Gå til innhold

*Frida*

Gjest *Frida*

Anbefalte innlegg

Gjest *Frida*
Ofte at man får en skikkelig vond monstermensen når det har vært lenge siden sist/pilleslutt, slik er det med meghvertfall. Blir straffet for dagene man slapp unna virker det som. :klem:

Seier du det? Det kunne virke sånn på meg i alle fall, har jo ikkje hatt mens på 1,5 år, men har aldri hatt særlig vondt. Har aldri hatt ømme bryster heller...

Jaja, no er det over. Det var faktisk godt å ha mens igjen *sprø* Godt at kroppen er normal igjen. Håpar i alle fall det! Har jo ikkje planar om å få mens så mange gonger til nå... :lur:

Gler meg til neste veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73

Nå leste jeg akkurat at det er svært god sjanse for å bli gravid rett etter man slutter med pillen, husker ikke nøyaktig hvorfor... Var det fordi man får økt østrogen? :klø: Kan slå det opp om du vil.

Jeg krysser fingre for at du lykkes nå!

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Ny veke, og det nermar seg EL! Ser fram til det, håpar på å kjenne korleis det virkar på kroppen. Eg håpar naturligvis at EL kjem til normal tid i ein normal syklus.

I helga har eg lakka og pussa golv på hytta til svigerforeldra mine. Er så spent på korleis resultatet blir! Og så blei eg så riven med at eg har pussa og olja kjøkkenbordet vårt her heime i kveld :)

Det er berre eit ørlite bord, i ubehandla tre. Det har vore heilt umulig å vaske av, så eg har konstant duk på bordet. Og det er jo ikkje alltid så praktisk! No skal det bli så fint atte!

Åh, eg har null viljestyrke! Hadde tenkt å vere sunn no, ingenting snop (i vekene) og vere flink å gå tur, det er jo så fint ute no. Men... eg _måtte berre_ finne meg både chips og restene av lørdagsgodtet i kveld. Blæh! Skamme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, eg har null viljestyrke! Hadde tenkt å vere sunn no, ingenting snop (i vekene) og vere flink å gå tur, det er jo så fint ute no. Men... eg _måtte berre_ finne meg både chips og restene av lørdagsgodtet i kveld. Blæh! Skamme seg!

Å, det var så godt å lese at andre sliter med det samme :-) Er ikke så flink jeg heller! :fy fy: Men vi prøver nå i alle fall :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

hei :goodbye:

morsomt å se flere som er i startfasen av prøving :)

når er EL? er det 1.PP?

synes det er litt vanskelig når syklusene fortsatt er preget av mange år med hormonprevensjon... :sukk:

lykke til i jakten på :kgbaby: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet du hva du har å gjøre. :sengekos: Fortsatt god pinse. :) Håper dere klarer å lage en liten :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
hei :goodbye:

morsomt å se flere som er i startfasen av prøving :)

når er EL? er det 1.PP?

synes det er litt vanskelig når syklusene fortsatt er preget av mange år med hormonprevensjon... :sukk:

lykke til i jakten på :kgbaby: !

Hei, Poppel!

EL var sist helg, på søndag om eg ikkje tok heilt feil. Akkurat den dagen teljaren min her meinte :)

No er 2. prøveperiode, dvs eg har hatt mens ein gong sidan pilleslutt. Utan at eg veit det heilt sikkert før neste mens (ikkje) kjem, trur eg faktisk eg har fått syklusen tilbake med ein gong etter pilleslutt. Men så gjekk eg berre på minipilla Ceracette då.

Da vet du hva du har å gjøre. :sengekos: Fortsatt god pinse. :) Håper dere klarer å lage en liten :babysmokk:

:sengekos: blei det ja, det skal ikkje stå på det!

Men eg har ikkje så veldig store forhåpningar for denne gongen. Eg fekk litt 'vaginale plager' :sjenert: veka før EL, og hadde inni diverse remedier, bla. Canesten/Pevaryl. Trur nok ikkje det var heldig for unnfangelse denne gongen. No har eg fått urinveisinfeksjon... Har heldigvis vore til legen i dag og fått antibiotika, så det går nok vekk.

Jaja, det er jo early days, og det hastar ikkje. Ennå.

Heier på deg!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Hihi, takk for det, Fisk! Har jo eit lite håp om at noko har festa seg då!

Ingen vin på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Innom for å følge med hvordan det går her :) Morsomt å følge med på andre prøvere også ;)

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
*krysser fingre*

Jeg håper virkelig du lykkes denne gangen!!!

Hatt en fin 17.mai?

Takk for kryssa fingre. Testar på søndag :popcorn:

17. mai var fin!

Kom meg inn i bunaden i år og! Sambo hadde og bunaden sin på, det er så bra! Veldig mange menn har bunad her i bygda/området, og har den på seg. Kjempebra! :hjerter:

Gjekk i folketog, kasta hestesko, og sang dei obligatoriske songane på skuleplassen. Etterpå var det lunsj og kaffi/kaker hos svigers, med to av sambos søsken med familie. Koselig.

Hei :vinke:

Innom for å følge med hvordan det går her :) Morsomt å følge med på andre prøvere også ;)

Ha en fortsatt fin dag!

Takk skal du ha Lucky! Håpar snart du blir 'lucky' og! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Eg har kjøpt meg bil!

Har brukt sambo sin gamle bil fram til no, så dette er den første bilen eg har eigd. Og den er så fiiiin! Og så er det stasjonsvogn, så den har plass til vogn baki! :jepp: Ordentlig familiebil!

Ang. prøving så blir det testing på søndag. Trur teljaren min tel ein dag feil :klø:

Magefølelsen seier at testen blir negativ. Eller at mensen kjem før søndag.

Mest fordi eg hadde sopp (?) rett før EL, og behandla meg sjøl for dette med diverse. Og også litt fordi eg ikkje har nåken 'følelse' på at noko har skjedd inni her. Brystvortene, spesielt den eine, er litt ømme, slik som tidligare, men det er også det einaste eg kan kjenne, sjølv om eg kjenner godt etter!

Jaja. Det gjer faktisk ikkje så mykje om det går et par månadar, det er ok. Spesielt pga jobben min er det berre bra om eg ikkje går ut i permisjon før på denne tida av året, faktisk.

Eg får trøste meg med det, og krysse alt eg har for at me blir gravide ein gong om ikkje alt for lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart testing her nå.Spennende.Man trenger ikke kjenne noen tegn før man tester positivt vet du.Jeg har aldri merket noe før jeg har testet positivt. Så du kan være gravid ja selv om du ikke kjenner noen tegn. Jeg krysser fingrer og tær for to streker jeg. :jepp:

Holdt på å glemme: Gratulerer med ny :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny bil da! Moro med stasjonsvogn også, det må vi forhåpentligvis ha om ikke så lenge også ;)

Krysser fingerne for to blå på søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Snart testing her nå.Spennende.Man trenger ikke kjenne noen tegn før man tester positivt vet du.Jeg har aldri merket noe før jeg har testet positivt. Så du kan være gravid ja selv om du ikke kjenner noen tegn. Jeg krysser fingrer og tær for to streker jeg. :jepp:

Holdt på å glemme: Gratulerer med ny :reise:

Hmm, eg har jo lest om alle som har all verdens symptomer før dei testar, tenkte jo at ein måtte kjenne noko på kroppen. På barnimagen står "alle" symptoma allerede i 3. veke, kvalme, trøtthet, halsbrann, spesielle matvarer osv.

Har kjent litt murringar i magen i går og i dag då, så no kan eg vel ikkje sei at eg _ikkje_ kjenner noko. Men det kjennest berre ut som om mensen er på vei. *negativ*

Innom og hilser på! :vinke:

Spennende at det snart er testing! :-D

Hei Pysepus!

Ikkje så lenge til du skal teste sjølv! Kryssar fingrane for deg og!

Gratulerer med ny bil da! Moro med stasjonsvogn også, det må vi forhåpentligvis ha om ikke så lenge også ;)

Krysser fingerne for to blå på søndag :klemmer:

Takk for at du kryssar fingrane for meg!

Håpar det blir bruk for baksetet snart ja :)

Gratulerer med ny bil!! :duskedame:

:reise:

Stasjonsvogn er praktisk! Hvilken bil har du kjøpt?

Takk skal du ha! Eg har kjøpt meg ein raud Toyota, ganske ny. (Redd for å bli gjenkjent...)

Det er verdens finaste bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

så utrolig spennende med test i morgen da :jepp:

heier på full klaff denne mnd!

grattis med stasjonsvogn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...