Angel84 Skrevet 5. april 2008 #21 Skrevet 5. april 2008 Ønsker meg Ektorp sofa (3+2 seter) fra IKEA... :rødme: Noen som har en sånn?
Mashiko Skrevet 21. mai 2008 #22 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Jeg drømmer om en treuker til syden.. Men det går jo ikke.. Ellersk kunne jeg tenke meg denne: Ditte taklampe Veldig stilig lampe, har hørt at de har andre typer enn denne også.. Dagdrømmer..
Concertina Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Vi har ikke plass til så mye flere møbler akkurat nå, men sånn generelt så står bla. dette på lista: Stringhylle, med sorte gavler. Har noen eldre hylleplater i teak allerede og tenker vi kombinerer disse med sorte plater. (hvis vi ikke hadde hatt teakhyller så hadde jeg valgt valnøtt) Flere høyryggede Scandia jr i palisander. Butterfly-krakk Lampen Elemento Papermaster-sidebord/magasinholder Skipsrederbord med mange innleggsplater Er sikkert masse mer jeg kunne tenkt meg, men både lommebok og plass setter litt grenser for fantasien
happyhappy Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 Det "eneste" jeg ønsker meg...det er Egget. Akkurat den typen Helen Parr la ut en link til helt øverst. Ikke i stoff, men i bruuunt slitt skinn.... aaaahhhhh!!! Den har jeg hatt lyst på i laaaang tid...spare-spare.....
ashera Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ønsker meg to Eames Rocking Chair i sort og eik. Den ble designet som ammestol til fru Eames. Så ønsker jeg meg disse, overalt hvor jeg trenger knagger. Og en sofa fra Søren Lund eller Erik Jørgensen hadde ikke vært av veien, i mørk brun eller mørk grå ull, evt. sort skinn. Jeg trenger også flere Rondo-stoler av sistnevnte designer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå