Gå til innhold

*Frida*

Gjest *Frida*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Frida*

Limer inn noko eg skreiv i dagboka til Aimee for ein time sidan:

Eg har hatt ein tung dag i dag, fordi alt har stilna. Eg hadde sånn trua på at det skjedde ting i går, etter at slimproppen gjekk, at det var rett før eg tok med sjukehusbaggen når eg var på kontroll i går. Også jordmora meinte det nærma seg no, og eg fekk vite kven som var på vakt i helga.

Mamma ringte i stad (ho ringer kvar formiddag), og er tydelig skuffa over at eg tok telefonen... På butikken her (lita bygd, alle kjenner alle) 'ler' dei av meg når eg kjem. Eg veit at det ikkje er vondt meint, fleire av dei har sjølv gått over termin, men det er tungt...

Jaja. Me får trøste oss med at neste helg har me glømt alt det her. I det store og det heile har ikkje desse siste dagane noko å bety.

__

Gjekk meg nett ein tur, og det gjorde godt for kropp og sjel.

No skal me lage pizza og kose oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida :klemmer:

Av en eller annen grunn har jeg ikke vært her inne før :klø: Må være ammetåka som ble satt inn litt for tidlig.. Takk for en veldig hyggelig melding i dagboka mi - det er godt vi har hverandre!

Synes det har vært en frustrerende dag jeg og, jeg føler meg moden og vet at kroppen min er på god modningsvei, så hvorfor skjer det ikke noe mer?!

Kjenner igjen følelsen av å bli "ledd av". Hver dag er jeg innom nærbutikken her, og hver dag ser de litt sånn medlidende på meg.. Great..

Jeg krysser fingre for at vi begge får en hyggelig overraskelse i natt i form av rier det ikke går an å ta feil av - så goood helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Jaja. Me får trøste oss med at neste helg har me glømt alt det her. I det store og det heile har ikkje desse siste dagane noko å bety.

Det er PYTON når man er midt oppi det, men du har rett i at etterpå har det ikke noe å si...

:troest:

Håper mageboern finner veien ut snart! :duskedame:

Endret av kaffedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Takk for helsing i dagboka mi!

Nå vil eg ønskja deg lykke til i innspurten. Ikkje lenge igjen nå. Håpar jenta vil visa seg for mor og far snart. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Jento vår kom søndag 15 kl 2258, 3925 g og 50 cm.

Me er stolte og lukkelige foreldre!

Skriv meir når eg kjem heim frå sjukehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest *Frida*

Me reiste heim frå sjukehuset på onsdag, det var godt å komme heim :)

Jenta vår er rolig og søv mykje, alt er bra! Det er så fint å sjå kontakten ho har med far sin, ho ligg og ser på han med store auger når han snakkar til henne.

Skal skrive meir om fødselen seinare, har lyst til å skrive ned tankane omkring den. Det var litt av ein opplevelse, og litt skummelt på slutten, syns eg. Ho kom til slutt ut med sugekopp, med nasen i sky (stjernekikker).

Tusen takk for alle helsingar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...