Gjest Becky Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 -Ved juletider fikk jeg en kjæreste som sa at "jeg er alltid ærlig, for noe annet svarer seg ikke"..........og: "med meg så er det ingen fiksfakserier-jeg er rett fram". Dette var som musikk i mine ører hvertfall....... Vi passet godt sammen og hadde det helt topp, selv om vi bor i hver vår by. Vel, etter en del romantiske helger, der jeg fikk tilbakemelding om at han hadde hatt det "helt himmelsk" og at han lengtet etter meg osv., så måtte jeg reise bort en måneds tid (april) og han lovte å sende meg sms-er mens jeg var i utlandet. Før jeg reiste, sa han at han gledet seg til å treffe meg igjen når jeg var tilbake. Hva skjedde? Jeg fikk ikke en eneste melding,hverken på mail eller sms.- Jeg sendte et par stk.til ham - koselige, ikke anklagende. Nå står helgen for døren- og det er lenge siden jeg har avtalt å reise til "hans" by- skal besøke ei venninne der og jeg trodde selvfølgelig at jeg skulle treffe ham også,evnt. bo hos ham. Dette er rett og slett pinlig og dumt, syns jeg........vi er ingen ungdommer lenger og hvor ble det av ærligheten?? Han er en oppegående mann,god stilling og ingen dust, og at han plutselig skulle bli taus hadde jeg aldri drømt om. Har en følelse av at han holder meg "på gress" mens han undersøker andre muligheter........nåja, det blir jo bare spekulasjoner,uansett. Men jeg syns han skylder meg en aldri så liten oppklaring. Eller må vi virkelig leve med at menn plutselig blir tause som østers..........skjønner ikke helt hvorfor, vi hadde overhode ingen krangel på gang eller noen som helst uoverenstemmelser. Det siste jeg vil, er imidlertid å virke masete. Skal jeg gi fyren en sjanse til - og spørre om vi kan ta en øl sammen i det minste?? ..uansett hvilke svar jeg får, så var det godt å få skrevet ned dette hjertesukket........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Du fortjener da absolutt et svar, det er da ikke å mase det!! Han hørtes ut som en ordentlig møkkamann, som ikke er voksen nok til å avslutte det på en ordentlig og real måte. Snakk med ham du, på denne måten blir det lettere å gå videre også! Lykke til :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dandy Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har en venninde som er singel og har datet en del. Ut ifra hennes erfaringer kan det virke som det å bli taus er en enkel måte for menn å "slippe unna" på. Et par av disse mennene har hun virkelig hatt troen på for de har vært greie, ærlige og relale.... trodde hun. Det merkelige er at alle kommer med løgner og vås for å slippe å si at "vi passer visst ikke sammen likevel". Helt utrolig at de kan være så feige, og så mange som er så feige! Selvfølgelig finnes det reale mannfolk også, men å bryte et forhold, og da spesielt i startgropa av forholdet virker det som de ikke takler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Rart han ikke bare kan være ærlig ..? Har selv gitt beskjed i starten av et forhold, dersom jeg har truffet en ny ... orker ikke lyge, og det er jo ok å vite hvordan det ligger for den som blir gående og lure. Tror jeg ville ringt ham jeg? Sms er ikke tingen i alle fall. Om han ikke svarer, for han ser jo hvem som har ringt, - så får du bare glemme ham. Når han ikke svarer på sms, tror jeg at jeg ville kuttet ham uansett, men det kan jo være greit å få vite hva som har skjedd. Og dette med fine ord ... ja - iblant lurer jeg på om de som påberoper seg ærlighet er de verste ... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Han er nok ikke så interessert som du skulle ønske... Og da blir han jo på en måte mer attraktiv. Det er et av disse undelige paradoksene i kjærlighets spillet. Man blir gående å lure på hva som skjedde, fordi han feiga ut med "silent treatment". Dette fører til at han opptar tankene dine mye mer enn han fortjener, pluss at det er irriterende. Man kan bli urasjonell av mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 høres ut som om han likte deg, men ikke ville ha deg allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 -Det er meg,Becky igjen. Har iallefall fått "røykt ut reven" i det minste, og det svaret jeg fikk var at : "jeg flyttet hjem igjen for 4 uker siden,men vet ikke om jeg har gjort det rette"............(garderer seg,gjør han også, den dusten!!) Hahaha- og den vil han at jeg skal tro på! Den fyren har ikke vært hjemmefra ett sekund, spør du meg........han hadde nemlig helt panikk, tror jeg da, for at jeg skulle komme til hans hjemby, det er saken!!! Akkuratt nå hater jeg ham !!!!!!!! :evil: Og jeg hater litt meg selv for at jeg trodde på det han sa..........herregud, så patetisk jeg føler meg.......... :cry: (Men nå fikk dere iallefall "end of story") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Han har nok undersøkt andre muligheter mens han har holdt deg på gress ja........ Den samme klassiske historien som før dette. Ute av øye, ute av sinn. Tviler på at hans følelser fikk tid til å modnes før du reiste..... Og så ble du plutselig borte. Menn er rare på den måten. Da var du liksom ikke tilgjengelig lenger. Tydeligvis var ikke følelsene sterke nok fra hans side. Og du vet jo at du fortjener bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #9 Del Skrevet 15. mai 2003 Det er meg,Becky igjen. Har iallefall fått "røykt ut reven" i det minste, og det svaret jeg fikk var at : "jeg flyttet hjem igjen for 4 uker siden,men vet ikke om jeg har gjort det rette"............(garderer seg,gjør han også, den dusten!!) Flyttet? Til en annen by? Eller hjem til eksen? Har visst ikke fulgt med. Vel, trøst deg med at da var det nok meningen at det skulle gå den veien. Ikke alltid store ord forteller så mye. Det er flere fisk i havet, vet du. Bare tiden kan vise, men da fant du jo ut at det ikke var så alvorlig fra hans side. Bedre å finne det ut tidlig, enn å vikle seg inn i samboerskap osv. Lykke til videre i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Becky Skrevet 15. mai 2003 #10 Del Skrevet 15. mai 2003 Ja, han har nok flyttet hjem til eksen...........som han påstod at han hadde flyttet ut fra i november,men jeg tror ikke på det. Jeg tror at han egentlig har bodd hjemme hos henne hele tiden.......... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #11 Del Skrevet 15. mai 2003 Hmmm.. Hva med å slutte å spekulere så mye og heller få fakta på bordet??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 16. mai 2003 #12 Del Skrevet 16. mai 2003 Urk. Glem fyren, han er da ikke noe å samle på? Husj! *borte-vekk* Ærlighet og åpenhet kan tolkes litt forskjellig, skjønner jeg Og du er ikke patetisk - tvert om: du er fin, du dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Becky Skrevet 16. mai 2003 #13 Del Skrevet 16. mai 2003 Takk,Dorian!........du er nå søt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. mai 2003 #14 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvis menn skryter uhemmet på seg gode egenskaper i begynnelsen av forholdet så OBS OBS. Liker de som ikke skryter, jeg, for de har så pass med god selvtillit at de ikke trenger å skryte :blunke: ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå