Gå til innhold

*Frida*


Gjest *Frida*

Anbefalte innlegg

Gjest *Frida*

Åh, eg gløymde ein ting:

Etter at me hadde kosa oss ilag ein kveld, spurde min kjære om me kanskje hadde sådd ei spire no?

Det syns eg var koselig å tenke på, men eg svarte no at eg trudde nok at det var litt tidlig etter berre 3 dagar etter pilleslutt. Men kven veit?

Om eg ikkje får mens, får eg vel teste om 14 dagar!

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, eg gløymde ein ting:

Etter at me hadde kosa oss ilag ein kveld, spurde min kjære om me kanskje hadde sådd ei spire no?

Det syns eg var koselig å tenke på, men eg svarte no at eg trudde nok at det var litt tidlig etter berre 3 dagar etter pilleslutt. Men kven veit?

Om eg ikkje får mens, får eg vel teste om 14 dagar!

:love:

så koselig :rødme: tenk om du har en lite spire i magen! det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
så koselig :rødme: tenk om du har en lite spire i magen! det er mulig :)

Åh, ikkje sei det eingong... Eg sjekka nett på terminkalkulator.com, og fann at det ville gitt termin 27. desember. Eg håpar på ein 2009-baby... Har rekna med at det tar et par veker før 1. eggløsning etter p-pilleslutt, og då blir terminen uti januar.

Men tenk om!

Eg glede meg så utrulig til eg forhåpentligvis får sjå ein positiv g-test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ikkje sei det eingong... Eg sjekka nett på terminkalkulator.com, og fann at det ville gitt termin 27. desember. Eg håpar på ein 2009-baby...

Men tenk om!

Eg glede meg så utrulig til eg forhåpentligvis får sjå ein positiv g-test!

Du hadde sikkert gått over termin og fått en 2009-baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så søt mannen er da! :rødme: De glimter jammen til innimellom! Min dro nettopp på jobb, så her blir det lite :sengekos: i dag - bare :sove: på meg i dag. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Du hadde sikkert gått over termin og fått en 2009-baby :)

Jah, eg hadde jammen knipe igjen det eg hadde greidd jaffal!! Det hadde nok blitt den lengste romjula i manns minne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Veumjenta: ja mennene har det litt annleis enn oss jentene, trur eg. "Min" syns eg les altfor mykje, og tenker altfor mykje om graviditet. Han om det :fnise:

(Litt av årsaka til at eg har lest mykje om graviditet, er naturligvis at eg har ønska meg barn ei heil stund no. I tillegg hendte det noko i haust, som sette ein støkk i meg. Ei i familien min mista sitt barn ved termin. Dette har eg tenkt mykje på, og funne ei slags ro ved å lese her på KG)

Men brått kjem det noko som viser at han tenker, og lurer på ting sjølv. Td at me må ha ny bil no når me skal ha små. Eller han kan kommentere namn, eller oppdragelse. Han er så fin atte :rødme:

Eg er veldig glad i kjærasten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Jeg, som deg, bor også på en liten plass, så da er det greit å få innspill fra andre her på KG :)

Når er IKM?

Ha en super dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Enig, Fisk. I tillegg til å bu på ein liten plass, har eg nett flytta til denne plassen. Så eg har ikkje ordna meg et skikkelig nettverk ennå, dvs eg har mange bekjente (+familie), men ingen nære venner.

*må vere meir sosial*

IKM ja, det veit eg ikkje! Har jo nett slutta på pilla, så eg håpar faktisk at eg får mens snart... Sikkert underlig i ei prøvardagbok, men då kan eg begynne å telje dagar, og finne neste IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt kjæreste! Ja, kanskje sitter spiren alt! :klem:

Hvis ikke er det jo fint om tanta kommer, så du får litt mer styr på syklusen! Sliter selv med uregelmessige sykluser enda etter fødselen, så når ikm er aner jeg ikke... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Enig, Fisk. I tillegg til å bu på ein liten plass, har eg nett flytta til denne plassen. Så eg har ikkje ordna meg et skikkelig nettverk ennå, dvs eg har mange bekjente (+familie), men ingen nære venner.

*må vere meir sosial*

IKM ja, det veit eg ikkje! Har jo nett slutta på pilla, så eg håpar faktisk at eg får mens snart... Sikkert underlig i ei prøvardagbok, men då kan eg begynne å telje dagar, og finne neste IKM!

Sitter i akkurat samme situasjon.... ;) Flyttet hit for ikke alt for lenge siden, og er fra en helt annen kant av landet, så jeg burde absolutt være mer sosial enn hva jeg er. Blir jo kjent med vennene til min kjære, men det er jo ikke mine venner da... :sjenert: Men hva skal man gjøre da? Hilse på alt og alle og bli tatt for å være übersnål?? :sukk: Jaja, egentlig greit at de får vite det med en gang? :fnise:

Du gjør det akkurat slik DU vil gjøre det :jepp: Det er jo tross alt DIN dagbok :)

Ha en fortsatt flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Ûbersnål ja, hehe!

No har kjærasten min komt heim igjen, gode mannen min :love:

Så no blir eg _litt_ mindre her inne igjen, men eg er innom og les om det er noko nytt.

Må uansett berre finne meg i å vente på mensen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Endelig helg! Det skal bli godt å få sove bittelitt lengre, har vore sååå trøtt i veka. 15-20 minutt for sein på jobb kvar dag... Ikkje bra!

(har fleksitid altså, heldigvis)

*ventar på mens*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Eg ventar framleis på mens. :sukk:

No er det to veker sidan siste pille, og ingenting har skjedd. Hadde ørlite blod på papiret 4-5 dagar etter pilleslutt, ellers har det vore 'tørt' her. Men eg har hatt diverse småstikk i magen (kjenner jo ekstra godt etter :lete: ), og i et par dagar no har eg hatt _ei_ veldig sår brystvorte! Hehe, hadde vore bedre om det var likt på begge!

*opplyser*

Ha ein fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Åh, er det fleire enn meg som legg merke til babyen ved bryst på bildet oppe her på sida? Det er så fint!

br147.jpg

Ei venninne av meg ventar forresten baby til hausten, og i går fekk eg bilde frå ULen. Åååååå! Vil og ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og smelta helt når jeg så det bildet, måtte finne frem noen gamle av lillemor når hun var så liten og lå sånn. :hjerter_rundt:

Hm, spennede å vente på mens! Håper det ikke kommer av en grunn!

Skjønner at du også vil ha etter å ha sett ul-bilder! Du får "låne" deg baby av venninder eller familie til du får din egen! Lånebabyer er de beste og, de kan du bare sende til mor eller far når de har full bleie eller hylskriker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest *Frida*

_Då_ har eg årna meg ein nedteljar! Hihi!

Den er litt veeeldig søt, men det får gå. Eg veit jo ikkje når neste mens kjem (dvs er venta :lur: ), men eg sette den på 31 dagar, som var sånn cirka sykluslengd før eg begynte på pillene.

Mensen var forresten ordentlig vond denne gongen, eg måtte ty til smertestillande. Det er ikkje ofte! Første natta våkna eg, og måtte stå opp for å finne ei paracet. Skikkelig vondt var det! :sukk:

Jaja, nå håpar eg at alt er klart for eggløysing om et par veker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte at man får en skikkelig vond monstermensen når det har vært lenge siden sist/pilleslutt, slik er det med meghvertfall. Blir straffet for dagene man slapp unna virker det som. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...