som bur saman med verdens beste kjærast i ei lita bygd på vestlandet. Ferdig med utdanninga i 2007, og har fått ein jobb som passar utdanninga mi, og som eg trivst i.

At eg er ny i jobben er litt av årsaka til at me har venta til no med å prøve å bli foreldre. Det er jo best å bli kjent med jobben og arbeidsoppgåvene før ein går ut i permisjon. Termin til våren eller sommaren 2009 hadde vore fantastisk! :rødme:

Eg har vore såååå babysjuk så lenge no... Sidan hausten 2006, medan eg ennå gjekk siste året på høgskulen. Veldig bekymra for å bli gravid akkurat då, og måtte ta eit val mellom abort og avbrutt utdanning... (I visshet om at valet ville blitt det siste)

P-piller (dvs minipillen Cerazette) har eg gått på sidan eg flytte saman med kjærasten min hausten 2006, dvs ca 1,5 år. Har hatt nokre utrulige hormonutbrudd etter det, eller, eg håpar det kjem av p-pillene... Eg har aldri grine så mykje som eg har gjort denne tida. Sambuaren min blir jo heilt forskrekka av meg, og det har eg blitt sjølv og! :sukk:

Me har eit vennepar som fekk baby i haust. Me fekk vite det då ho var berre 8 veker på vei, og då grein eg maaange tårer på bilturen heim. Korleis i all verden skal ein kunne forklare det til ein mann? Han visste naturligvis at eg hadde lyst på baby, men me var jo einige om å vente til eg hadde begynt i jobb? Eg grein mange tårer i det svangerskapet, og endå fleire då me var på første besøk for å sjå vesle karen. Så trist det var å ikkje våge å kose med babyen, eller spørje om å halde han!

Hehe, eg veit ikkje om de kan forstå meg heilt, men eg håpar det.

Velkommen innom til alle som har lyst å helse på i prøvedagboka mi!

Endret av *Frida*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Frida*

Hehe, takk for den Tussi!

Eg har lest i dagboka di, og du minner meg sånn om ei venninne! (Men eg veit at du ikkje er henne, av ting du har skrive)

Håpar det klaffar for deg og snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for den Tussi!

Eg har lest i dagboka di, og du minner meg sånn om ei venninne! (Men eg veit at du ikkje er henne, av ting du har skrive)

Håpar det klaffar for deg og snart!

Godt å høre. Er litt nervøs for den dagen noen kommer til meg og sier de har kjent meg igjen her, er så godt å kunne "føle" seg anonym. Selv om jeg vet at de nærmeste ikke vil ha noe problem med å kjenne meg igjen hvis de leser her inne. Men det er vel sånn det fort blir når man skal skrive en dagbok som faktisk er reel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Ja det er vanskelig å skrive dagbok om seg og sine, utan å utlevere for mykje. Og så er det så rart å føle at ein kjenner folk som ein ikkje veit kven er! :legrine:

Men eg trur ikkje nokon rundt meg er så mykje på nettet som eg er, og i alle fall ikkje her inne på KG. Gode KG!

Sambuaren min er ikkje heilt begeistra for all tida eg brukar her inne, så eg må jo prøve å begrense det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvinga!

Jeg har prøvd å anonymisere meg i dagboka mi, men det er ikke lett, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vanskelig å skrive dagbok om seg og sine, utan å utlevere for mykje. Og så er det så rart å føle at ein kjenner folk som ein ikkje veit kven er! :legrine:

Men eg trur ikkje nokon rundt meg er så mykje på nettet som eg er, og i alle fall ikkje her inne på KG. Gode KG!

Sambuaren min er ikkje heilt begeistra for all tida eg brukar her inne, så eg må jo prøve å begrense det...

Det er det jeg innbiller meg også, og om det ikke skulle stemme og noen kjente finner meg her, så har jeg nok ikke skrevet noe som vil skape problemer.

Samboeren min har heldigvis sitt eget forum, så han har ikke så mye han skulle sagt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Lykke til med prøvinga!

Jeg har prøvd å anonymisere meg i dagboka mi, men det er ikke lett, gitt...

Takk skal du ha Imli! Skal ikkje du føde snart eller? :jepp:

Lykke til! Håper du slipper å vente altfor lenge på klaff :)

Takk Lillith, det håpar eg og. :)

Det er det jeg innbiller meg også, og om det ikke skulle stemme og noen kjente finner meg her, så har jeg nok ikke skrevet noe som vil skape problemer.

Samboeren min har heldigvis sitt eget forum, så han har ikke så mye han skulle sagt :ler:

Min har også sine timer på nettet, men er spesielt urolig for at eg les så mykje om graviditet og prøving. Jaja! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til som prøver, kjempespennende!

Jeg vet ikke om jeg klarer å være så veldig anonym i dagboken min, bor man i nærområdet mitt, skjøner man fort hvem jeg er. Pytt pytt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Endelig prøver :) jeg husker deg, du var en av de første som skrev innlegg i dagboka mi når jeg begynte :) Jeg er fortsatt her, men håper snart flytte herfra :)

Masse masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Lykke til som prøver, kjempespennende!

Jeg vet ikke om jeg klarer å være så veldig anonym i dagboken min, bor man i nærområdet mitt, skjøner man fort hvem jeg er. Pytt pytt. ;)

Hei Bittelille!

Nei, det får vel vere sånn. Det er veldig godt å ha forum som KG. Eg har ingen eg kan diskutere babyar med her eg bur, unntatt kjærasten min då.

Spesielt når eg forhåpentligvis blir gravid ein dag, utan å kunne fortelje det! I dei utrygge vekene altså. Då blir det endå viktigare å ha dåke her!

:hoppe: Endelig prøver :) jeg husker deg, du var en av de første som skrev innlegg i dagboka mi når jeg begynte :) Jeg er fortsatt her, men håper snart flytte herfra :)

Masse masse lykke til :)

Endelig prøvar ja! Woho!

Eg les i boka di ennå, GlamCat, eg berre skriv ikkje så mykje. Håpar verkeleg at det ordnar seg for deg snart no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Eg er åleine heime, så det blir altfor mykje nettsurfing her... Sambuar kjem heim i måro, det gler eg meg til!

Og så er eg så spent på korleis kroppen min kjem til å oppføre seg framover. Har hatt nokre småblødninger avogtil, gjerne over et par dager, medan eg gjekk på pillene. Håpar eg får regelmessig syklus igjen.

No skal eg kose meg med nykoka kaffi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *Frida*, :velkommen: i gjengen! Jeg er ganske fersk selv, ca midt i PP1. Alt er helt nytt, og veldig så spennende!

Lykke til med prøvingen, gleder meg til å følge dere fremover!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Takk for velkomsten Ilja! :bukke:

Er vel i PP1 eg og, men eg veit jo ikkje heilt kor lang den blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Då har eg støvsugd og vaska her, godt å få ut litt dritt!

Nå lurer eg veldig på om eg skal vaske ennå litt meir, og gjere det fint, eller om eg skal jobbe. :sjenert: Har med meg litt arbeid heim i dag, burde absolutt gjort det.

Er det berre meg som ikkje har nok timar i døgnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det berre meg som ikkje har nok timar i døgnet?

Neida du er ikke den eneste skjønner du. :ler:

Lykke til med prøvinga da. Kjempespennende det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også gjerne noe flere timer i døgnet, men det ville sikkert bare ende opp i at jeg sløvet i dem (og)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
:velkommen: og lykke til med prøvingen :)

Takk for det Trille!

Lite nytt her dessverre, ingen verdens ting å berette etter 1 veke utan prevensjon. Ventar på mens, sånn at eg kan begynne å telle dager mot EL/IKM, og håpe at syklusen er sånn ca normal. No ventar eg berre på at _noko_ skal skje. Trudde egentlig at eg skulle få mens i helga, for eg var så oppblåst og rar i magen/underlivet, men ingenting kom...

Ellers er eg åleine heime i et par dagar no, og då kosar eg meg med KG :) Er berre innom og les her når sambuaren min er her. Me hadde ei fin helg ilag, pusla med litt oppussing, og laga gode middagar, såg film og besøkte familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...